| Zpráva 2553 | Filip Bouška, tvé aktualní informace (cca 2-3 roky staré) jsou úžasné. Takže asi takto: Elektromechanika i traťové zab. zař. je ve fázi rozkladu a samotný systém traťového zabezpečovacího zařízení už je dnes na pokraji svých možností. Dále dopravní deníky jsou ve všech stanicích už min. 2 roky, díry jsou u hradel, kde samozřejmě žádný dopravní deník dát nemohou. Co se týče výpravních budov tak většina z nich už je po rekonstrukci (konkrétně zmiňované Řevnice od ledna 2007). Takže asi tak k současnému stavu. A co se týče tunelu. Bylo několik variant jak vyřešit, 3 koridor mezi Berounem a Prahou. Zde výčet některých hlavních: 1. Stávající trať - narazila na neuměrné požadavky obci a Českého krasu s minimálním výsledným efektem. 2. Trať 173 - narazila na majetkové požadavky obcí Nučice a Rudná a nepříznivé sklonové poměry (až 16 promile). 3. Tunel v celém úseku - sice drahá varianta, ale legislativně i technicky velmi příznivé. | 26.06.08 - 14:33 |