..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "optus":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 59      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
UP 5309Tehachapi je opravdu provareny flek v CA. Je to kolem 100km od Los Angeles. Jsou tam sice fleky,kde se da fotit hodne vic vlaku, ale neradno chodit moc mimo cesty. Oblast je plna chrestysu a jeho ustknuti je vstupenka na Charonuv privoz.... no a za dalsi neustale se pohybujete na necim pozemku, a to je v US take velky problem, nekam vstoupit bez svoleni majitele...
Zde je jedna fotka s vetsi casti vlaku:
http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6381&ppuser=7
01.05.15 - 5:53
193.205Jinak pěkný flek, který vynikne nejvic na podzim...19.04.15 - 11:53
193.205Louis: ad může vozit víc jak 10 vozů. To sice ano, ale myslím,že pokud by jich vezl víc jak 12-13 tak už by se nevešel ve většině stanic k peronům... Ono všechno má své limity. Btw. 13 vozový rychlík má 325m+mašina. Nevím kolik má Vectron přes nárazníky, ale odhaduji cca 20m.19.04.15 - 11:51
830.220-0Keprt: Tak ty 90 léta už moc nepamatuji, ikdyž jsem do Žiliny jezdil, ale ne už tak často a všímal si jiných věcí.22.01.15 - 9:11
830.220-0Nejprve autorovi pochvala za pěkný snímek :)

Keprt: Já tuhle soupravu pamatuju celkem dobře. Pobýval jsem v Žilině často jako kluk (v letech 83-90) téměř každé prázdniny. Do Rajce jsme s tátou jezdili často, ale nasazení Zamráči nebo Pielsticka si určo nevzpomínám. Matně si vzpomínám, že se tam někdy ukázala Karkule s 2 Baikami a na nákladech vždy Čmelda...
Ve které době to mělo jezdit?
21.01.15 - 19:24
681.003-0To Martin Grill: Určitě je pro cestovatele mnohem příjemnější přestoupit ve Štrbě na zubačku a za 15 minut být na Štrbském Plese, než jet z Popradu s přestupem ve Studeném Potoku a být v Lomnici za 27 minut a nebo jet TEŽkou sice bez přestupu, ale být v centru dění až za 47 minut.
Zastávka ve Štrbě by mohla být jen s minutovým pobytem (jako je to třeba v Kysaku) a s bržděním a rozjezdem by se jízdní doba mohla natáhnout max o 3-4 minuty... A kdybychom šli do důsledku, tak ač je Kysak přestupní stanicí do Prešova, tak právě v Kysaku by Pendolíno vůbec stavět nemuselo, protože všechny vlaky do Prešova jsou trasovány z Košic a přecejen Kysak (a doufám, že se na mě někdo z východu nebude zlobit) jen provinční stanicí, která nemá takové zázemí, které je hodné tomuto "rychlovlaku" :)
19.01.15 - 23:05
141.018-2Tomáš Novák: jelo to pro potěchu železničních nadšenců a taky pro radost dětí na které ve vlaku čekala malá mikulášská nadílka :) Zcela určitě budou následovat další.03.12.14 - 14:40
6818 + 4400 + 1024Topič: zajímavé odkazy. Použiju slova Pavla Dokoupila - "jsem se obohatil jak Plutonium" :)20.11.14 - 12:57
6818 + 4400 + 1024TAk někde je chybka, bo ani jeden odkaz nefunguje. Tak žeby tenhle?

http://www.railgallery.cz/beta/index.php?id=105&n=amerika---dil-prvni

Nevím proč, ale odkaz přímo na fotku nefunguje, takže je to na celý článek. O Big Boyi je tam pár zajimavostí...
20.11.14 - 8:35
6818 + 4400 + 1024Železnice v USA určitě jen tak nezkrachují. Dokážete si někdo představit ty objemy materiálu, které se po kolejích pohybují ze západu na východ a obráceně?

BIG BOYu se zachovalo relativně dost. Z 25 vyrobených kusů je zachováno 8 ve vystavovatelné podobě (http://www.railgallery.cz/beta/admin/expanded/105%20Americké%20putování%20D1/IMG_2234.JPG).Kde 4004 je například jako památník v Cheyenne. Rekonstrukce 4014 začala letos na jaře přesunem z Coltonu do Cheyenne (kde jsou dílny UP) a má trvat 5 let.
20.11.14 - 0:16