Komentáře uživatele "Chary":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
811.111-4 | Nepříliš často se stává, aby česká železnice světového věhlasu dosáhla. Pravda, milníků několik v dějinách drážních již máme, a jeden další takový zasazen byl o víkendu právě uplynulém. Česká železnice do světového věhlasu zářezu dalšího zatnouti ráčila. Světového věhlasu dosaženo bylo především na Dolnobousovsku, Dětenicku, Kopidlnsku a v neposlední řadě i Libáňsku. Celý víkend na trati mezi Dolním Bousovem a Kopidlnem proháněl se vlak vskutku jedinečný. Ač sesli stojvůdcovu má, ta toliko slouží k úlevě strojvůdcově, aby tento dosud stále administrativně vyžadovaný na stanovišti přítomen únavou nepadl ze stání ústavičného, neboť vlak tento jsa samočinný služeb jeho pouze omezeně sobě si žádá. | 07.04.25 - 0:09 |
151.007-2 | Je to pořád stejné, sada blesků. Podle vyjádření fíry jel výběhem, přibližně 90 km/h. | 07.03.25 - 10:05 |
M 262.1212 + M 262.0180 | No, to je náhodou celkem legitimní otázka, protože... Co taková M 262.1002, že? Nebo nedejhmoto T 478.2065 či případně T 478.2006, a nesmíme zapomenout na ES 499.1001, že. Nejedná se o úplný výčet. Já těmto mašinám říkám "cedulky". :-) | 09.10.24 - 21:25 |
M 152.0617 + M 152.0604 | Železniční nadšenci vždy uvítají nějakou novinku na kolejích. Jednu takovou připravil turnovský Kolej klub. Přívěsný vůz s přezdívkou Ferda, v nátěru ladícím k motorovému vozu M152.0604, si odbyl svou veřejnou premiéru na výletní jízdě na vinobraní na Mělníce a v Litoměřicích. Soupravu doplnil další nedávný přírůstek, motorový vůz M152.0617 tanvaldské Zubačky. | 26.09.24 - 17:38 |
813/814-119 + 813/814-122 | Rabíne, daj si mapy.cz, tam si zadaj Grahovo ob Bači, uviděj vesnici, v ní na severním konci kostel, to je ten v tý fotce, a na severovýchod od něj uviděj ten most. Hugo von Talhof, nejsem stavitel mostů, ale velmi podobná konstrukce je například v Jihlavě. Nabízí se teorie (a nechť mi ji prosím někdo fundovaný vyvrátí), že ta část (případně části na obou stranách, jako právě v Jihlavě) je/jsou stavěna/y kamennými oblouky, protože je to jednodušší a podloží to umožňuje, zatímco přepažení ocelovou mostovkou je v místě, kde je nutné udělat část mostu mezi vzdálenými pilíři. Vlastně to samé lze ve velmi malé míře pozorovat i na pňovanském mostě, který má z kraje jeden kamenný oblouk a až teprve potom ocelové mostovky. A koukám, že to samé je i v Táboře. | 20.02.23 - 0:09 |
362.161-2 | Myslíš, že ta fotka z Poříčan je tak nějak ve stejném světle, jo? V té Leštině je to hodinu a čtvrt před západem. | 06.01.23 - 20:09 |
... a končíme. | Obora zůstane obsazena, protože tam jsou mj. mechanické závory, které je třeba obsluhovat, a do Městce Králové jezdí nákladní doprava, vozí se tam hnojiva a odtamtud obilí. | 05.01.23 - 11:18 |
T 478.1008 | Měl by to být přetah soupravy z ČL do Prahy. | 30.12.22 - 10:47 |
550.001-2 + 550.002-0 | Martine, s ohledem na tvůj komnetář a tu tvou poslední fotku 452, nemáš nějak nadměrně zesvětlený monitor? Co tahle fotka Pavla, také ti přijde zašedlá, že? https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740531.html | 05.12.22 - 17:53 |
854.205-2 | No od té doby, co pod Trutnovem jezdí obě řady, tam lze spatřit ledacos, třeba 843+054 nebo 854+043+954+854. Schválně to píšu starými čísly... | 29.11.22 - 17:33 |