Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Jednotka pro Saudskou Arábii | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 7.9.2011 - Autor: Jiří Navrátil ![]() - Zobrazeno: 9176x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
ty jo at je vlak sebeosklivejsi tak porad je novy a lepsi nez desitky let stare popelnice ČD :-(
to ythomas_ct :
ta modlitebna je zcela pochopitelná, muslimové mají povinnost se 5x denně modlit v přesně stanovený čas a pokud vbím, tak v Soudské Arábii platí islámské právo, takže to tam busde asi běžná součást v dálkových vlacích.
ta modlitebna je zcela pochopitelná, muslimové mají povinnost se 5x denně modlit v přesně stanovený čas a pokud vbím, tak v Soudské Arábii platí islámské právo, takže to tam busde asi běžná součást v dálkových vlacích.
01.11.2011 (17:55)
Nějaké info k zobrazené obludě jsou v ŽM 9/2011; takže z toho vybírám:
- výrobce CAF,
- 8 vlaků za 104,9 milionu EUR (vč. údržby na 4 roky a vybudování depa a dílen),
- složení: motorový vůz (bez prostoru pro cestující), 4 vložené a 1 řídicí vůz,
- 3600 kW,
- 200 km/h,
- výbava: 1. a 2. třída, bufetový oddíl, WC pro cestující se sníženou pohyblivostí, oddíl pro vlakvedoucího a modlitebna(!!!),
- teplota okolního prostředí: do 55 °C,
- skříň: nerezová ocel s příměsí niklu (přes 7 %, aby jim to v poušti nerezlo, ale hlavně nekorodovalo)...
Zajímavostí je, že hnací vůz má 23,5 t na nápravu, takže je problém s přepravou po Evropě. Původně se údajně tato jednotka měla do ČR plavit, ale nakonec přijela z Magdeburgu po svejch, bo bylo málo vody... ;o)
- výrobce CAF,
- 8 vlaků za 104,9 milionu EUR (vč. údržby na 4 roky a vybudování depa a dílen),
- složení: motorový vůz (bez prostoru pro cestující), 4 vložené a 1 řídicí vůz,
- 3600 kW,
- 200 km/h,
- výbava: 1. a 2. třída, bufetový oddíl, WC pro cestující se sníženou pohyblivostí, oddíl pro vlakvedoucího a modlitebna(!!!),
- teplota okolního prostředí: do 55 °C,
- skříň: nerezová ocel s příměsí niklu (přes 7 %, aby jim to v poušti nerezlo, ale hlavně nekorodovalo)...
Zajímavostí je, že hnací vůz má 23,5 t na nápravu, takže je problém s přepravou po Evropě. Původně se údajně tato jednotka měla do ČR plavit, ale nakonec přijela z Magdeburgu po svejch, bo bylo málo vody... ;o)
Tato jednotka je určena pro Saudskou Arábii, myslím.Výrobcem je CAF ve Španělsku.
01.11.2011 (16:35)
Díky za fotku! Viděl jsem ten čumák z dálky, ale byl jsem líný jít až k soupravě a místo toho jsem viděl prohánět se po okruhu něco jiného - nevíte, co to bylo?
http://www.youtube.com/watch?v=fZqFgHv94Mo
http://www.youtube.com/watch?v=fZqFgHv94Mo
01.11.2011 (16:18)
Zajímající! Neměl bys někde na skladě pohled na druhé čelo?
01.11.2011 (16:56)
Nekde ano, zkusim najit az budu u sveho pocitace casem, snad jsem ho nesmazal, byl to jen nastrel proti svetlu.
Bender - jojo, taky mi to na první pohled přišlo jako "nějaký ameriky" :)
Vypadá jako nějaká push-pull souprava... Má někdo bližší info, technické parametry? Na railfaneurope.net toho moc není :-(
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko