..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Aleš Franc":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7837Jsem zvědavej, kolik lidí to na konec bude využívat

Já také. Dle mého názoru bude velmi dobrá zima , léto jakžtakž a mimosezéna propadák.

Protože před cca 2 měsíci se zrušila linka ČSAD, která jezdila do Jelení Gory...

Co jsem zaslechl , tak ta linka se zrušila hlavně z toho důvodu , že měl začít jezdit vlak...

Já bych viděl budoucnost v lince Liberec-Jelenia Gora. Spád takového Jablonce do Polska je daleko silnější , než třeba takové Mladé Boleslavi.
26.08.10 - 11:55
Zpráva 7040Martin Š:
11 milionů/50 lidí/12 měsíců= 18.333 CZK za měsíc . A to jsou všechny náklady , tudíž včetně odvodů .
Mě by zajímalo nějaké srovnání... kolik měl Žaluda průměrný měsíční plat loni , kolik bude mít letos . To samé kolik jeho náměstci i ředitelé odborů.

Jinak pravda ČD je firma , která se pohybuje mimo poměry v této zemi. V jiných firmách jsou menší mzdy a lidé tam makají vě větším kvaltu.
10.04.09 - 11:46
Zpráva 6764Tohle (Ales Franc-styl) je jen o tom, ze kdyz mam problem, tak si vypujcim

Toto jsem nikdy neřekl. Jde o velikost problému. Pokud je již dnes známo , že tato krize bude největší od krize ve třicátých letech , je třeba řešit problém dříve , než nastane. Pokud zaspím, bude to řešení poté obtížnější a bolestivější.

Jako fakt si skoro preju, aby ta krize byla hluboka
Toto může říci pouze idiot. Abys nakonec si nebyl ten, kdo tuto krizi pěkně zostra odnese a skončí na pracáku jako dlouhodobě nezaměstnaný. Nezapomeň- první jdou dělníci. V další fázi půjdou specialisti a manažeři.

By mne zajimalo, z ceho se to zaplati
To je problém k řešení pro naši vrchnost. Uvědom si , že 99% firem v ČR (mezi nimi i velmi úspěšné) má dluhy . Hlavní je ty peníze smysluplně využít , aby někdy vytvořili zisk a z tohoto zisku se tyto dluhy daly splácet.

Paroubka sem netahej. Mým vzorem je francouzký Sarkozy , což je pravicový politik. Politik ,který je v tomto dost radikální , ale radikálnost zde je třeba.

kde na koridorech jezdi 810 s jednou babickou (nezapomen, ze v uhrnu to musi dat 50% vsech vlaku)

Tak za prvé. Nepsal jsem o jedné babičce a nepsal jsem o 50% vlaků. Za poslední dobu jsem jel 3 x os.vlaky po trase Letovice-Č.Třebová- obsazenost byla max.20 osob , někdy jela 810 , někdy Regionova a když jsem se bavil s domorodci , netvářili se jakoby tyto vozidla zde byla nějak vyjímečná.

Omlouvám se všem železničním fandům , že takto przním diskusi , která by měla být o něčem jiném a přísahám , že už to neudělám. Pouze jsem cítil reagovat na příspěvek , který mě ve stylu fanatických příznivců ODS pro jiný názor přirazuje někam jinam , než patřím.
03.01.09 - 19:27
Zpráva 6025Já bych se na to podíval z trochu jiného úhlu a položil si otázku , jaká je funkce těchto vlaků a kolik těmito vlaky jezdí lidí.
U toho nočního mám jednoho znamého , který s ním jezdí poměrně často a dle jeho odhadu v sedací části vlaku se nachází tak 0-30 cestujících.
Kdyby tento vlak zastavoval mezi ČT a Br jako obyčejný rychlík , pravděpdobně by se nestalo vůbec nic,bylo by vytvořeno potenciální spojení pro dalších x lidí a jestli má noční vlak na celé trase o 15 min kratší , nebo delší jízdní dobu... to nehraje roli.

Co se týče toho Adamova. Myslím , že Adamov by měl mít přímé spojení s městy typu Pardubice,Kolín či Praha. Není třeba , aby tam zastavoval každý rychlík , ale každý druhý bych tam zastavit nechal. Nastává další otázka- jestli je třeba , aby každý rychlík stavěl v takové Skalici n.S.
26.04.08 - 19:22