..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kazan":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8235ad trupman - inu, nevědomost hříchu nečiní (pardubický kraj je krajem již potřetí, pro rozšíření Vašeho obzoru vznikl v roce 1850(!), dále pak se stal krajem v roce 1949, aby byl v roce 1960 nomenklaturou zrušen kvůli soudruhům z Hradce. Stručně - když má něco tradici a minulost, nemusí to ještě být novodobý patvar) Tedy z Vaší strany OT, má odpověď také.
K polepům - nevím, zda opravdu může způsobovat problémy epileptikům, ale pokud se podívám obyčejnýma očima cestujícího, tak nějakou lepší grafickou formu vítám. Jezdím do práce vlakem více jak 20 let a je docela příjemná změna, když místo zelené mašiny (ř. 163) soupravu táhne třeba loko v nátěru ČEZ. Perforovanými polepy skrz okna (v autobusech) vidět je (pravda, jen ven a nikoli dovnitř), navíc fungují jako protisluneční ochrana, pokud paprsky nepronikají kolmo na sklo. Konec konců u vozů s vyklápěcími okénky (kde se v letním parnu nehne vzduch skoro ani za jízdy a teplota je podobna skleníku by to kromě estetického vnějšího vzhledu mohlo mít i význam pro příjemnější cestování. Citlivější grafika s opravdu kvalitními motivy - jednoznačně ano. Když se na záměr podívám očima cestujícího, musím si nutně položit otázku na závěr - je učelem nápadu zpříjemnit obyčejnému cestujícímu jízdu a nebo dát příčinu rádoby fandům ke zdrcující kritice, aniž by na nápadu hledali něco pozitivního? Ostatně první celoreklamní loko (Duhovka, 151.001) také vyvolala rozporuplné pocity a přitom to byl jeden z nejzdařilejších reklamních nátěrů.
27.06.11 - 7:51