Komentáře uživatele "362.001":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 9298 | Ale čožeby Bombardír nevedel vyrobiť rušeň 6MW/200km/h.. Toto je čo? http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_101 Akurát že bohužiaľ podmienky sú postavené tak, aby to vyhrala jedine Škodovka. :-( | 27.09.14 - 13:22 |
| Zpráva 7670 | Já Vám nevnucuji názor, že sofistikované zařízení by zabránilo SNV, já jsem napsal, že existuje možnost technické poruchy řídicího systému, která může vést k nekontrolovanému chování lokomotivy, a proto že by v tom systému měl být obvod, který ho v případě nekorektního chování odpojí. Oukej. Pokud je pro krokování pneumotoru nutná určitá posloupnost výstupních signálů, je větší pravděpodobnost, že náhodná porucha nezpůsobí právě tuto posloupnost (na rozdíl třeba od statického výstupního signálu "krokuj nahoru", který se může objevit při proražení výstupního spínače). Nicméně důležité signály by měly být odděleny nezávislým reléovým odpojovačem. Aj to je v poriadku. Uznávam. Ničmenej som sa odpočiatku snažil poukázať iba na to, že túto postupnosť vyvolá aj prahosprostá zaseknutá jazdná páka. No právě že mi to nehraje. Pokud byli na stejné koleji, jako ten Os... Neboli na tej istej koľaji, aspoň teda od označníka po výhybky. Pri úvahách o rozvetvení nezabúdajte, že smerom Vydrník je dvojkoľajka. Pokud Os stál na jiné koleji (řekněme na 3.) a oni jeli řekněme po první, čekali výhybku do rovna a ona byla do odbočky (na tu třetí), tak by v té rychlosti 26 m/s spíš vypadli na té výhybce Ale nyvypadli. Možno povedať, že bohužiaľ. Jedna sekcia dvojičky ťažká 84,5 tony má 50 ton váhy iba v podvozkoch (1 TM 5,25 t)... Nuž teda geometria, fyzika... poloha ťažiska a uhla hrany okolesníka... nevypadli. No vidíte, a já bych řekl, že poměr úbytku na odporníku k úbytku na kotvě je (na daném stupni) vždy stejný, a to Rodp / Rk. Nezávisle na proudu a na indukovaném napětí. Ja by som naopak povedal, že: U trolejové = Uodp + Umot U trolejové = Rodp . I + (Rk . I + Ui) U trolejové = Rodp . I + Rk . I + c . fí . n Na danom stupni je Rodp konštanta, ak tvrdíte, že I a Ui je parameter, potom U trolejové = I .(Rodp + Rk) + Ui, tak potom tá všeobecne známa rovnica už ani rečou základoškolských počtov neplatí. Ona pravdaže platí, ak poopravím vaše tvrdenie: Nezávisle na proudu a na indukovaném napětí. ...no práve medzi Ui a I je veľmi úzka spätosť a závislosť. Jedine potom to už platí, možno ste to aj tak mysleli, len ste sa zle vyjadrili. Ale já nejsem konstruktér... Tak pardón, neviem, čo robíte, snáď som Vás tým konštruktérom neurazil.. ;-) To závisí na tom, v jaké rychlosti přecházíte. Pokud při nižší rychlosti a vyšším proudu, tak vinou vyššího úbytku na odporníku se (vysoká) tažná síla po přechodu zmenší. Pokud při "ideální" rychlosti, tak (střední) síla zůstane zachována, protože první stupeň SP je navržen tak, aby na něm při "ideální" rychlosti odpovídající cca trvalému proudu bylo právě 1500 V. No a pokud přecházíte při vyšší rychlosti, tak se (nízká) tažná síla naopak zvětší. Jojo... tu súhlasím... My jsme spolu měli nějaký spor na vlaky.net? Vím, že jsem tam vyvracel tvrzení pana Fajkuse ohledně mezivozové linky (do které jako jeden z jejích spoluautorů vidím přeci jen o něco víc než on). Na nějaký spor s Vámi si (už) nevzpomínám. Nie. Myslel som to tak, že som rád, že debata tu s Vami má na rozdiel od určitých členov z vlaky.net, s ktorými som diskutoval, veľmi slušnú úroveň. | 05.05.10 - 18:16 |










