| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|
| Zpráva 6544 | Trochu mimo téma: v Hospodářských novinách jsem se dočetl, že MD ČR vyhlásilo výběrové řízení na nového šéfa Drážní inspekce. Patrně odveta za to, že se ten současný nebál zašťourat do vosího hnízda a jít v zájmu bezpečnosti i proti ministerstvu a různým s ním provazbeným strukturám typu AŽD apod. - viz třeba nehoda v Moravanech. | 24.09.08 - 17:59 |
| Zpráva 6544 | Trochu mimo téma: v Hospodářských novinách jsem se dočetl, že MD ČR vyhlásilo výběrové řízení na nového šéfa Drážní inspekce. Patrně odveta za to, že se ten současný nebál zašťourat do vosího hnízda a jít v zájmu bezpečnosti i proti ministerstvu a různým s ním provazbených strukturám typu AŽD apod. - viz třeba nehoda v Moravanech. | 24.09.08 - 17:54 |
| Zpráva 6042 | Miroslav Zikmund: Snad ještě dodatek: samozřejmě dva dny jsem diskuzně pouze plácl; bylo to cca za týden, kdy bylo rozhodnuto, co bude příčinou a zejména co příčinou nebude. | 11.06.08 - 19:26 |
| Zpráva 6042 | Jojo, kdyby O-18 méně spekuloval jak co zatlouci, bagatelizovat a nešetřit z obavy před postihem ze strany Drážního úřadu a více transparentně pracoval ku prospěchu, blahu a bezpečnosti Českých drah, to by bylo něco. Snad až se změní vedení... | 09.06.08 - 21:42 |
| Zpráva 5561 | 2 M. Zikmund: Ano, do melounu vidět není, do kolejnice už ano. Příl. č. 1 k vyhl. č. 177/1995 Sb. nařizuje provozovateli dráhy celostátní a regionální jisté povinnosti, mezi něž patří i nedestruktivní kontrola kolejnic, obchůzky, komplení prohlídky a podobně. Co neodhalí oko, odhalí defektoskopická sada. Pokud to tam zůstalo po prvním atentátníkovi z roku tuším 2001, je to ostuda. Co se týká pilky a řezání kolejnice - zkusil jsem na kousku vyřazené kolejové vložky takový ten "řezací provázek" co užívají speciální jednotky (nevím jak se tomu říká, je to lanko polepené jakýmsi karborundem nebo něčím podobným ale strašně tvrdým). Za půl hoďky jsem byl půl centimetru hluboko; navíc jsem mohl řezat zespodu směrem nahoru. Podle mne - pokud by nějaký vrahoun chystal atentát, stačí, aby zespodu nařízl kolejnici, uvolnil pár upevňovadel, kolejnici podložil nějakou deskou z oceli a pod ní dal výbušninu, pár deka. Výbuch už by to dolomil a pokud by se kolejnice jen nadzdvihla proti jízdě vlaku, masakr by byl jistý. A pokud by k tomu došlo v oblouku aby byla souprava vyvedena mimo koleje třeba z mostu, ani nechci domyslet. Fyzikální zákony jsou strašná věc, umí-li se vzít do ruky. Ale to je věc kriminálky. | 02.12.07 - 8:25 |
| Zpráva 5561 | A kterápak VIP osoba byla v tu chvíli za kniplem a pokoušela se o řízení této vlajkové lodi ČD? Že by Loprais, ten má rád drncání? | 01.12.07 - 12:56 |
| Zpráva 4688 | Ne Kuchtová ale Volfová. Chybička se vloudila, nemám rád obě. | 20.05.07 - 7:49 |