| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|
| Zpráva 7744 | Tak jedni gauneři se vymění jinýma, to se toho stane. Dokud se nezavedou platové stropy a nebude je po těchto lidech chtít aby za své peníze opravdu dokázali dostat firmu z červených čísel tak je jedno kdo tam bude sedět. Jestli je Žaluda podle někoho lepší varianta než Bazala tak je ten člověk velmi naivní a je mi ho líto. Tady nejsou potřeba personální změny, ale systémové, a ty nikdo neudělá, přece si neříznou větev. | 17.06.10 - 18:59 |
| Zpráva 7486 | Chtěl bych poprosit někoho ze zde přítomných lokomotivních konstruktérů o návrh designu na posunovací lokomotivy tohoto typu se zakreslením všech potřebných komponent rozumně rozmístěných pod ním navrženými designovými kapotami. | 12.05.10 - 23:26 |
| Zpráva 7486 | Nechápu lidi co tu melou o dyzajnu, tahle lokomotiva není do čela mezinárodního rychlíku, má šoupat vagónky. Proč je to krabice - zdaleka nejlíp v krabici využijete vnitřní prostor kapot. Jasně, můžete udělat třeba dvakrát pozvohýbaný šišoid, ale pak vám přeju s tím něco dělat. Pro posun je tohle zdaleka neideálnější možná stavba lokomotivy, kabina je jednotná z celé série stavebnic z CZ LOKA. Mě osobně se tenhle počin velice líbí a doufám že se zadaří a bude větší série. | 12.05.10 - 23:21 |
| Zpráva 7544 | Zirecek: Spíše se jedná o to že na mezistaničních úsecích jaké u nás jsou to nemá cenu. Až bude využetelné trvale 200km/h Břeclav Ova bez zastavení tak to smysl má. Dneska když ti EC/IC stojí v každé zadeli tak to smysl opravdu nemá. | 10.01.10 - 17:52 |
| Zpráva 6936 | No nutno také uznat že motorový vůz jistě před přejezdem houkal, což měl řidič zaregistrovat. | 22.02.09 - 22:03 |