| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|
| Zpráva 7979 | Pokud to bude pravda, tak je to výhra. Railjet provozovat na EC Vídeň - Praha - Berlín, Bratislava - Budapešť a současná Xmz přesunout na Ex Žilina, Brno... Cena je zajímavá a doufejme, že zvítězí zdravý rozum a koupí se to. Myslím, že do homologace 380 to bude asi pro Taurus. A tím pádem by nebyla nutná úprava. Ale zatím bych moc nejásal... Dokud nebude rozhodnuto o koupi... Ještě dotaz, ona 380 neumí spolupracovat se soupravou typu Railjet??? | 23.12.10 - 12:59 |
| Zpráva 7956 | Jak jsem ale koukal do GVD 2010/11, tak pobyt v Plzni u chebských rychlíků bude stále 16 min. Je sice chválihodné, že se začne jezdit rychleji Plzeň - Cheb, ale stále zbytečná ztráta času v Plzni. V dobách, kdy jezdilo Eso Praha - Cheb toto nebylo a např. EC Karlštejn měl v Plzni pobyt 2 min... | 01.12.10 - 19:24 |
| Zpráva 7574 | Je vidět, že jakmile ČD dostaly do kapsy dlouhodobou smlouvu, tak okamžitě přestaly uvažovat o nákupu ojetin a budou nás i nadále vozit v B. Sice natřených modrou barvou, ale stále v osmi lidech v kupé... Má to jistou drobnou výhodu: Není potřeba platit za nostalgické jízdy, když je možno vozit se historickými vozidly za zákaznické jízdné... Prostě v ČR se moderních vozidel jen tak nedočkáme... | 01.02.10 - 19:51 |
| Zpráva 7544 | 1. stupeň není nic jiného, než výsměch cestujícímu... Jak vidno, tak stále budeme jezdit namačkaní v osmi lidech v kupé, protože ČD ví, že tu mají monopol. A co se týká revitalizace A, tak to je drzost... 1. třída má mít klimatizaci, koberec a hlavně zásuvky... Co de týká reko Aee/Apee/Bee/Bpee, tak to je mrhání penězi. Dovedu si představit jejich přeřazení na Ex, popř. záloha na Ic, ale je nesmysl rekonstruovat rekonstruované... Chodové vlastnosti se nezlepší a na Ec/Ic by bylo lepší nakoupit nové vozy. ZSSK jde tím správným směrem. My hold budeme i nadále Balkán... | 10.01.10 - 13:37 |
| Zpráva 5032 | Já osobně jsem řídič tramvaje v Praze a absolutně nesouhlasím s tvrzením vedení ČD!!! Např. na tramvaj je potřeba: výpis z toxikologické a alkoholické poradny, sposta zdravotních testů, věk 21 let!!! a řidičák skupina B. Alespoň takhle je to v Dopravním podniku Praha. Dokonce i 21 letý člověk má často problém projít přes naší přísnou psycholožku... Myslím, že není dobré řešení, brát na mašinu 18 leté! Já sám se velice zajímám o železnici je to kromě tramvají můj koníček a velice obdivuji všechny fíry v jejich náročné profesi. Sám bych se z tramvaje na mašinu neodvážil přestoupit. Protože našich cca 60 tun je doopravdy nic proti vlaku. Ikdyž máme podobné problémy (listí na kolejích, v létě rozteklý asfalt a v zimě chemický posyp - to to klouže jako na saních!!! Nemluvě o všudypřítomných autech a chodcích!!! Přeju všem fírům aby vyhráli tento boj a nedovolili snížení věkové hranice, bylo by to na úkor bezpečnosti. Co se týká té maturity, tak tam bych byl tolerantní, může se najít i nadšenec pro drážní dopravu a ten se jistě bude pilně učit, aby se stal fírou... Ale myslím, že je to doopravdy o tom fandovství. U nás na tramvajích se běžně stává, že kurz ukončí např. pouze 40% uchazečů někdy samzřejmě více, ale první síto je psycholožka... Takže myslím, že ten věk by měl zůstat 21 let a u té maturity by se dalo přimhouřit oko nebo ji nechat do určitého data dodělat! | 18.07.07 - 23:13 |