..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kobros":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9398Muzu mit rypavy dotaz? Komercni linky v SR nedostavaji zadne verejne peníze jako v CR? Ja jen, ze na kompenzacích slev jizdneho v neobjednavane doprave v CR delaji dopravci ucetni divy. K velke potese eraru. Tak by me zajímalo, jak je to na Slovensku. Jestli jde skutecne o ciste komercni zalezitost se vsim vsudy nebo je to komercni jen tak na pul, ale ve skutecnosti nasobne drazsi nez ciste verejne.16.12.14 - 9:13
Zpráva 8918dalik2: pro poradek v busech mezi Brnem a Prahou je zadarmo wifi, video a teply napoj. Zakusky rozhodne ne. A pokud me pamet neklame, tak ani v Jancurovych vlacich nejsou zakusky zadarmo.
Dalsi vec - video nemusim a kdyz se mi postestilo jet busem, kde bylo video na velkych monitorech nad sedadly, tak me to dost rusilo. Teply napoj je preslazene cosi k nepiti a wifi je i ve vlaku. Navic tak nutne online byt ke svou praci nepotrebuji a v tom vlaku je, kdyz uz pracuji o dost vic mista pro notebook nez v busu.
V busu bycjh se bez vsech tech vymozenosti obesel a ocenil bych kdyby Jancura ty prachy narval do poradnych podvozku svych busu. Sveho casu si pamatuju Tourbu, ktery jezdil z Brna do Prahy, mel busy s podvozky, na ktesrych jizda po D1 nepripominala jizdu po tankodromu, ale po hladkem zrcadle. Zel Bohu, zvitezil nad nim Jancura se svymi zlutymi nakasirovanymi vyklepavaci zadku.
22.05.13 - 9:13
Zpráva 8729pane Utajeny, rikal jsem si, jestli ma na ty Vase blaboly smysl reagovat. Ale jen ve strucnosti. D1 byla trasovana a castecne stavena v 30. letech. Priblizne v dnesni stope. Byla uzsi a na nekterych mistech jeji parametry - sklon, polomery vubec nedosahovaly ci nemely dosahovat parametru D1 stavene v 70. letech. Pro zajimavost pro D1 postavenou v 70. letech se pro na useku mezi Prahou a Brnem udava projektovana rychlost 120 kmh, pro D2 je to 150kmh a pro D5 140kmh.
A co se povrchu tyce, absolutne nechapu, proc by nemel byt z betonu. Jednak uspora v podobe mensi spotreby ropy na ten povrch, druhak uspora v podobe zivotnosti a udrzby. Betonovy povrch kvalitne udelany vydrzi velkou zatez veky. Zatezovany asfalt sebelepe udelany drive ci pozdeji bude s kolejemi. To jen k technicke strance Vasich mouder.
01.10.12 - 9:33
Zpráva 8695tarten: ech, tak letos jsem si koupil Nokii C2-01 (omlouvam se za reklamu, jen chci ukazat, ze si kupuji vzdy zakladni mobilni telefon) a je to muj 3. mobilni telefon od roku 1999. A nerekl bych, ze jsem sam, kdo pocita s tim, ze mu mobil proste vydrzi.24.08.12 - 11:05
Zpráva 8592stoupa: jak si tu ICE kompatibilitu predstavujete?
Ja jen, ze kdyz ICE zajizdi do Belgie a do Francie, kde urcite jezdi na jinou trakci nez v Nemecku, tak nemusi existovat ICE, ktere by zvladlo pri jedne jizde trakce dve ceske a jednu nemeckou (nevim).
A zabezpeceni - no, snad EMTCS by stacit melo a nejsem si uplne jisty, jestli je v Belgii vsude, kam zajizdi ICE. Cili nekompatibilitu s ICE neni duvod pricitat neschopnosti Cechu. Koneckoncu, take peknych par let trvalo, nez bylo mozne jet s ICE do Parize a s TGV do Nemecka. Technicke otazky nemaji reseni ze dne na den.
Jen to ceske sebemrskacstvi zvlaste ve vztahu k Nemcum je uzasne ale neopodstatnene.
03.05.12 - 8:44
Zpráva 8590Pro ty, kdo se tu zastavaji poltiky DB vuci CD:
Musim vas upozornit na fakt, ze DB jsou holding - v podstate unitarni zeleznice. Porusuji nekolik narizeni EK.
