| Fotka | Zpráva | Datum |
| Ty 2-164 | Moc pěkné. Doteď jsem si myslel, že tato trať byla v té době už dávno pod dráty a tyto vlaky vozily "kible" tak jako dnes. | 14.09.12 - 12:19 |
| Rendez-vous + 380.007-5 + 380.014-1 + 380.015-8 | Dogifgter: Vkrádá se otázka, jestli bylo nutné, aby ČD požadovaly schválení pro Německo (kterému, jak je teď vidět, nějak není přáno). Od nás vede do Německa jediná elektrizovaná trať (a dlouho to tak asi bude), po které v budoucnu ČD svými lokomotivami možná jezdit bude, možná ne. Až by byla situace s řadou 371 neúnosná, mohly by si tam ČD pronajmout pár kousků něčeho schváleného. A více se soustředit na schválení 380 pro trasu do Budapešti, protože tam je situace s řadou 350 neúnosná už dlouho. | 31.08.12 - 12:15 |
| 363.115-7 | Jožko: Kdysi to tady psal myslím Poborskii, velký znalec tratě 221, a docela bych mu i věřil :-) | 02.08.12 - 16:05 |
| 363.115-7 | Woky: No právě, já na to nejsem odborník, ale asi bych těmito úseky začal. Zaprvé se dříve dočkám výraznějšího zkrácení jízdních dob a zadruhé kdybych později už neměl finance, u těch "jednodušších" úseků mi to nebude tak vadit. Myslím že Španělé to při stavbě VRT na sever takhle dělají, že jako první vzali ten nejvíce horský kus, kde se ušetří co nejvíce času, i za cenu že tam teď vlaky po cestě několikrát mění rozchod a trakci (včetně nezávislé). Samozřejmě netvrdím, že třeba úsek Praha - Benešov, kde už se některé stožáry raději přivazovaly ke stromům, si prioritu nezasloužil. | 02.08.12 - 12:44 |
| 477.043 | Komín: Ta dálnice (rychlostní silnice) už je tam delší dobu a bohužel už podle toho vypadá, přes některé mosty opravdu nedoporučuji jezdit 130 km/h. Rychlíky se zrušily hlavně proto, že za stejnou dobu se tam dá dojet přes Ústí a preferován byl Rakovník. Regionální vlaky už bohužel také balancují nad zrušením, moc nevím jak se dá jinak dostat z Rakovníka tímto směrem. | 02.08.12 - 9:27 |
| 363.115-7 | Woky: Ano, takže jinými slovy se zatím nic neděje v těch úsecích, které jsou pro krácení jízdních dob klíčové (Votice - Sudoměřice, Ševětín - Nemanice), celkem by mě zajímalo, podle čeho se přiřazuje priorita jednotlivým stavbám. | 02.08.12 - 9:23 |
| 477.043 | Hm, kdo by řekl že ještě před cca 5 lety tady fungoval dvoukolejný provoz :) | 01.08.12 - 14:29 |
| 1144.021 | Rubmgaakutkt: Však já netvrdím, že řada 1144 je na tuto trať nedostatečná (i když jsem si myslel, že výkon má o něco nižší), psal jsem jen že Taurusy se asi radši pošlou jinam, tj. hlavně na Westbahn, kde je občas 200 km/h. Přesné rychlosti na Tauernbahn neznám, a pokud dole u Villachu někde 160 km/h je, vzhledem ke zbytku té horské tratě se to moc neprojeví. Navíc tam v horách vlaky často staví, protože suplují neexistující regionální dopravu. | 01.08.12 - 14:28 |
| 1144.021 | Rubmgaakutkt: Zrovna na této trati (Tauernbahn) se Taurusy moc často nevyskytují. Přitom bych čekal, že zrovna tady na ten kopec pošlou výkonné mašiny, ale asi je upřednostňují tam, kde jsou vyšší traťové rychlosti. | 01.08.12 - 11:58 |
| 362.057-2 | Nevím jestli se ta rychlost využije reálně, ale faktem je že od minulého roku jsou na 170 turnusované 362 a místo všech vozů Bp (120 km/h) jezdí B, včetně klatovských rychlíků. | 20.07.12 - 12:26 |