..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Paninaro":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8389Jiří Hovorka - No je to možné (viz. 1. a 2. fotka) :-)04.11.11 - 9:25
Zpráva 8057A dávali něco ?28.06.11 - 10:55
Zpráva 6953Řebíčkovi si už nakradli a Bendl má holt jiné kamarády. Za čas vyhlásí nové výběrové řízení, aby se napakoval také on a kumpáni v jeho okolí...11.03.09 - 13:20
Zpráva 6788Výběrové řízení je krásná kouzelná formalita. Vždy se dají podmínky naformulovat tak, aby vyhral někdo dopředu určený :-))25.12.08 - 23:26
Zpráva 6790Anti M - krasný nickname :-)) Ten pán, co si říká M musí železnici ze srdce nenavidět, soudě podle jeho příspěvků... Ještě by to chtělo anti Twix :-))25.12.08 - 23:22
Zpráva 6788A jéjé - Už je tady zase ten ekonomický Mičurin...25.12.08 - 21:01
Zpráva 6398M - Myslím, že srovnáváte nesrovnatelné. Navíc při tomto uvažovaní by se mohly zavřít všechny fabriky na výrobu kolejových vozidel a vše nakoupit od Helmutů. A k tomu, aby existoval stroj typu 109E a potenciálně s ním mohlo býti uspěno, tak takový stroj musel někdo objednat a Škoda postavit. Vážně vás těch cca 20 milionů za kus tak irituje s přihlédnutím k tomu, že se zde chýstá český stát vyhodit do p... 270 mld?? A pokud jde o ty podpory. Vy si vážně myslíte, že se v Německu níže zmiňovaní výrobci nepodporují a výběrová řízení nedělají na míru. Kdyby DB a ÖBB nakoupily lokomotivy od Alstomu a u Siemens si objednaly 20 Taurusů, tak by na tom ten Taurus byl zcela stejně a možná hůře než 109E (zejména cenou)... Vývoj, výroba a nákup lokomotiv není to samé, co nákup služebních aut...26.07.08 - 13:18
Zpráva 6398Moc pěkná lokomotiva s velmi dobrými parametry. Jen doufám, že to neskončí u 20 kusové serie... Myslím, že české železnice by rovněž potřebovaly nějakou lidovější variantu - napřiklad nějaký derivát 109E s 5000 kW a 160 km/h. Jenže těch by asi 20 nestačilo. Tak minimálně 200... Pokud jde o cenu, tak se nelze čemu divit při 20ti kusové objednávce. Kdyby si jich ČD objednaly 100, tak vyjde jedna 380 jako konkurence. Ale což, vše co podpoří vývoj a výrobu českých kolejových vozidel je z dlouhodobého hlediska pozitivní a i když to stojí momentálně víc než konkurence (třeba Taurus). Když se plánuje vyhodit 270 mld. do církevního kanálu (za to by bylo cca 2160 lokomotiv 109E), tak se může nad poněkud dražší českou lokomotivou pozastavit jen málokdo!!26.07.08 - 1:22
Zpráva 6398Jen podotýkám, že za 270 mld by bylo přibližně 2160 lokomotiv 109E...25.07.08 - 18:40
Zpráva 6398Jen podotýkám, že za 270 mld by bylo 2160 lokomotiv 109E při ceně 125 000 000,- za kus...25.07.08 - 18:39