..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 750.061-4 :..
 

750.061-4


750.061-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Česká Lípa-Holý vrch - Stružnice
 - Datum: 20.7.2007
 - Autor: Honza Beránek / JTB 
 - Zobrazeno: 2332x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
23.07.2007 (8:51)  
JTB:
eště jsem ale neviděl opravdu dobrou a přitom zajímavou fotku, která sem neprošla.
Ale horší a méně zajímavé, těch by se pár našlo, že? Nic proti ŽP nebo cenzorům, ale někdy mi příde, že nějaká fotka by neměla jít ani na ten K-rep. Ovšem v poslední době, a to teda celkem koukám, se to nestalo. Ale stávat, ať už v menší či větší míře se to bude dít, dělo a děje. A to tady nikdo neukecá...

Jackcomputer:
Už delší čas se mi nelíbí jak tady hází jeden na druhého špínu.Lidi foťte pro radost a ne pro zlost.Mně taky naprošlo dost fotek o kterých jiní fotoamateři tvrdí že jsou kvalitní, ale nezblázním se ztoho (i když mně to mrzelo to se otevřeně přiznám) a že je tady pár oblíbenců kterým projde vše tak na tom asi taky něco bude.Nebo se snad pletu?Kdo ví.
Tak s tímhle plně souhlasím. A na těch mazáncích něco bude... (nechci říkat, že projde každá fotka, ale někdy i trochu horší, jež by někomu co má od 0-5 fotek nevzali. A to není jen můj názor, ale i hodně velkých ryb.)

Chary:
Některé ty fotky z těch co jste sem dal se mi i líbí. Konkrétně: http://www.chary.wu.cz/foto/zpx11.jpg
Škoda čela, ale co už. Každý se učí, každého se*e, že se mu fotka nepovede nebo že mu ji někde nevzali, ale když se na to dívá po 5 letech na své první fotky tak se směje...

Je to můj subjektivní názor, tak mě neukamenujte hned....

A ještě pro ty, kteří chtějí zničit ŽP. Zde je jedinečná možnost. (stačí zadat link požadované strany a potom způsob, jakým způsobem se stránka bude ničit. Pro ty, kdo nesnášejí některé stránky - fantastické odreagování -
http://www.netdisaster.com/
23.07.2007 (10:23)  


Hele, co takhle zkusit být konkrétní a nalinkovat pár fotek, které podle tebe neměly projít?
23.07.2007 (6:57)  
Tahle fotka se objevila v diskusi na k-reportu
Pendrek,na k-reportu se objevili dvě jiný fotky,tahle tam nebyla,na tuhle si dal jenom odkaz sem na ŽP.A ještě si k tomu napsal tenhle žvást : Lepší fotky samozřejmě nebdu plácat na plebs tady na k-repu a schovávám si do nejlepší galerie v Česku... ,to je pak pochopitelný,že se dotebe začne někdo obouvat.
23.07.2007 (10:22)  


Link považuju za to samé, jako malý náhled, obojí po jednom kliknutí zobrazí fullres. A vysvětlení proč jsem to doprovodil tím komentářem (se smajlíkama!) už tam taky padlo.
23.07.2007 (2:17)  
JTB: Můžu tě, jen pro dodání váhy některým argumentům, co v této zbytečné diskuzi zazněly, poprosit o vyjádření, proč jsi zakázal hodnocení nulařům?
23.07.2007 (6:45)  


Tahle fotka se objevila v diskusi na k-reportu a bylo kolem ní dost řevu a nadávek na úkor ŽP, přičemž se vzápětí objevil na žp nick "digi" a celkem zjevně se začal mstít i zde.
23.07.2007 (0:16)  
a ještě něco...
vidíš, to je o přístupu.

tak by se člověk trochu snažil a nenasekal několik snímků najednou, ale vyfotil jeden snímek pořádně

Na tohle téma se myslím strhl menší flame na káčku, ne? Co máš konkrétně na mysli? Dám ti příklad ze sebe - digitál používám proto, že mi umožňuje nesrovnatelný postprocessing, kdy si mohu fotku zpracovat skutečně tak, jak chci, a nebavíme se jen o železnici. Navíc jsou situace, kdy má digitál další nespornou výhodu - momentky. Teď jsem fotil známému oslavu prvních narozenin jeho vnoučete. 150 fotek, z toho 50 použitelných. Lidi nespolupracujou, koukaj kam nemaj, mrkaj, ženský si berou naprosto nekorektní sukně a výstřihy a děti jsou uplně nevyzpytatelný. Kdybych to samý dělal na film, tak bych musel nechat vyvolat 100 fotek navíc zcela zbytečně.
Pokud se ale budeme držet v mezích železniční fotografie, kde je to o tom najít flek, vidět ho, a jen si do něj nechat dojet vlak, tak digitál má hlavně pro začátečníky obrovskou výhodu, že učení se není tak drahý a máš okamžitou odezvu a hned vidíš, na čem jsi. Tohle se taky řešilo na káčku. Podle mě v dnešní době nemá argument "film stojí prachy a tak musíš víc myslet" takovou váhu, právě ze své podstaty. Myslet musíš i na digitálu, jinak to nestojí za nic. Jenom to nic nestojí.

A mimochodem, už jsem viděl hodně fotek z kinofilmu, u kterých toho autor taky moc nenapřemýšlel a vůbec se s tím nemazal (nenásvit, křivé, těsné nebo naopak daleko), stejně jako množství fotek z digitálu, který byly kvalitě a zodpovědně provedený.
23.07.2007 (1:01)  


Velká část z nás si zažila s kinofilmem svoje. Pak přišel digitál a někteří poznali jeho výhody. Byla to jejich volba, dnešní mechem obrostlí šotiči s F65kami, klasickými EOS300, ale také s Praktikami, Zenity..., mohli udělat to samé. Pokud to neudělali, je jistě kinofilm v něčem lepší a nemá cenu tu nadávat těm ostatním. To dělá jen někdo, kdo ví, že prohrál a potřebuje si najít alibi...

(Na digitálu se myslet musí naprosto stejně. Nedávno jsem na téma diki x film vedl rozhovor s jedním renomovaným sportovním fotografem na jeho vernisáži a řekl výtečnou věc-"Padly bariéry, odpadla finanční diskriminace." Takže tak. Mimochodem, při pohledu na výtvory pánů Burika, Nezdary...a těch méně odvážných anonymů z Káčka mám dojem, že zavedené firmy z žp přemýšlejí spíš mnohem víc)
23.07.2007 (0:01)  
Vidíš? Zase to tu zesměšňuješ.
Mongoloid jsem užil záměrně, nikdo takový tu myslím ani není, zato je to slovíčko, které užil Fanánek ve dvou ze svých textů.

My si med kolem huby nemažem, my si budujem galerii podle svých pravidel. Tam je totiž zakopaný pes. Nikomu neříkáme, že máme patent na rozum, (i když podle toho co čtu na káčku to tak asi vypadá, ale to bude spíš problém na straně přijímače), zkrátka si jen vybíráme, co se nám líbí do galerie, máme na to nějaká nepsaná pravidla, která se s několika málo rozdíly (např. náš úhel pohledu na svatobrány a sloupy z čela) vpodstatě slučují s obecnými běžnými zásadami (násvit, kompozice), které dodržují i ti, jenž nás zesměšňují. Divil bych se, kdyby třeba takový digi neměl ve svém archivu jedinou fotku brejlovce s takovým násvitem čela, jako tu má JTB. Teda jestli nějaký archiv má a nepatří mezi Mongoloidy ;-)

Pokud máš nějaký fotky v tištěný podobě pod nějakým jménem, můžu tě požádat, abys mi (třeba soukromě) sdělil kde a pod jakým? Abych se mohl podívat a říct si "nojo, má to pěkný, ví o čem mluví, do smrti dobrý". Moje fotky můžeš vidět např. zde v galerii. Já jsem totiž toho názoru, že vše se dá vysvětlit, pokud se chce. To, že hodně lidí nechce nic vysvětlit, a stále si mele svou zaslepenou tezi, to je bohužel. Bohužel, nic víc.
22.07.2007 (23:54)  
a ještě něco, na těch fotkách je vidět, že s digitálem jen malé procento fotografů přemýšlí.... prostě 0 a 1 nic nestojej... kdyby to byl kinofilm, tak by se člověk trochu snažil a nenasekal několik snímků najednou, ale vyfotil jeden snímek pořádně...... protože to bohužel něco stojí.....
22.07.2007 (23:40)  
jtb: na to že fotíš 11 let to tedy nevypadá, soudě i dle fotek vystavených na k-reportu.
chary: jak tak koukám, pěkně jsem tě rozohnil..... to ale nebyl účel..... já nejsem mongoloid, já jsem bambino a to je rozdíl...:-) jo, to máš pravdu, kritizovat může kdokoli a to anonymě, většinou to je formou narážek, no spíš urážek.... ale já jsem to psal tak, abych nikoho neurazil... a to si zřejmě nepochopil.... jen v té poslední větě byla narážka na cenzory žp, nesouvisející s autorem fotky.... ale co, vy si tady budete mazat med kolem huby, jak jste nejlepší a jak tomu rozumíte a my zas v tichosti odejdem poraženi. a věta "kolik fotek máš na žp?" je mi ukradená, jelikož pár mých fotek bylo umístěno v tištěné formě a nebylo potřeba žádného veřejného pranýřování..... mmch, samozřejmně ne pod nickem bambino.....
23.07.2007 (0:52)  


Tak už nám ukaž, co považuješ za svůj fotografický ideál. Zatím tu jen prskáš špínu po všem okolo... Stejně tak tu zaznělo jen málo konkrétních výtek, místo toho je vše jen špatné a nehodné tvých kvalit...ale bez argumentů. Vážně, ukaž něco, nemusí to být jen na žp, zatím jen naprázdno tlacháš. My už jsme aspoň něco ukázali a jdeme s kůži na trh...

(na k-report opravdu nedávám tu reprezentativní část své tvorby, ta jde z větší části na želpage)
22.07.2007 (22:37)  
Janica, u mna mas 4 *, jedna dole za ten bordel za oknami. :-)))))

Djej, asi to fotili Janove zaby zo zahradneho jazierka. :-((((
22.07.2007 (21:32)  
bambino:
že nejsme schopni přijmout kritiku? Víš ale ona se těžko kritika přijímá, když je to od anonyma, o kterém víš jen, že má předzívku Mongoloid a je chytrej jak rádio. Jak sám píšeš, bohužel s rozvojem IT je mnohem snažší cokoliv vyfotit, já na to budu kontrovat - s rozvojem IT je mnohem snažší do čehokoliv kafrat. To může totiž kdokoliv, viz právě problém internetové anonymity na různých stránkách, fórech, ŽelPege nevyjímaje. A pak se třeba ukáže, že je to nějaký zapšklý šotouš, který argumentuje tím, že "řídil hektory už v době, když ty jsi chodil po houbách, mladej, tak mě nepoučuj, jak fotit". Což je argument jak stehno. A tím se dostávám dál - copak musím nutně fotit dvacet let, abych poznal dobře udělanou fotku? Nebo naopak to, že fotíš dvacet let ti dává patent na rozum? Ty si asi myslíš, že nám sem choděj samý parádní snímky a my na nich hnidopišsky hledáme kraviny, ale bohužel tě budu muset zklamat, jak už jsem psal, tahle galerie je výběrová, je několik lidí, kteří tvoří stránky ŽelPage a mezi nimi i správci galerie. Je to pro tebe asi dost nepřekousnutelné, ale my si vybíráme, co bude v galerii, a máme na to svá pravidla, sice nepsaná (viz railpage), ale při jejich závažném porušení to dáme autorovi najevo třeba i s radou, co s tím dál. Abys to měl v barvách a plasticky, nám totiž do výběrového řízení chodí i takové fotky:
(vybral jsem náhodně z archivu, ani nevím, komu to patří a případný autor promine, jde o dobrou věc)

http://www.chary.wu.cz/foto/zpx01.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx02.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx03.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx04.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx05.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx06.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx07.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx08.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx09.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx10.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx11.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx12.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx13.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx14.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx15.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx16.jpg
http://www.chary.wu.cz/foto/zpx17.jpg

A divil bych se, kdybys takové snímky obdivoval.

