Komentáře uživatele "infected.bass":
| 1 2 | Komentářů na stránku: |
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 8796 | Jan Prachař: Nedá se s ní šouprat, nebo dá, libovolně, ale musí se v tu chvíly zrušit tranzitující Os Beroun-Úvaly. Praha-Kolín je totiž X:19 a X:49, už leta je v dost podobných v časech a ten "mezivlak skrz" se musí vejít buď do X:29, nebo X:34, nebo X:39 jinám nemůže a to se přesně stalo teďka. Šouplo se o "5" minut, ale jinam už to nejde, to je to co pan Edmont nechápe. 011 (2012) směr Úvaly stanice Libeň 7:16 z Řevnic 7:27 z Mas.n. 7:46 z Řevnic 7:57 z Mas.n. 011 (2013) směr Úvaly stanice Libeň 7:09 z Řevnic 7:24 z Mas.n. 7:39 z Řevnic 7:54 z Mas.n. takže systém je 10-20-10-20 a nebo 15-15-15-15 opačným směrem se s tím hýbalo přesně opačně Takže sami tady vidíte, že nelze šoupat se 171 jak chcete, natož o dalších deset minut, jak si naivně myslel kolega Edmont | 29.12.12 - 14:22 |
| Zpráva 8796 | Edmont: Tak mi je ukažte? Já na idosu našel dva v X ráno v 5 a v 9, jeden v sobotu a tři v neděli, tak kde jsou ty další? :-D Mě je jedno, jak argumetují dráhy, já říkám, jak je třeba to srovnávat. Nebo pro vás cesta do Prahy končí na Zličíně? Pokud ano, tak ten bus je jasná volba, ale jinak je potřeba připočítat i cestu metrem... Mimochodem, všechny ty spoje na ten Zličín dojíždí mezi 2:30-2:40, což je oproti vlaku na Smíchov rozdíl 2-12 minut, jediná vyjimka je ten nedělní za 2:20, ale ten jste si vybral a paušalizoval to, že? Takže je to jediný spoj jedoucí jednou za týden. :-D Opět s těmi konečnými zase trošku fabulujete jde o jediný spoj, mnou výše uvedený, který se alespoň vyrovná jízdní dobu vlaku, ale určitě nepředežene :-D A jinak pokud berete jeden spoj, tak opět vyhraje vlak, protože Pendolino. Se fakt musim smát té vaší "argumentaci" :-D Co se týče těch rychlíků, to beru zpět omlouvám se, ale bylo to myšleno na úsek Plzeň-Praha, jelikož to je nejdůležitější relace a proto, že nebyl přepřah a přestup v Plzni musely celé soupravy jezdit do Chebu, ale 10 vozové vlaky skutečně nejezdily primárně kvůli Chebu... :-D Nevím, proč by v Chebu zbyly jen dva vozy Aee142, měly by tam být všechny (6) a nebo v počtu 5 kusů. (Musím se podívat dodislokace, abych nefabuloval, jako vy). Já jinak s těmi vozy souhlasím, nevšiml jsem si, že bysme byli v rozporu, ale vy nechápete to, že na Ostravu a Brno jezdí vozy lepší proto, že tam využijí hlavně rychlost, a co si budeme nalhávat, jezdí tam Jančura. Já netvrdím, že by rychlíky do Chebu měly být horší, ale ty vozy prostě nejsou zatím, no... Musíte doufat v Railjety, že něco uvolní, a ony uvolní, a nebo ve výhru nějakého jiného dopravce, který dostane trať o ministerstva. K těm penězům z EU nic říkat nebudu, bohužel jste trochu mimo, ale to je jedno. Problém je v tom, že my peníze nasypeme, a pak si je vybíráme zpět na jednotlivé projekty. A protože ty projekty většinou nejsou připravené, tak propadne dotace, a tu už nevyčerpáme na něčem jiném, takže my nasypeme víc, než vybereme, díky tomu. To se vám může líbit a nemusí, ale tak to je. Jinak proč skončily vlaky přes Cheb do Norimberku, je to kvůli tomu, že Němec o ně nemá zájem. A máte pravdu, s tou vaší logikou věci, kdy vám přijde optimalizace trati na hovno, tak kvůli dvěma párům do norimberka se měla přestavět celá trať na 160 za nepoměrně dražší peníze... A to se vyplatí, že? Jinak v něčem se shodneme, třeba vozový park, v něčem ne, třeba modernizace trati, v něčem úmyslně lžete, jízdní doby, ale tak to asi má být... Jezděte autobusem a nemusí vás trápit béčka na Chebu, no... co na to říct:-D I tak přeji všem vše nejlepší do nového roku, já se loučím odjíždím na hory... (autem) :-D | 29.12.12 - 14:13 |
| Zpráva 8796 | stoupa: Dvojkolejná trať na České Budějovice má větší smysl než na Cheb, na této trati by měly vzniknout opět i nějaké mezistátní spoje do Rakouska a asi i dál než jen do Lince, ale jak to bude doopravdy, čert ví... | 29.12.12 - 12:36 |
| Zpráva 8796 | Edmonts: Ano sedím na hradle a čárkuju :-D Tím se bavím celý den. Už jsem to psal, jde posunout vlaky o maximálně 3 a 6 minut mezi Chebem a Plzní tak, aby zůstalo 10 minut v Plzni pro ty přestupy. V Praze se hnulo, o 8 minut, ale opět, jak již jsem psal, lze ještě někam hýbat, díky tranzitujícím vlakům, které na hlavním nádrží provádí rozpojení a spojení? To, že Radotín/Řevnice jezdí jen ve špičce je sice pravda, ale třeba odpolední špička trvá od 13 do 18 hodin cca, takže tam těch 15 minut interval je, a ráno, kdy jede vlak každých 10 minut žádný výrazný prostor už nebude, opět díky tomu tranzitujícímu vlaku, protože je potřeba už počítát s cca 8 minutami na hlavním a k tomu, aby se rozumně zase dala sestavit trať 011. A jinak ano, můžou za to ČD, já měl za to, že gvd sestavuje na základě nějakých poždavků SŽDC... | 29.12.12 - 12:09 |
| Zpráva 8796 | Edmont dantes: Pane bože. Tak já měl za to, že se bavíme celou dobu o celé trase, ne jen o nějakém "vašem úseku". Jinak brát první stanici "v Praze" to je strašně berná mince, když autobus stojí na Zličíně, kde je metro, kdyby vlak stál v Radotíně, zase to vyhraje. Takže jako rovnítko se dá vzít maximálně tak hlavní nádraží a florenc, které jsou v podstatě srovnatelně u sebe a tam ten váš bus "prohrává", jinak pokud jezdíte někam na Prahu 5, chápu, že ten Zličín je výrazně lepší. Ten autobus vám přeju, je to jistě výhodné, když z Mariánských lázní jedou denně dva v 5 a v 9. Takže, aby to bylo srovnatelné vlak jede 2:50 a ty busy 3 hodiny a 3 hodiny a 3 minuty, takže pořád nevidím těch 25 minut, a berme stejný cíl cesty tedy Florenc/hlavní nádraží, ne nějaký Zličín proboha, který je od prahy dalších 20 až 25 minut jízdy, tedy centra nebo bodu, kde se dá na něco dalšího přestoupit. Je hezké, že pamatujete 10 vozové vláčky, které vám evidentně chybí, ale v té době nefungovala ani taktová doprava a vlak nejel každou hodinu. Jinak ty rekonstrukce platíme celé my, díky tomu, že do EU nasypeme více, než jsme schopni vycucat zpět, ale to je jiná otázka. Jen mi uniká, co vás trápí víc, že se tam neprohání vlaky 160 km/h? A na co by to bylo dobré? Opravila se trať, která zase dlouhá léta vydrží, nebo si myslíte, že se nemusí nic rekonstruovat, protože vám to přijde zbytečné? :-D To se jeden až musí smát. Jinak máte pravdu, jsme hloupí, mělo by to být tak, že na hranicích přesedat a všechny naše "nové" vlaky, by měly jezdit jedině do Chebu, protože tam je to nejhorší...:-D S tou konkurencí ještě jednou, ŽÁDNÁ konkurence na trati do Chebu, nebo do Budějovic, ostatně jako i jinam nebude. Nikomu se to nevyplatí. Jedině pokud vysoutěží dotovanou linku od ministerstva. LeoExpres bude rád, když se udrží s tím pantografem na Ostravě, natož aby kupoval nové vícesystémové jednotky... Kapišto? Ale stejně vám nerozumím, takže vy brečíte, že nejsou nové vozy, ale zároveň nechcete Railjety, srovnejte si v hlavě, co vlastně jo a co ne.:-D Díky těm railjetům se uvolní nějaké množství vozů a mohou být použity třeba na ty vaše Cheby. A k té Plzni, vazby objednává ministerstvo, ČD jsou "pouze" dopravce, to, že vám vadí těch nesnesitelných 6 minut navíc v Plzni (skutečně raketa), je cena za to, že do toho vlaku mohou přestoupit od Budějovic, Žatce, Domažlic a Klatov. Ano psal jsem, že by se ten pobyt dal zkrátit asi na 10 minut, takže ušetřit lze 3 a 6 minut, možná. | 29.12.12 - 11:59 |
| Zpráva 8796 | Tomáš Kraus. Opakuji, já netvrdím, že by ty křížení nevyšly, já jen říkám, že to tak může být. Po většině tratě jsou jízdní doby mezi stanicemi v průměru cca 5 +-. Byl to jen příklad, a těch 10 minut v Plzni je za předpokladu, že vyjdou i přestupy od Klatov, Domažlic a od Žatce. Ono je totiž možné i to, že těch 15 minut je tam i kvůli tomuhle. Myslel jsem to tak, že je třeba dívat se na global. A mimochodem, to není tak úplně jen na ČD, ale hlavně na kraji, kde si jaké vazby objednal... V Praze se s tím hýbalo to je fakt, ale proto se ptám, zda je tam ještě prostor hnout s celou 171, možná tímhle už totiž není. | 29.12.12 - 1:52 |
| Zpráva 8796 | Tomáš Kraus: Ano, to křížení byl jeden z příkladů a velice pravděpodobně by s tím nebyl takový problém. Problém je ten, že by se rozbily vazby v Plzni, to je merito věci. Já i souhlasím, že 15 minut je hodně. Toto by bylo možné řešení, pokud R od Chebu má dojezd v X:55 a R do Budějovic jede v Y:03, tak máte 8 minut na přestup. Pokud to vezmu opačně R od Budějovic má příjezd v X:57 a R do Prahy odjezd v Y:05, tedy 8 minut na přestup. Ano dá se ušetřit 3 a 6 minut, tak aby to vyšlo na 10 minut pobytu... Ale to je bohužel tak maximum. S tou Prahou se nedá souhlasit, jezdil jsem z Radotína na hlavní nádraží a nebylo vyjimkou, vidět panťák směr hlavní pod dálničním mostem a na přejezdu už R od Plzně, který se ploužil do stanice. Takže při 10 minutovém intervalu, to jde skutečně dost těžce. Zvláště pak, když Smíchov-hl.n. by měl být "interval" 5 minut. Vzhledem k tom, že některé navíc tranzitují směr Úvaly, dost dobře se s tím hýbat už nedá, v Praze ne. A jinak k těm tranzitujícím vlakům, co k tomu říct, dneska se ramena lámou kvůli přenášení zpoždění, vzhledem k tomu, že Praha bude pro drtivou většinu asi cílová stanice, je otázka, jak moc je důležité spojovat ramena zpět. To ponechám bez komentáře, nemám na to jasný názor. | 29.12.12 - 1:16 |
| Zpráva 8796 | Pikehead: Já to napsal blbě, s tím vypuštěním stanic, bylo to myšleno, například kvůli předjíždění, jinak pochopitelně je to plus. Takže pokud šoupneme o ty dvě minuty z Benešova odjezd i dojezd vychází nám to následovně: Benešov - 7:56 Střezimíř - 7:24,5 cca Sudoměřice - 7:31,5 cca Tábor - 7:46-7:50 Planá - 7:55,5 opačně Planá - 6:56 Tábor - 7:01-7:05 Sudoměřice - 7:20 Střezimíř - 7:26,5 Benešov - 7:58 Takže nám nevyjde křížení ve Střezimíři, nevyjde nám křížení na volné trati mezi Planou a Táborem, ano vyjde to tak, když třeba v Táboře prodloužíme pobyt. Křížení v Sudoměřicích asi nebude reálné kvůli rekonstrukci, takže ve výsledku, když musím každou půlhodinu křížit prioritně R v protisměru, nemůže to po celé trati vyjít hezky, zvlášť, pokud mám stavbu. Beru zpět ještě, omylem jsem zaměnil úsek Votice-Sudoměřice a Sudoměřice-Tábor. Sudoměřice-Tábor byl loni tuším, za 11 minut, letos za 15 minut, kvůli výstavbě. | 29.12.12 - 1:04 |
| Zpráva 8796 | TTtrain: Já psal Votice-Sudoměřice a tam by se snad mělo začít na jaře. Jen pro představu dám lichý směr, jo? R Benešov-Olbramovice v roce 2012 - 16 minut, 2013 - 11 minut. Olbramovice-Sudoměřice 2012 - 25,5 (křížení v Heřmaničkách 2,5), 2013 - 25 (křížení v Ješeticích 3). V Benešově se stojí 3 minuty letos, protože by nevyšly kříže. Bohužel dokud se bude stavět, nedá se nějak výrazně krátit čas. I kvůli stavbě skončily všechny lůžka přes Budějovice. Není to tak jednoduché postavit. Díky tomu, že vypadly Bystřice a Tomice, je to zase o něco složitější. | 28.12.12 - 23:25 |
| Zpráva 8796 | TTtrain: Praha-Benešov se jezdilo v roce 2002 za 46 minut, v roce 2012 za 40 minut, 6 minut rozdíl při provozu, jaký na této trati panuje a vzdálenosti cca 39 km rekontruované trati mi zase nepřijde tak málo. Jinak co se ušetří Benešov-Votice, o to se naopak prodloužily jízdní doby díky pracem v úseku Votice-Sudoměřice u Tábora, jak jsem koukal do SJŘ. Takže to opět není tak jednoduché. | 28.12.12 - 22:49 |










