Komentáře uživatele "kladno":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 6887 | Všichni si to představujete jak hurvínek válku. Soukromý dopravce bude muset zajistit: - pravidelnou prohlíku HKV (hnacích kolejových vozidel) danou legislativou. Tím pádem buď ve vlastní režii, tedy musí nabrat kvalifikované zaměstnance na tuto činnost, dílenské zázemí, zázemí vozového a lokomotivního hospodářství včetně personálu. A nebo za tyto služby pěkně mastně zaplatit externímu dodavateli. - údržbu kolejových vozidel - modernizaci vozidel - mytí vozidel, čištění interiéru (někteří cestující jsou prasata neboť než dojedete ze stanice A po vyčištění do konečné stanice B je vlak uvnitř jak ve chlévě a pak cestující nadávají, že je to tam špinavý. Takže čistící čety mít minimálně v koncových stanicích. - platit SŽDC poplatky za užití jízdní cesty - zajistit prodej jízdenek v trase vlaku - a spoustu jiných záležitostí /propagace apd./ takže jestli bude soukromý dva tři páry rychlíků. A teď nedej bože, že ta souprava někde padne - nutnost mít záložní, včetně personálu!!! Protože i ty nejmodernější škopky ze západní Evropy nejsou tak úplně nejspolehlivější jak jsem se mohl sám přesvědčit! A pak se modlit, aby nemusel jinému dopravci platit za to, že zpozdil jiné "cizí" vlaky a nebo proplácet za pomoc při odtažení (přece nebudou České Dráhy, Viamont, OKD-D tahat zadarmo cizí vlaky!)!!! Pro soukromníka je dobré jezdit regionální tratě a to ještě v lokální míře. To je soukromník schopen bez výrazných problémů utáhnout. Pokud by však měl dopravu mít v objemu Českých Drah, pak není konkurence schopný a to ke kapacitě výše zmíněných bodů!!!! Proto třeba Student Agency rychle od záměru zavést svoje rychlíky Praha - Ostrava upustil, neboť zjistil, že provozovat drážní dopravu není prdel jako autobusy a protože nechtěl přiznat, že je to nad jejich síly, raději vypustil do světa, že jim někdo háže klacky pod nohy (ale České Dráhy to nebyly a nejsou, jen mají nastavené stejné podmínky jako České Dráhy pozn.autora). U českých drah je problém v tom, že vedení nemá ánunk o drážní dopravě a skutečném provozu a to co bylo vyvinuto za 150 let provozu železnic u nás, se snaží hbitě změnit a zavádět nové nápady na maximální snížení personálního a materiálního obsazení v provozu - a jaké to má následky vidíme všichny. Všem tady vám mohu tedy jedině doporučit, založte si vlastní firmu a začněte provozovat drážní dopravu, vždyť je to přece tak jednoduché... | 19.03.09 - 12:54 |
| Zpráva 6666 | No můj názor na www.zelpage je ten, že to je web akorát tak rychle něco zveřejnit - hlavně ať jsme první, maximálně druhý. Zda se jedná o ověřenou, nebo pravdivou inormaci to už tady nikoho nezajímá. Já na zelpage chodím jen kvůli diskusím, neboť je zajímavější číst příspěvky čtenářů než samotný obsah zelpage.cz. Čmoudík napsal - ach ti novináři... No na zelpage přeci nejsou novináři - novinář píše články ten je nekopíruje (alespoň solidní novinář), takže nevím proč se kdo urazil když to nebylo směrovaný na vkládače zelpage.cz ale na novináře který ten obsah v prapůvodu napsal. Redaktoři zelpage.cz jsou holt moc vztahovačný (třeba nemají čisté svědomí). | 17.11.08 - 13:39 |










