Komentáře uživatele "NolthA":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 6509 | Původní releovka vz. SSSR UBP měla a to na všech k. o. zapojených do vlakové cesty. K rušení vlakové cesty došlo jen za podmínky, že se výměnový k. o. uvolnil a následující obsadil. hmmmm, hezké ale mám pocit že řečené není uplně přesné. Otázka je proč zatajujete že to samé co jste pospal umí u zařízení pojmenované po výrobci zařízení ESA, konkrétně Staniční releové zabazpečovací zařízení AŽD71. Ale to co jste popsal není UBP .... pokud dobře chápu UBP se používá kvuli NÁVĚSTIDLŮM. Pokud si správně pamatuji tak pro splnění UBP je potřeba uvolnit násedující usek a na následujícím návěstidle musí být STUJ, teprve po té se muže návěstidlo autobloku změnit na znak povolující jízdu. A je hezké házet špínu na ESu, ale myslím že na zdejších tratích nejsou jen zařízení ESA s KO, ale s KO spolupracují i jiná zařízení. (Docela by mě zajímal poměr zařízení ESA s KO vs. ostatní zařízení s KO .... tyto počty mi nejsou známy). A souhlasím s tím jak zde bylo řečeno že elektronická zaříuení mají velký přínos, mají záznam toho co se dělo, to se dá využít k mnoha věcem, nejen zjištováním příčin MU. | 11.09.08 - 20:29 |










