Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 499.0073 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Ostrava-Svinov - Polanka nad Odrou výhybna - GPS: 49°47'46.867"N, 18°11'53.79"E » - Datum: 14.8.1985 - Autor: PaMir - Zobrazeno: 5809x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Snímeček mně taky potěšil,ovšem Svinov v roce 1985 mně poněkud neštymuje.Tehdy to hold byla Ostrava-Poruba.
Ross - Je to naopak. Dnes neexistuje ta pravá kolej. Ale jinak souhlasím, že občas chybí. Stejně jako spojovací kolej Vrbice - Hrušov.
Dneska existuje úplně ta pravá kolej a ta kolej po které jede ten vlak. Ta úplně nalevo už není. Což je celkem škoda.
Filip Kubesa: Kolej vedla z Ostravy-Svinova až do Polanky nad Odrou, nešla ovšem využívat pro běžné jízdy vlaků, jízda byla možná jen cestou posunu.
to-stoupa----151-350 jsou stroje,které jsou ještě někde vidět,které jsem si v celku v mládí užil,TYTO BOBINY-///né PRAŽSKÉ ///jsem od dětství po párách a vnímal nejvíce,a když otčín jezdil jako vlakvedoucí z Přerova na PRAHU,žilinu,měl jsem tu možnost a štěstí jít do kabiny.svést se.nazval bych to láskou na prví pohled.která je už ta tam,a když se tu objeví,tak to prostě srdce pohladí.myslím modrá OLOMOUCKÁ je krásná,kterou občas uvidím,ale to je vše.v BRNĚ 47 je také pěkně udržovaná.ale co jsem v čechách,mimo elektr.trakci jsem dost mimo dění na železnici.ale to je už o něčem jiném.
20.10.2012 (21:46)
Můžu se zeptat kam vede kolej úplně vpravo? Vedla až do Polanky nebo končila u mostu? Díky. Ale dneska to tam vypadá úplně jinak...Ona třetí kolej tam už není,stromy už uprostřed taky nejsou a vlevo je to dneska hodně vykácené a vysekané.A samozřejmě je ta trat' už nějaký čas opravená.Foto jinak za 5*
Stoupa: Blahopřeji Ti k tísíci pětistému komenáři.. :D
Stoupa: Blahopřeji Ti k tísíci pětistému komenáři.. :D
20.10.2012 (20:34)
Pokud mne paměť neklame, tak u řady 140 nebyl pohon rekonstruován, tzn. lamelové spojky Sécheron zůstaly (a zůstanou) až do konce. Přestavba by se nevyplatila - znamená významný zásah do konstrukce rotoru.
:-) pro MACHII73:
? Tak která z těch holek plechovejch se smetákama je Tvému srdci nejblíže? Bobina, 151, nebo 350?
No já ze z té Karasavice zelené mohl zbláznit, když jsem ji ve věku 3 jar viděl poprve v ČT (přebírala Brněnský rychlík) a pak v Praze. Taková malinká a tak silná oproti nádherným "velkonohým" rychlíkovým párám na Brno hl.n. :-)
Dotaz do pléna: Dojezdily (dojíždějí) niulkové Bobiny se původními švýcarskými lamelovými spojkami, nebo byly rekonstruovány na spojky Škoda? (Tedy předpokládám, že věkově ty opravdu původní nedožily a byly obměněny - jde mi o techniku, ne hnidopišství).
? Tak která z těch holek plechovejch se smetákama je Tvému srdci nejblíže? Bobina, 151, nebo 350?
No já ze z té Karasavice zelené mohl zbláznit, když jsem ji ve věku 3 jar viděl poprve v ČT (přebírala Brněnský rychlík) a pak v Praze. Taková malinká a tak silná oproti nádherným "velkonohým" rychlíkovým párám na Brno hl.n. :-)
Dotaz do pléna: Dojezdily (dojíždějí) niulkové Bobiny se původními švýcarskými lamelovými spojkami, nebo byly rekonstruovány na spojky Škoda? (Tedy předpokládám, že věkově ty opravdu původní nedožily a byly obměněny - jde mi o techniku, ne hnidopišství).
at se na mne nikdo nezlobí,ale tyto BOBINY jsou pro mne naprosto srdeční záležitost.moc rád vidím její fota,dobová je ještě lepší.5 *,no nádhera.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












