| Fotka | Zpráva | Datum |
| 362.078-8 | Tak tohle se povedlo. Pěkná přidaná hodnota. | 12.09.25 - 11:48 |
| 380.013-3 | N.D. Dík za vysvětlení, akorát jsou nezvykle umístěna dost daleko za zhlavím stanice. | 18.08.25 - 18:34 |
| 380.013-3 | Už jsem z dráhy pěkných pár let pryč, ale za mého působení před tunely žádná vjezdová návěstidla nebyla, natož aby platila i pro posun. Že by nějaká novinka? Ještě mě napadlo návěstidlo automatického hradla, akorát myslím, že ty platí pouze pro vlaky. | 17.08.25 - 14:42 |
| 380.013-3 | Mohl by mně někdo znalejší objasnit co je to za návěstidla? Když na to koukám, tak bych řekl, že bílé pruhy na návěstidle jsou poloviční šířky než červené, což by znamenalo, že návěstidlo platí pro vlaky i pro posun. To by odpovídalo tomu, že je to buď odjezdové nebo cestové. Ale na druhou stranu, když jsem se díval na mapu, tak je to na šíré trati. A to mi nějak nesedí. A ještě, je na této trati autoblok? | 17.08.25 - 9:34 |
| 749.250-7 | MK, mRKEF: Pro mě taky není např. to barevné provedení pluhu a nárazníků pravé ořechové, ale já měl spíše na mysli celkovou čistotu a nablýskanost (možná nový lak). | 04.06.25 - 17:07 |
| 749.250-7 | 250 vypadá velice dobře. Po opravě nebo ji takhle někdo vymazlil? | 02.06.25 - 16:13 |
| 750.235-4 + 750.287-5 + 742.216-5 + 742.437-7 | Po nějaké době pořádný vlak. Jestli jsem se nesplet, tak jsem napočítal 30 ložených vozů ± 2 400 t. | 02.06.25 - 16:07 |
| 742.345-2 | Ještě doplním něco k té mé příhodě. To co se stalo mně, se stalo dalším třem kolegům. Ve dvou případech si to pamatuji a v tom třetím jsem se to dozvěděl až po letech od svého souseda, taky strojvedoucího. Dokud se používal v motoru motorový olej M9ADS, tak se nic podobného nestalo. Pak nějaká pomazaná hlava v depu vymyslela v rámci úspor používání jiného oleje. Údajně se používal do tanků a už na na první pohled vypadal jak kdyby byl vyjetý. Já osobně jsem ty havárie, které měly prakticky stejný scénář, (zadření pístu, utržení ojnice a následné rozpárání bloku motoru) přisuzoval právě tomu "velice kvalitnímu oleji". Docela by mě zajímalo, jestli se ta úsporná opatření na tom oleji vykompenzovala s náklady za opravy těch čtyřech havárií motorů. | 24.12.24 - 11:48 |
| 2TE116-1339 | Dík za doplnění. | 23.12.24 - 23:22 |
| 742.345-2 | JB přežila, i když nevím jestli proběhla někde v dílnách oprava motoru (která by byla docela náročná) nebo mašinka dostala nějaký náhradní motor. Každopádně po nějaké době opět jezdila. Tato příhoda byla někdy kolem 90 let, takže ta z 2018 musela být další. | 23.12.24 - 18:35 |