..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kofolytik":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 4496Jestli je Ondrůj teplej nebo není je úplně fuk. (Zajímavější otázka je, zda je teplej i Kubala:-))) Spíš mě na něm vadí, že svoje zkušenosti z Ogilvy u ČD tak úplně nezúročil. Jeho styl PR byl vhodný pro firmu, která nečerpá peníze z kapes daňových poplatníků a největší krizí, která může nastat, je chvilková nedostupnost sítě.
Bylo to hezky vidět při kampani na Pendolino. Začátek byl velmi slušnej, skoro to vypadalo, že konečně tu reklamu nedělá nikdo z ČD:-), ale když Pendolina zastavila, tak vypadl z role. Průšvih takového kalibru se totiž v jeho předchozích štacích neobjevil.
Stejně tak mě zklamal při pádu Matěje z otevřených dveří u Olomouce a při "nehodě" v Bohumíně (nebo Ostravě, teď nevím).
Jedna ze zásad krizového PR je totiž nelhat a nic nezamlčovat. Další nutností je mít připravený krizový scénář. Ten ani v jednom případě nebyl.
Uvidíme, jak si povede na místě ředitele O15. Nová kampaň na SC Pendolino se Švejkem a mužem v kroji podle mě míjí cílovou skupinu Pendolina...
16.04.07 - 22:08