..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "awatar":

FotkaZprávaDatum
VosslohZdravim, jako fíra jezdící pod křídly AWT musím opravit pár nepřesností:
Lapil: Chvaletice vozíme Brejlovci ve dvojici, bez postrku. Jedna má trvalý výkon 1111 kW, výkon dvojice lokomotiv nechť čtenář spočte sám. Každopádně je to více než jedna 122,123,130, kterou používaly na tyto výkony Cargo.Takže žádný trápení, když to fíra s mašinkama umí, jede to jak drak. Je pravda, že než se rozhejbe ložená souprava, 30 vozů, cca 2500t, chvíli to trvá, ale dyž už to jede....
mimochodem jel sem to se 130 a trvá to déle.
Uvedu ještě příklad: když pojedu s loženou a šestikolem, což je dost silná mašina, nesmím v Bílině zastavit, páč se do kopce k Teplicím nevyškrábu (šestikolo musí vrchem přes teplice páč přes úpořiny nemá přechodnost). S Brejlema to vyjedu, sice pomalu cca 43 km/h ale vyjedu (sám sem to testoval a to sem zastavil těsně pod kopcem) s šestikolem se nečapu...
Prorvat se koridorem je opravdu problém, ale problém má ve špičku jakýkoliv nákladní vlak. Na Nymburk už to je lepší a od Lysé se jede bez zastávky, většinou.Platí oběma směry...

Luxian: Taurusy to zatím tahat nebudou a to z toho prostého důvodu, že my to jezdíme pravobřežkou na ústí západ, pak přes Úpořiny do Bíliny a dál do Třebušic. Taurus tuhle štreku nesmí, není na to schválený ani testovaný. Mohl bysice jet přes Prahu a po levým, ale pak by musel stejně na ústí severu odstoupit a musely by to vzít Brejle či 130 nebo 181 dál na Most, protože tam taky Taurus nesmí.Jdou sice zprávy, že by se to tak mohlo vozit ale osobně tomu nevěřím.S Taurama co vím se zatím počítá hlavně na Moravě na rameni Břeclav Brno Ostrava....
19.12.13 - 19:08