Možná se ti to bude zdát divné, a nemohu se právě podívat na tvou vlastní tvorbu, ale pro nás, v internetové galerii, jsou důležité takové prkotiny jako kvalita (kresba, pohybová neostrost, barevné podání, násvit a stím související výpaly), a základní kompoziční pravidla, jako třeba těsnost, nadměrná volnost, neúčelná do očí bijící středovost nebo třeba kácení snímku. Mám důvod se domnívat, že fotíš na film, čili většinu z toho neřešíš, snad až na kompozici, násvit a pohybovou neostrost, ale valná většina našich uživatelů fotí digitálem a k tomu prostě adekvátní zpracování patří a kdo chce, tak umí. Kdo nechce, tak neumí, a buď stojí opodál, nebo se může něčemu přiučit. Samozřejmě se může stát, a je to nabíledni už proto, že správců je sedm a stačí tři rozhodné hlasy, nejsme stroje, každý má svůj cit na daný aspekt, že jednou projde fotka zdánlive horší a jiná, třeba snad i lepší, neprojde. Holt s tím se musíme smířit, ale pokud fotka neprojde, tak na tom asi něco bude. Zaručeně perfektní snímek projde vždy, stejně jako vyloženě špatný neprojde.

Víš, ono je snadné jen kritizovat, vykřikovat, jak je to tu naprd, že jsou správci namyšlení a že dané fotky stojí za velký kulový. Bohužel málo lidí je dost soudných na to, aby si uvědomili skutečný stav věcí, jak je daná galerie koncipována, jak je tvořena, kdo jsou její uživatelé a kdo jsou její správci. Přijít a rozkřikovat, že je to hnus umí každý. Přijít, podat rozumné argumenty na zlepšení a třeba i pomocnou ruku, to udělá málokdo. Ty máš pocit, že kvalita fotek upadá. Teď nedávno mi kolega admin sdělil, že jeden docela známý a významný člověk se mu svěřil, že upadá kvalita článků a zpráv, překlepy, chyby. Zvláštní ale je, že dotyčný už nedodal "tak mi dejte přístup do redakce, já vám to budu číst, korigovat a opravovat". Kafrat, že je něco blbě umí každý. Kibicovat, jak to dělat líp, na to je taky mraky mistrů. Ale podat pomocnou ruku... Takže pokud ti něco vadí, jenom kafráš, kibicuješ, ale sám s tím nehodláš nic dělat, tak co si pak mám myslet?

EDIT PS:
v některých galeriích to funguje tak, že můžeš komentovat a hodnotit fotky ostatních jen tehdy, pokud sám za dané období nějaké fotky vložíš a vložení taky spadá pod nějaké redigování. Tím se dotyčná galerie svým způsobem chrání proti neproduktivním kafralům. Nic takového tu nemáme, máme jenom omezení "5+", případně uplně. Ale to užije jen malá část autorů a u nás může kdokoliv přijít a komentovat do bezvědomí. A bohužel zkušenost je taková, že (ač třeba o sobě prohlašují, že to není pravda), výrazně negativní komentáře pochází od lidí, ze kterých čiší bytostná averze vůči ŽP a často se dá dohledat nějaké provázání s k-reportem, což bude samozřejmě pouze náhoda ;-)
Myslíš, že člověk s neutrálním vztahem k nějaké skupině ji nazve cucákama?
22.07.2007 (20:45)  
chary: já averzi vůči žp nemám. ale nechápu, že nejste schopni přijmout kritiku od jiných kteří se na žp neprezentují bez toho aniž by ukázali svoje výtvory. je to opravdu nutnost? a to jak funguje cenzura fotek je mi celkem buřt, ale bohužel mi poslední dobou přijde, že kvalita fotek jde od deseti k pěti. a čím bych urážel správce? že napíšu něco o cucácích? a není to pravda? já ve vašem věku bych si nedovolil někomu kritizovat fotku, když fotíte max. 3 roky........
22.07.2007 (22:09)  


A co když ti povím, že já šotím ne 3 roky, ale roků 11?

Kinofilmem jsem si prošel od nejhorších stanicovek focených na aparát za pár stokorun až k velice slušnému přístroji a už poměrně líbivým kouskům. Přesto jsem propadl digitálu a od prvního setkání s Nikonem D70 se to změnilo v totální posedlost...jak to snáší s tvou tezí o cucácích a mlíku na bradě?

Přese všechny tyhle roky jsem dost dlouho stagnoval a přišlo mi, že fotím báječně. Až na žp jsem tomu dal dobrý směr a dneska mi šlapou na paty kluci o dost mladší, ať už věkově, nebo "šotoslužebně". Nebo mne rovnou předstihli.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2026 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko