Komentáře uživatele "Zhor":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| T 426.001 | Aby to tu nebylo jak na silnici a nešířilo se tu mnoho omylů a mýtů, dovolte věcnou vsuvku:-) - Ve vlaku není řazen žádný řídící vůz - Vlak je tažen (brzděn) Rakušankou ve složení: T426.001 + 020 + 020 + 020 (BalmBISTRO) + 240.056 z Kořenova do Tanvaldu - V Singrovce (či jiném prvním sunutém mot. voze - SMĚREM NAHORU) je "hlavní" strojvedoucí. - Na Zubačce směrem nahoru se nesmí tahat, všechny vlaky jsou SUNUTÉ, tzn. v Harrachově není třeba soupravu objíždět. (Nyní by se spíše hodilo křižování/ či jednodušší předjíždění). - Do ukončení provozu ČD v roce 1997 i za dob Jizerské dráhy byly vlaky s bixy (1,2 i 3..) sunuty Elektroniky 743, v čele 1. vozu byl vlakvedoucí s vysílačkou a hlásil strojvedoucímu volnost tratě a návěsti. Poté nastoupila éra motorových vozů a souprav. - Ani z Rakušanky ani z Elektronika není zdaleka tak dobrý výhled aby strojvedoucí viděl vše co potřebuje. Do dnes se to s vysílačkou praktikuje u nákladních vlaků. Pěkný den, a někdy na viděnou... www.zubacka.cz | 27.03.12 - 17:44 |
| 749.006-3 | Zanlí, místní prosim vás jak to tam okolo vypadá s perónama? Dá s se všude vystupovt z celé souprvy? Jsou v JŘ případně ve vlaku nějaké omezení o výstupu atd? Ď | 27.04.10 - 11:47 |
| 749.146-7 | Martin Grill: co znamená místo focení: Tanvald (552620) (Velké Hamry)..? Je to přeci jisto jistě ve Velkých Hamrech, dokonce už přímo ve stanici. | 22.04.10 - 16:54 |










