..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Franta Machalík":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 5973SergeS: Nikdo s tím nejel. Nemohli

Jinak upravil bych dovětek článku Zdroj: K-Report
15.04.08 - 17:27
Zpráva 5972M Z: Děkuji za uctu.

JnR: IDS JMK funguje v oblasti, kde mají krajští politici zájem, aby za peníze daňových poplatníků byla odpovídají služba. Je snad problém, aby to tak fungovalo i jinde?
Kdo tuto IDS na železnici jezdí? ČD. Nedovedu si představit jak by tuto IDS zajištoval soukromník. A hlavně čím.

Sankce by pochopitelně byla, ale kdyby nebyla vozidla není doprava a co potom?

train50: Musím Vás upozornit že do železničáře mám skutečně hodně daleko. Do dopravy však dělám a to na poměrně vysoké urovni. V tomto případě už jen čekám kdy vytáhnete s tím že máte státnice z toho a toho a jste jediným fundovaným a zasvědceným v dané oblasti.

Vídenský S-Bahn: Docela jste mi nahrál a troufám si říct že tímto příspěvkem jste srazil sám sebe. Tuto dopravu používám téměř denně, takže...

Kdo tuto S-Bahn jezdí? Všespasitel Viamont? Nebo snad Connex? Nikoliv. Jediným dopravcem jsou OBB, tedy státní dopravce nerozatomizovaný na Cargo, budovy, koleje, pravou kolejnici, levou kolejnici a kde každý pražec nemá svého ředitele. Tohle totiž funguje. Nemusíme živit rozsáhlý vedoucí aparát 20*, ale pouze jednou.

[bBylo vypsáno výběrové řízení?] Nebylo.

Kdepak vzali OBB na moderní vozidla (tedy Talenty, Taurusy a lasičky)? Ne. Nejedná se o pronájem. Tyto prostředky OBB v bohaté míře poskytuje právě stát a at se vám to líbí nebo ne, právě bez onoho VŘ. V uhradě za vlkm, která v průměru činí 420Kč/vlkm oproti průměrným 59Kč/vlkm v ČR. Nezdá se Vám ten nepoměr? Mě ano. To se nám to potom vozidla pořizují jedna básen.

A ohledně toho zvláštního poděkování pro pekaře. Zřejmě jste nepochopil vy jeho.

A nemyslíte že mluvit se nedá právě s tou 3tí skupinou? Nemyslíte. Ono totiž nikdo nebrání soukromníkům předložit nabídku a přesto se nehrnou. At se vám to líbí nebo ne, jsou kraje kde jsou s Českými drahami spokojeni a kde jsou spokojeni i s jejich případnými službami. Půjčovny kol, společné informační kanceláře (nevšiml jsem si že by někde byla společné Infocentrum města a Viamont centrum), uschovny, přeprava zavazadel apod. A znova opakuji: Konkurence na železnici zde je už nejméně 70let. Vždy se můžu rozhodnout zda pojedu vlakem, autobusem, letadlem nebo vlastním autem.

Tímto bych rád diskuzi dokončil. Děkuji za pozornost.
13.04.08 - 14:33
Zpráva 5972savik: A já se naopak domnívám, že na prvním místě je regionální doprava.

A jel jste někdy v tom slovenském přeplněném "reko" voze při letní třicítce při věčně nefungující klimatizaci? Zřejmě ne. 100* lepší naše béčka.

Nechápu proč by jízda RS1 do Klatov nemohla být v podobném modelu jaký funguje na Chebsku ve spolupráci VGB a ČD. Český strojvedoucí, český vlakvedoucí, německá jednotka. Vyrovnávka finančně. ČD by na ten vlak tak jako tak museli něco nasadit a to něco udržovat.

Bohužel, ačkoliv mne osobně to tíží u srdce, musím uznat že doba klasických 10ti vozových souprav v čele s řadou T478.3 je již nenávratně pryč. Doba si žádá své. Krátké soupravy a často. Jsou pravda výkony na které se tyto nehodí, ale na lokálky je to to pravé.


waszyn: Spočítejte mi prosím kolik Desir by bylo potřeba namísto soupravy 8*810. Na tento výkon považuji narozdíl od vás nejekonomičtější právě klasickou soupravu, klidně i s dízlem v čele.

Ale na druhou stranu bych si dovolil oponovat i p. SzKT. Přímá klasika Praha-Zelezná Ruda v sezoně 4 denně by nebyla zase až tak od věci. Bohužel je škoda že ČD nezavedou něco podobné jako OBB, tedy známé Erlebniszugy. Vozidla na to máme a výletní lokality také.

train50: Já to uvedl jako příklad. Každý by zde ČD zahrabal nejraději 10km pod zem a všude soukromníka, nejlépe na každou trat jiného s jiným tarifem vzájemně se neuznávajícím, jako v absolutně nesystematické autobusové dopravě. Takže proč by se tyto finance nemohli platit ČD, když se můžou platit dopravcím jiným? Kraje mají smlouvy s CD a ne s Connexem.
11.04.08 - 19:30
Zpráva 5977Elektrizace trati 290? Co prosim?

Zdvoukolejnovat po Bludov se asi nebude že? Jinak ta cena 115 mil/km je sice vysoká, ale není až tak přemrštěna jak všichni říkáte. Jak řekl pan Hošek je v tom zahrnuto nejen zadrátování a ona měd je sakra drahá, však se zeptejte těch co díky ní jsou tmavší něž dřív, ale i nově zbudované zastávky, vysoké perony ve stanicích, kompletní výměna svršku, ZZ, přejezdy ap. Kolipak stojí 1km na koridoru?
09.04.08 - 20:32
Zpráva 5972tenzor: S prominutím, ale chtěl bych vidět soukromého dopravce který za 40 milionů nakoupí 10 Desir. Ono i u ČD se mi zdá poněkud za 10 Desir poněkud malá cena, když jedno stojí kolem 60 mil. Kč.

Já si stejně ale Desiro s logem ČD neumím nějak představit.

Další problém je že v tom Železničáři to bylo bohužel jako ftípek ne jako článek.
09.04.08 - 20:21
Zpráva 5972Ježiš. Ale v tom železničáři to byl jako ftípek :D09.04.08 - 20:15
Zpráva 5771>admin
Až se rozhodneš, kým vlastně jsi, tak přijď zase.


To jsem nepsal já. Jak je to myšleno a kdopak Vám dává právo mi tykat?
08.04.08 - 18:09
Zpráva 5771>admin
Až se rozhodneš, kým vlastně jsi, tak přijď zase.
08.04.08 - 18:03
Zpráva 5771Neustálé mazaní příspěvků. Tady někdo nesnese konstruktivní kritiku? Napsal bych to někomu. Kdybych ale tešil kdo to maže.08.04.08 - 18:01
Zpráva 5771Směl bych poprosit o sdělení proč byl můj příspěvek smazán?08.04.08 - 17:54