..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Hochman":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.719-7JOKR Asi proto, že tam je poptávka, ne? Co je špatného na této soupravě, zrovna na této trati? Kordis tenhle vlak objednává už několik let po sobě, tak to s ním asi jezdí cestující. Mnohem smutnější je fakt, že po rychlích tratích už dlouho jezdí pomalé lokomotivy a vozy, ale s tímhle nemám problém.31.07.12 - 15:26
750.022-6Drahos Svestka: Hodnotit je kapku předčasné, to je pravda, nicméně zkušenosti od soukromníků, kteří touhle cestou vyrazily už před delší dobou jsou vesměs kladné a zas až tak moc se ty přestavby od ČD neliší.31.07.12 - 8:35
750.022-6[b]bazala68[/b]:...022 podlehla kundálizaci. Bohužel... Tak nevím jestli jsou tyhle stesky na místě. Pokud by nepodlehla "kundálizaci" tak by pravděpodobně v nejbližší době podlehla šrotizaci, je to snad lepší? V těch rekonstrukcích nejenom brejlovců nevidím nic špatného pokud mají smysl. A myslím, že zrovna u těch brejlovců smysl mají.30.07.12 - 11:16
560.003-6 + 362.158-8J.U. Ray: Ono to jde i z perónů, ale ne z těchto kolejí. Aby to šlo, tak vlak na Černovice musí odjíždět z kolejí 4-6 a vlak na Chrlice z kolejí 1-3. Na té fotce, pokud je to skutečně rychlík do Bohumína a osobní na Chrlice stojí rychlík na 2 SK a Os na 1 SK. Takže současně nelze.27.07.12 - 12:47
754.041-2Nechic:Ta souprava jezdí do Brna na provozní ošetření v pracovní dny 4801/4816...27.07.12 - 12:43
560.003-6 + 362.158-8J.U. Ray: Takhle jak ty soupravy stojí, by ty "závody" nikdy nemohly proběhnout. Ani časově to nevychází. Ale každou hodinu v pracovní dny odjíždí v X:40 současně osobák na Vranovice a na Chrlice (plechovka vs 560) a k tomu se na mostě přes Svratku může řidat osobák na Střelice s odjezdem X:39....27.07.12 - 10:45
362.005-1Nejen za tu. Ona tak nějak slovákům "hoří" celá řada 350....06.06.12 - 12:02
T 334.024Skvělý. Z náhledu nejde ani poznat, že jde o model, ale při zvětšení z toho hodně lezou zvláštně velké nákolky těch uhláků. Teda aspoň mě se zdá.....14.05.12 - 11:39
362.011-9774:eso: nižší maximální rychlost(140/120), nižší výkon (3080 kW), nižší hmotnost, lepší regulace výkonu, skvělá automatika, nižší věk.
Gorila: vyšší výkon (4000 kW), vyšší maximální rychlost (160), chybí automatika, starší. A dalo by se pokračovat.
24.04.12 - 20:16
362.011-9S 362 se dají jízdní doby EC Brno-Praha sjet v pohodě ještě s mírným krácením. Co mě osobně zaráží je to, že ČD ZSSK platí za gorily těžký prachy (popř.výkony) poněvadž je to na pronájem zatraceně drahá lokomotiva(dražší než Taurus), ale pak nevyžadují jejich nasazování a tolerují esa (mimo jiné jsou to pěkný chúďata v daleko horším stavu než u ČD). A údajně je to proto, že za nenasazení gorily na plánovaném výkonu Bratislava-Žilina jsou ZSSK penalizovány tamním objednavatelem. Má tady někdo ty správné informace, aby potvrdil, případně vyvrátil má tvrzení????24.04.12 - 17:36