..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Frava":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7676Opět se ukazuje realita našeho státu. Dopravce vlastně musí na své náklady suplovat práci policie (státu). Když příjde na věc, tak stejně po právní stránce nemůže nic udělat (např. vyvést nežádoucí osobu z nádraží), protože nemají status veřejného činitele. Zásadní chyba je zrušení železniční policie narozdíl od Slovenska kde funguje na nádražích bez problémů.06.05.10 - 14:05
Zpráva 6423Je vidět jak si magistrát prostiřečí:

http://www.praha.eu/jnp/cz/obcan/mesto/budoucnost/otevre_zeleznicni_muzeum_za_sedm_let.html
06.08.08 - 9:20
Zpráva 5989Typicky České: Dokud se nic nestane, tak se ušetří a do zab.zař. se nebude investovat viz žst Modřany. Je zajímavé, že najednou po málem střetnutí osobních vlaku byl zab. zař. obnoven, ale do té doby to nikomu nevadilo, že není. V Ostravě museli bít mrtrví, aby se něco začlo dít.12.04.08 - 17:57
Zpráva 5074Ne všechno bych to házel na neschopnost pokladních. Ono je taky problém, že každou chvíly se něco v menu In karta nebo v celém UNIPOKU změní nebo vytvoří se něco nového. Občas příjde aktualita v UNIPOKU o té změně, občas taky ne. A 50 letá pokladní, které kdysi místo lepenkáčů dali do kasy AVOS a pak UNIPOK a neabsolvovala od dráhy ani minimální kurz s prací počítačem, tak prostě každotýdenní změny v hlavě nestřebá. Občas se mi stane, že mi volá kolegyně, proč jí třeba nejdou čísla a pak člověk zjistí, že má vypnutý Num Lock. Teď se mi stalo, že mi do pokladny přišel zákazník s vytištěnou žádankou na IN kartu z netu a na jednou vidím, že jsou tam nově kolonky na ten In gold, tak jsem se na to kouknul, jak to vypadá, protože máme v pokladně ještě starou žádanku, kde týdenní a měsíční In goldy nejsou. Ale kdyby přišla nějaká depeše o tom, že jsou nové žádanky do pokladny, tak ani náhodou. Pak to člověk zjišťuje až od zákazníků. Tak já osobně to zkouknu a vidím, jenže když je tam nějaká slabší pokladní, tak je úplně mimo.(Je pravda, že deeepeše o nové žádance přišla, ale teprve v pátek) Nebo v UNIPOKU je směrnice k výdeji In karet, která je i aktualizovaná. Jenže se nedá vytisknout, tak člověk musí pořád přehazovat výdej in karty a pak zase lézt do té směrnice, když něco neví. Pravda, že pokladně je jedna vytištěná, ale první verze, takže jsou v ní už založené desítky změn a stává se zcela nepřehledná. Když chce člověk novou aktualizovanou vytištěnou, tak člověk se o ní musí prosit místo, aby na pracoviště přišla automaticky. Potom taky nechápu, že školení na pokladny je většinou až po měsíc po změně tarifu místo, před ním. Taky by nebylo na škodu, kdyby v školící místnosti byl zkušební počítače s UNIPOKEM, aby se mohly na nečisto vyzkoušet různé věci v programu. Dále mě zaráží, že v UNIPOKU není přístup, třeba na aktuální stránky o výlukách, takže když se mě cestující zeptá, jestli na druhé straně republiky je výluka, tak musím odejít, požádat výpravčího jestli mě pustí ke svému počítači a tam to najdu, tak za A to zdržuje a za B člověk vypadá jako blbec. A to neříkám o výpravčích, ty taky nikdo z ISOŘe a CEVISů neškolí, jen tam vrazí program a starej se. Nevíš tvůj problém. Potom se nedivím, že často cestující jsou informováni dřív než zaměstnanci a vlastně to odnáší zákazník i pokladní, ale vedení je vždy v pohodě. Ono je to lepší stejně ty informace najít tady na Zelpage nebo na jiných diskuzích, protože informace jsou mnohdy lepší než oficiální depeše.30.07.07 - 10:35
Zpráva 5074Ne všechno bych to házel na neschoponost pokladních. Ono je taky problém, že každou chvíly se něco v menu In karta nebo v celém UNIPOKU změní nebo vytvoří se něco nového. Občas příjde aktualita v UNIPOKU o té změně, občas taky ne. A 50 letá pokladní, které kdysi místo lepenkáčů dali do kasy AVOS a pak UNIPOK a neabsolvovala od dráhy ani minimální kurz s prací počítačem, tak prostě každotýdenní změny v hlavě nestřebá. Občas se mi stane, že mi volá kolegyně, proč jí třeba nejdou čísla a pak člověk zjistí, že má vypnutý Num Lock. Teď se mi stalo, že mi do pokladny přišel zákazník s vytištěnou žádankou na IN kartu z netu a na jednou vidím, že jsou tam nově kolonky na ten In gold, tak jsem se na to kouknul, jak to vypadá, protože máme v pokladně ještě starou žádanku, kde týdenní a měsíční In goldy nejsou. Ale kdyby přišla nějaká depeše o tom, že jsou nové žádanky do pokladny, tak ani náhodou. Pak to člověk zjišťuje až od zákazníků. Tak já osobně to zkouknu a vidím, jenže když je tam nějaká slabší pokladní, tak je úplně mimo.(Je pravda, že deeepeše o nové žádance přišla, ale teprve v pátek) Nebo v UNIPOKU je směrnice k výdeji In karet, která je i aktualizovaná. Jenže se nedá vytisknout, tak člověk musí pořád přehazovat výdej in karty a pak zase lézt do té směrnice, když něco neví. Pravda, že pokladně je jedna vytištěná, ale první verze, takže jsou v ní už založené desítky změn a stává se zcela nepřehledná. Když chce člověk novou aktualizovanou vytištěnou, tak člověk se o ní musí prosit místo, aby na pracoviště přišla automaticky. Potom taky nechápu, že školení na pokladny je většinou až po měsíc po změně tarifu místo, před ním. Taky by nebylo na škodu, kdyby v školící místnosti byl zkušební počítače s UNIPOKEM, aby se mohly na nečisto vyzkoušet různé věci v programu. Dále mě zaráží, že v UNIPOKU není přístup, třeba na aktuální stránky o výlukách, takže když se mě cestující zeptá, jestli na druhé straně republiky je výluka, tak musím odejít, požádat výpravčího jestli mě pustí ke svému počítači a tam to najdu, tak za A to zdržuje a za B člověk vypadá jako blbec. A to neříkám o výpravčích, ty taky nikdo z ISOŘe a CEVISů neškolí, jen tam vrazí program a starej se. Nevíš tvůj problém. Potom se nedivím, že často cestující jsou informováni dřív než zaměstnanci a vlastně to odnáší zákazník i pokladní, ale vedení je vždy v pohodě. Ono je to lepší stejně ty informace najít tady na Zelpage nebo na jiných diskuzích, protože informace jsou mnohdy lepší než oficiální depeše.30.07.07 - 10:35
Zpráva 5074Ne všechno bych to házel na neschoponost pokladních. Ono je taky problém, že každou chvíly se něco v menu In karta nebo v celém UNIPOKU změní nebo vytvoří se něco nového. Občas příjde aktualita v UNIPOKU o té změně, občas taky ne. A 50 letá pokladní, které kdysi místo lepenkáčů dali do kasy AVOS a pak UNIPOK a neabsolvovala od dráhy ani minimální kurz s prací počítačem, tak prostě každotýdenní změny v hlavě nestřebá. Občas se mi stane, že mi volá kolegyně, proč jí třeba nejdou číslo a pak člověk zjistí, že má vypnutý Num