A nic se nedeje. Jeste OBB to maji podobne. Nicmene DB vzhledem k sve velikosti z tohoto faktu mohutne tezi a diky tomu expanduji. Zvlaste ve vztahu k zemim, kde uz neexistuje zadna obdoba unitarni zeleznice. Jako treba v CR. V EU proste plati, ze jsou si vsichni rovni a nekteri jsou si rovnejsi. A z hlediska Cechu a CR je dost naivni predstava, ze nekdo jiny to tu bude ridit lepe. Jedine my sami vime nejle, co je pro nas nejlepsi a je nutne si svou nezavislost drzet a nest za ni plnou zodpovednost. Jiste, plna zodpovednost znamena i chyby, ale hodny strycek, co ji ponese za nas, to v zadnem pripade zadarmo delat nebude.
27.04.12 - 12:27
Zpráva 8575 Mno, parni masinky jsou fajn. Ale uz tyden nevidet na fotce nic jineho... No.....
Snad jeste abych se naucil fotit a sel si nejakou masinku ze soucasneho provozu vyfotit sam.
18.04.12 - 9:57
Zpráva 8521Mno, ja nevim, taky me napadlo, ze oddil pro zeny docela dost implikuje, ze ja jako muz jsem potencialni agresor.
Me spise zaujalo, jak na takovy oddil bude reagovat skutecny agresor. Staci mu pockat, kdyz vlakovy personal z vedlejsiho kupe bude stipat listky a takovy oddil ho muze docela svadet k navsteve. Proste obtezovatel vi, ze dana dama (bude tam napr. jen jedna) se boji, sla si sednout do damskeho oddilu, protoze je na blizku pruvodci. Jako duvod sednuti do damskeho oddilu pro damu muze byt to, ze si rano zapomnela dat do kabelky peprovy sprej.
U nasilnika muze hrat roli i myslenka, ze chce nejake zenske dat za vyucenou. A rekl bych, ze by stacil jeden takovy medializovany pripad a damsky oddil by se mohl stat cilem nasilniku. Myslim, ze se tomu rika psychologicka infekce.
Psycholog nejsem, no doufam, ze to s psychologem nekdo poradne probral.
16.02.12 - 10:21
Zpráva 8147Frantisek: k memu sneni mezi Brnem a Blanskem ci Letovicemi:
Ja jsem si to predstavoval tak, ze by by trat v puvodni stope zustala, jezdilly by po ni mistni vlaky a vedle ni by byla prima trat Brno-Blansko, po ktere by jezdily jen dalkove a nakladni vlaky. Cili podle me by se ani VRT stavet nemusela. Kdyz si to vezmete, tak od Letovic k CT uz to zas tak strasne s oblouky neni (jak kde, ale oproti tomu u Brna), pak pres CT by byl koridorizovany prujezd, CT-Chocen- pardubic) se planuje na 200 a Pardubice-Praha si osobne myslim (jen nazor), ze by se dalo upravit na mnoha misetech na vic nez na 160. Celkove by timto zpusobem slo udelat trat mezi Brnem a Prahou, na ktere by mohla byt prumerna rychlost dalkoveho vlaku 160 a rekl bych, ze naklady by byly urcite mensi nez na VRT a ucel by to splnilo. Ale nejsem zadny dopravni expert, jen snim.
12.04.11 - 7:24
Zpráva 7431no, ja myslim, ze ruzynske letiste potrebuje vyresit napojeni nejen z centra mesta, ale i na dalkove relace. Jaksi si nedovedu predstavit, ze by se to letiste do budoucna rozvijelo bez takovych drobnosti. Mimochodem - projekt trati (200 km/h) Plzen - Mnichov pocita pred zastavenim vlaku v Mnichove se zastavenim na letisti. Jak je spojeni letise s okolnim svetem vyreseno v Drazdanech, nevim, no Viden uz dnes sbira velkou cast Moravy. Sorry, ale boj s takovou konkurenci nelze vyhrat tramvaji z Divoke Sarky. Tady by bylo idealni vlakove spojeni z hlavniho nadrazi na letiste a za letistem vetveni na Kladno a do Usti nad Labem, Berlina. Jinak doufam, ze soucasny projekt rychlodrahy do Kladna s odbockou na letiste, pocita do budoucna s moznosti udelat z konecne zastavky zastavku prubeznou treba o jedno ostrovni nastupiste sirsi.15.01.11 - 16:08