..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MB":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7744Tak jedni gauneři se vymění jinýma, to se toho stane. Dokud se nezavedou platové stropy a nebude je po těchto lidech chtít aby za své peníze opravdu dokázali dostat firmu z červených čísel tak je jedno kdo tam bude sedět. Jestli je Žaluda podle někoho lepší varianta než Bazala tak je ten člověk velmi naivní a je mi ho líto. Tady nejsou potřeba personální změny, ale systémové, a ty nikdo neudělá, přece si neříznou větev.17.06.10 - 18:59
Zpráva 7486Chtěl bych poprosit někoho ze zde přítomných lokomotivních konstruktérů o návrh designu na posunovací lokomotivy tohoto typu se zakreslením všech potřebných komponent rozumně rozmístěných pod ním navrženými designovými kapotami.12.05.10 - 23:26
Zpráva 7486Nechápu lidi co tu melou o dyzajnu, tahle lokomotiva není do čela mezinárodního rychlíku, má šoupat vagónky. Proč je to krabice - zdaleka nejlíp v krabici využijete vnitřní prostor kapot. Jasně, můžete udělat třeba dvakrát pozvohýbaný šišoid, ale pak vám přeju s tím něco dělat. Pro posun je tohle zdaleka neideálnější možná stavba lokomotivy, kabina je jednotná z celé série stavebnic z CZ LOKA. Mě osobně se tenhle počin velice líbí a doufám že se zadaří a bude větší série.12.05.10 - 23:21
Zpráva 7544Zirecek: Spíše se jedná o to že na mezistaničních úsecích jaké u nás jsou to nemá cenu. Až bude využetelné trvale 200km/h Břeclav Ova bez zastavení tak to smysl má. Dneska když ti EC/IC stojí v každé zadeli tak to smysl opravdu nemá.10.01.10 - 17:52
Zpráva 6936No nutno také uznat že motorový vůz jistě před přejezdem houkal, což měl řidič zaregistrovat.22.02.09 - 22:03