Lock. Teď se mi stalo, že mi do pokladny přišel zákazník s vytištěnou žádankou na IN kartu z netu a na jednou vidím, že jsou tam nově kolonky na ten In gold, tak jsem se na to kouknul, jak to vypadá, protože máme v pokladně ještě starou žádanku, kde týdenní a měsíční In goldy nejsou. Ale kdyby přišla nějaká depeše o tom, že jsou nové žádanky do pokladny, tak ani náhodou. Pak to člověk zjišťuje až od zákazníků. Tak já osobně to zkouknu a vidím, jenže když je tam nějaká slabší pokladní, tak je úplně mimo.(Je pravda, že deeepeše o nové žádance přišla, ale teprve v pátek) Nebo v UNIPOKU je směrnice k výdeji In karet, která je i aktualizovaná. Jenže se nedá vytisknout, tak člověk musí pořád přehazovat výdej in karty a pak zase lézt do té směrnice, když něco neví. Pravda, že pokladně je jedna vytištěná, ale první verze, takže jsou v ní už založené desítky změn a stává se zcela nepřehledná. Když chce člověk novou aktualizovanou vytištěnou, tak člověk se o ní musí prosit místo, aby na pracoviště přišla automaticky. Potom taky nechápu, že školení na pokladny je většinou až po měsíc po změně tarifu místo, před ním. Taky by nebylo na škodu, kdyby v školící místnosti byl zkušební počítače s UNIPOKEM, aby se mohly na nečisto vyzkoušet různé věci v programu. Dále mě zaráží, že v UNIPOKU není přístup, třeba na aktuální stránky o výlukách, takže když se mě cestující zeptá, jestli na druhé straně republiky je výluka, tak musím odejít, požádat výpravčího jestli mě pustí ke svému počítači a tam to najdu, tak za A to zdržuje a za B člověk vypadá jako blbec. A to neříkám o výpravčích, ty taky nikdo z ISOŘe a CEVISů neškolí, jen tam vrazí program a starej se. Nevíš tvůj problém. Potom se nedivím, že často cestující jsou informováni dřív než zaměstnanci a vlastně to odnáší zákazník i pokladní, ale vedení je vždy v pohodě. Ono je to lepší stejně ty informace najít tady na Zelpage nebo na jiných diskuzích, protože informace jsou mnohdy lepší než oficiální depeše.30.07.07 - 10:34
Zpráva 5074Ne všechno bych to házel na neschponost pokladních. Ono je taky problém, že každou chvíly se něco v menu In karta nebo v celém UNIPOKU změní nebo vytvoří se něco nového. Občas příjde aktualita v UNIPOKU o té změně, občas taky ne. A 50 letá pokladní, které kdysi místo lepenkáčů dali do kasy AVOS a pak UNIPOK a neabsolvovala od dráhy ani minimální kurz s prací počítačem, tak prostě každotýdenní změny v hlavě nestřebá. Občas se mi stane, že mi volá kolegyně, proč jí třeba nejdou číslo a pak člověk zjistí, že má vypnutý Num Lock. Teď se mi stalo, že mi do pokladny přišel zákazník s vytištěnou žádankou na IN kartu z netu a na jednou vidím, že jsou tam nově kolonky na ten In gold, tak jsem se na to kouknul, jak to vypadá, protože máme v pokladně ještě starou žádanku, kde týdenní a měsíční In goldy nejsou. Ale kdyby přišla nějaká depeše o tom, že jsou nové žádanky do pokladny, tak ani náhodou. Pak to člověk zjišťuje až od zákazníků. Tak já osobně to zkouknu a vidím, jenže když je tam nějaká slabší pokladní, tak je úplně mimo.(Je pravda, že deeepeše o nové žádance přišla, ale teprve v pátek) Nebo v UNIPOKU je směrnice k výdeji In karet, která je i aktualizovaná. Jenže se nedá vytisknout, tak člověk musí pořád přehazovat výdej in karty a pak zase lézt do té směrnice, když něco neví. Pravda, že pokladně je jedna vytištěná, ale první verze, takže jsou v ní už založené desítky změn a stává se zcela nepřehledná. Když chce člověk novou aktualizovanou vytištěnou, tak člověk se o ní musí prosit místo, aby na pracoviště přišla automaticky. Potom taky nechápu, že školení na pokladny je většinou až po měsíc po změně tarifu místo, před ním. Taky by nebylo na škodu, kdyby v školící místnosti byl zkušební počítače s UNIPOKEM, aby se mohly na nečisto vyzkoušet různé věci v programu. Dále mě zaráží, že v UNIPOKU není přístup, třeba na aktuální stránky o výlukách, takže když se mě cestující zeptá, jestli na druhé straně republiky je výluka, tak musím odejít, požádat výpravčího jestli mě pustí ke svému počítači a tam to najdu, tak za A to zdržuje a za B člověk vypadá jako blbec. A to neříkám o výpravčích, ty taky nikdo z ISOŘe a CEVISů neškolí, jen tam vrazí program a starej se. Nevíš tvůj problém. Potom se nedivím, že často cestující jsou informováni dřív než zaměstnanci a vlastně to odnáší zákazník i pokladní, ale vedení je vždy v pohodě. Ono je to lepší stejně ty informace najít tady na Zelpage nebo na jiných diskuzích, protože informace jsou mnohdy lepší než oficiální depeše.30.07.07 - 10:33
Zpráva 4776milos: Souhlasím, že vyjde obyčejné jízdné SC na stejno jako obyčejné jízdné EC, ale u zpátečných jízdenek, skupinových jízdenek atd. to již v žádném případě levnější není než EC a doplatek místenky 200 kč do SC je podle mě dost peněz pro většinu obyvatel a to nemyslím režijkáře.03.06.07 - 21:51
Zpráva 4776Já s povinnými místenkami do pendolína souhlasím, protože opravdu by asi nebylo vhodné, aby v něm byli lidi namačkáni a stáli. Navíc se nedá ve velkoprostoru za co chytit a mnoha lidem by bylo asi nepříjemné, kdyby se jim někdo držel za sedačku. Základní cena je podle mě však nepřiměřeně vysoká (navrhoval bych 50-100 kč) a nejen místenka do pendolína, ale i místenky do ostatních vlaků jsou nepřiměřené. Místenka by měla už být jen jakýsi malý doplněk k jízdence a ne, že stojí skoro jako jízdenka. Takže bych nechal bývalou základní cenu 30 kč a na žádný karty bych místenky nevázal, nevím proč mám být diskriminován za to, že používám jiné jízdné než zákaznické. A platit 200 kč za to, že jsi vůbec můžu sednout je trapné. Například ve Slovinsku na vlak ICS (skoro stejná jednotka pendolíno jako u nás) mi stála místenka k jízdence 1,88 €.03.06.07 - 18:39
Zpráva 4776Já s povinnými místenkami do pendolína souhlasím, protože opravdu by asi nebylo vhodné, aby v něm byli lidi namačkáni a stáli. Navíc se nedá ve velkoprostoru za co chytit a mnoha lidem by bylo asi nepříjemné, kdyby se jim někdo držel za sedačku. Základní cena je podle mě však nepřiměřeně vysoká (Navrhoval bych 50-100 kč) a nejen místenka do pendolína, ale i místenky do ostatních vlaků jsou nepřiměřené. Místenka by měla už být jen jakýsi malý doplněk k jízdence a ne, že stojí skoro jako jízdenka. Takže bych nechal bývalou základní cenu 30 kč a na žádný karty bych místenky nevázal, nevím proč mám být diskriminován za to, že používám jiné jízdné než zákaznické. A platit 200 kč za to, že jsi vůbec můžu sednout je trapné. Například ve Slovinsku na vlak ICS (skoro stejná jednotka pendolíno jako u nás) mi stála místenka k jízdence 1,88 €.03.06.07 - 18:39