..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 274      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
560.006-9 + 560.005-1M 474 003: přesně tak, sáhlo se k osvědčené koncepci vozů Y, poté co se ukázalo, že skříně 451 mají nedostatečnou tuhost, což dokázalo pár ošklivých smrtelných nehod :-(05.06.16 - 19:02
560.006-9 + 560.005-1743 010-1: Bdmtee je bohužel koncipován jako lazaretní vůz, proto k normálnímu cestování dost nevhodný.
Bt a Bdt jsou dobré vozy, akorát oproti 460 horší v tom, že nemají střední nástup, centrální zavírání, blokování dveří (i když jsou novější). Úrovňový nástup je hezká věc, ale za cenu zhoršení kapacity, průchodnosti, snížení tuhosti skříně, zhoršení rozmístění trakční výzbroje (nutno umísťovat ve strojovnách uvnitř vozu, nebo na střeše /regiopanter/ a tím zvýšení těžiště a další technické problémy s kompenzací těchto parametrů, mající zá následek neklidný a tvrdý chod).
05.06.16 - 15:17
560.006-9 + 560.005-1A další věc, pořád se jen nadává na 460/560 a že vozy Bt, Bdt, Bdtn, 854 jsou konstruované úplně stejně, navíc nemají stření nástupní prostor, že ještě ve velkém počtu jezdí vozy Bdmtee (a dlouho budou), které kromě vysokého nástupu jsou navíc naprosto otřesné a k cestování skoro nepoužitelné, to asi nikdo nevidí a nadává se stále jen na panťáky.05.06.16 - 13:18
560.006-9 + 560.005-1460/560 jsou přímo vozy typu Y.
Já myslel, že řeč je o tom, z čeho se líp nastupuje/vystupuje u neperonizovaných nástupišť, což jednoznačně z vysokopodlažních, protože i když mají poslední stoupačku stejně vysoko jako podlahu nízkopodlažního, nemá se tam po čem vyšplhat.
Proč byly 460/560 dělané jako vozy Y se řešilo už stokrát a nerad bych se opakoval.
Jen zopakuju, že tyto jednotky jsou jednodušší konstrukce a v JEDNÉ úrovni, což výrazně usnadňuje pohyb nejen vlkavedoucích.
Zajímalo by mě, jak by dopadl žabotlam po té srážce s autem v Prostějově, co byla asi v roce 2011. 460 měl jen rozbité světlo a pomačkaný pluh a auto na maděru, řidič na místě mrtvý.
05.06.16 - 13:12
560.006-9 + 560.005-1Jasně že 460 je lepší než 451.
Stoupa: zrovna u sypaných a "žádných" nástupišť je snazší vylézt po stoupačkách, než vyskočit do nízkopodlažáku.
05.06.16 - 0:20
560.006-9 + 560.005-1Chary: CZ.kaktus chtěl asi říct, že ten panťák díky odporové regulaci víc topí než jede, což je bohužel pravda.03.06.16 - 23:50
560.006-9 + 560.005-1laminát: Není to spíš obráceně? S 560 jsem teda ještě neměl tu čest, ale neušlo mi, že prodělaly rekonstrukci elektrovýzbroje a interiéru, zatímco 460 jsou posledních cca 5 let podúdržbové, interiér pytlíkovaný jak se dá a jízda s napůl neschopnou jednotkou asi na denním pořádku, protože nevěřím, že pokaždé když se jdu svézt 460kou a narazím aspoň na jednu polozdechlinu, že je to náhoda. Ty dílenské opravy už zdaleka nejsou co bývaly, dřív chodily panťáky z Šumperka v takovým stavu, že si člověk myslel, že to jede rovnou ze Studénky z továrny a dnes to vzhledově dostane akorát ten příšerný 2. Najbrt a interiér je vystříkaný bílou barvou na původním obložením. Ani koženka není vyměněná nebo nějak dobře opravená a vyčištěná.

Jackub: strmé a úzké schody? Zlaté stoupačky na 460 než opravdu úzké a strmé schody např. na reko Bdtn nebo Honeckorových sr..kách.
03.06.16 - 23:48
102.001 Rubmgaakutkt: fólie na dveře a fólie na mašinu asi nebude jedno a to samé. Ty fólie na okna a dveře jsou na měsíc, ty na mašinu budou mít asi nějaké příměsy proti UV záření.
Speciální požadavky na sběrače mají takové, že se nesmějí používat metalkeramická obložení. Proto mají naše svářečky (380) na každém pantografu jiné obložení a jeden se používá u nás na oba směry a druhý u nich na oba směry.
18.05.16 - 22:18
810.631-2Krabička v zajetí plastového moru.10.05.16 - 21:16
371.004-3Stačilo by to oříznoiut tak, aby tam věž nebyla.07.05.16 - 15:04