Komentáře uživatele "optus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| UP 5309 | Tehachapi je opravdu provareny flek v CA. Je to kolem 100km od Los Angeles. Jsou tam sice fleky,kde se da fotit hodne vic vlaku, ale neradno chodit moc mimo cesty. Oblast je plna chrestysu a jeho ustknuti je vstupenka na Charonuv privoz.... no a za dalsi neustale se pohybujete na necim pozemku, a to je v US take velky problem, nekam vstoupit bez svoleni majitele... Zde je jedna fotka s vetsi casti vlaku: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6381&ppuser=7 | 01.05.15 - 5:53 |
| 193.205 | Jinak pěkný flek, který vynikne nejvic na podzim... | 19.04.15 - 11:53 |
| 193.205 | Louis: ad může vozit víc jak 10 vozů. To sice ano, ale myslím,že pokud by jich vezl víc jak 12-13 tak už by se nevešel ve většině stanic k peronům... Ono všechno má své limity. Btw. 13 vozový rychlík má 325m+mašina. Nevím kolik má Vectron přes nárazníky, ale odhaduji cca 20m. | 19.04.15 - 11:51 |
| 830.220-0 | Keprt: Tak ty 90 léta už moc nepamatuji, ikdyž jsem do Žiliny jezdil, ale ne už tak často a všímal si jiných věcí. | 22.01.15 - 9:11 |
| 830.220-0 | Nejprve autorovi pochvala za pěkný snímek :) Keprt: Já tuhle soupravu pamatuju celkem dobře. Pobýval jsem v Žilině často jako kluk (v letech 83-90) téměř každé prázdniny. Do Rajce jsme s tátou jezdili často, ale nasazení Zamráči nebo Pielsticka si určo nevzpomínám. Matně si vzpomínám, že se tam někdy ukázala Karkule s 2 Baikami a na nákladech vždy Čmelda... Ve které době to mělo jezdit? | 21.01.15 - 19:24 |
| 681.003-0 | To Martin Grill: Určitě je pro cestovatele mnohem příjemnější přestoupit ve Štrbě na zubačku a za 15 minut být na Štrbském Plese, než jet z Popradu s přestupem ve Studeném Potoku a být v Lomnici za 27 minut a nebo jet TEŽkou sice bez přestupu, ale být v centru dění až za 47 minut. Zastávka ve Štrbě by mohla být jen s minutovým pobytem (jako je to třeba v Kysaku) a s bržděním a rozjezdem by se jízdní doba mohla natáhnout max o 3-4 minuty... A kdybychom šli do důsledku, tak ač je Kysak přestupní stanicí do Prešova, tak právě v Kysaku by Pendolíno vůbec stavět nemuselo, protože všechny vlaky do Prešova jsou trasovány z Košic a přecejen Kysak (a doufám, že se na mě někdo z východu nebude zlobit) jen provinční stanicí, která nemá takové zázemí, které je hodné tomuto "rychlovlaku" :) | 19.01.15 - 23:05 |
| 141.018-2 | Tomáš Novák: jelo to pro potěchu železničních nadšenců a taky pro radost dětí na které ve vlaku čekala malá mikulášská nadílka :) Zcela určitě budou následovat další. | 03.12.14 - 14:40 |
| 6818 + 4400 + 1024 | Topič: zajímavé odkazy. Použiju slova Pavla Dokoupila - "jsem se obohatil jak Plutonium" :) | 20.11.14 - 12:57 |
| 6818 + 4400 + 1024 | TAk někde je chybka, bo ani jeden odkaz nefunguje. Tak žeby tenhle? http://www.railgallery.cz/beta/index.php?id=105&n=amerika---dil-prvni Nevím proč, ale odkaz přímo na fotku nefunguje, takže je to na celý článek. O Big Boyi je tam pár zajimavostí... | 20.11.14 - 8:35 |
| 6818 + 4400 + 1024 | Železnice v USA určitě jen tak nezkrachují. Dokážete si někdo představit ty objemy materiálu, které se po kolejích pohybují ze západu na východ a obráceně? BIG BOYu se zachovalo relativně dost. Z 25 vyrobených kusů je zachováno 8 ve vystavovatelné podobě (http://www.railgallery.cz/beta/admin/expanded/105%20Americké%20putování%20D1/IMG_2234.JPG).Kde 4004 je například jako památník v Cheyenne. Rekonstrukce 4014 začala letos na jaře přesunem z Coltonu do Cheyenne (kde jsou dílny UP) a má trvat 5 let. | 20.11.14 - 0:16 |










