..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ondřej Fejfar":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 70      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
140.062-1Pokud vim tak nejstarší lokomotivi unás v pravidelnym provozu jsou 705.9/TU 47.0. První serit 1954 - 1955 a druhá 1958. Krom toho se v provedení druhé serie vyrobili v letech 1957 - 1958 strojr pro SSSR. Zdroj malý atlas lokomotiv 2017 a české a slovenské lokomotivy a tramvaje ve světě.25.02.17 - 22:49
854.021-3Toho kdo rozhodl o zničení retro nátěru Vindobona a zrušení přezdívky Nikolka nahnat na veřejně prospěný práce. A to formou navrácení Nokolky spátky do retro nátěru Vindobona. Prosim čtenáře o minutu ticha za Vindobonu (historická souprava a nátěr). Amen
PS a doufejme že Lenka ještě takhle dlouho vydrží.
23.02.17 - 9:19
854.021-3JB: já tomyslel ve smyslu použití ucelený historický soupravy v retro nátěru Vindobona.23.02.17 - 7:23
854.021-3Podle fotek 027 se zdá že přišla i o přezdívku Nikolka co měla a toje taky moc velká škoda. Tak že Vidobonu ala Perštejnsé slavnosti už nikdo neudělá. Teda pokud nebude do dvojice jiná Hydra.22.02.17 - 23:03
854.021-3metys: aha a to jsem si myslel že ty dvě Hydry v nátěru Vindobona jsou v retro stylu tj nátěru jenž má bejt zachován pro historické účeli. Zdáse že asi někdo nechce zachovávat ucelenou Vinobonu. Tak jak se se jevilo žetoje zamýšleno. Škoda.22.02.17 - 22:35
854.021-3Mirek.S pokud se nepletu tak tady Najbrt nehrozí. Je to totiž jedna ze dvou Hyder coje zachovaná v nátěru Vidobona spolu cca dvěma přípojákama (054) a jednim jídelnim vozem. A i ty 054 v nátěru Vindobona se na 070 daj vidět. Akorád motory a přípojáky v nátěru Vindobona se daj dohromady v běžnym provozu vidět velmi vyjímečně, jesli vůbec.22.02.17 - 22:09
814.234-1 + 814.233-3A pak proč někteří Raginám říkají Helena Vondráčková. Jak napsal již Rabín noví vzhled na starym těle.21.02.17 - 8:11
705.911-6Ta náhradí doprava se týká obou tratí (228, 229) JHMD nebo jen táhlectý (228)? Předem děkuji za reakce.13.02.17 - 18:40
213.902Pěkná připomínka pěkný akce k výročí vlečky do velkolomu Čertovy schody.11.02.17 - 10:59
451.095-4 + 451.096-2Provozní veteráni no a? Mnohdy spolehlivější než dnešní vozidla. V letošních lednovejch mrazech to několikrát zachraňovalo provoz na Berounce. Jednou my jako vysvětlení náhrady bylo řečeno že toje za vymrzlej Ešus jindy zas že toje náhrada za chcíplího Prešigosysla v Berouně. Takže díky bohu zaně aspoň zatim. Zvlášť pokud na náhrady při mimořádnostech neni nic jinýho než 451/452.10.02.17 - 14:19