Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
150.010-7 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Praha Masarykovo nádraží - GPS: 50°5'16.217"N, 14°26'22.009"E » ![]() ![]() - Datum: 7.10.1990 - Autor: BBvK ![]() - Bem.: sken z negativu - Zobrazeno: 21147x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ešus > neznam barvu, ktery by sluselo, kdyz zrezne a oprejska :-/
BBvK > diky ... docela me prekvapilo, jaky je rozdil umisteni pruhu na masine a na vozech
BBvK > diky ... docela me prekvapilo, jaky je rozdil umisteni pruhu na masine a na vozech
Mám stejný názor jako Zlámalík. Tmavě zelená je fakt hnus, obzvláště když zrezne. Podívejme se, jak teď vypadají některé peršingy...
Zlámalík > dobrej nazev, dzondyr :-D
Nicmene, nabizi se jedna otazka ... byla tahle masina nekdy v provozu v tomhle nateru spolu s ve sve dobe u CSD premiovymi vozy Amee/Bmee/BDmee(r)? Z fabrily mely tyhle vozy vlastne opticky ladici nater s lokomotivnim unifikem, byt jeho duvod byl jiny nez u masin...
Nicmene, nabizi se jedna otazka ... byla tahle masina nekdy v provozu v tomhle nateru spolu s ve sve dobe u CSD premiovymi vozy Amee/Bmee/BDmee(r)? Z fabrily mely tyhle vozy vlastne opticky ladici nater s lokomotivnim unifikem, byt jeho duvod byl jiny nez u masin...
Zlámalíku, dávám plus. "John Deere" je pěkné označení, ale je pravda, že většinu mašin ten pruh zpizdil, vyjma 363, kde se žlutá s modrou dobře doplňují.
Dám vám šanci mě vymínusovat až na samé dno železničního spodku, ale veřejně prohlašuju, že žlutozelený nátěr vzor "John Deere" já osobně považuju za nejhnusnější, co kdy dráha měla, hned po ještě dožívajícím šedomodrém (460, Bmto apod).
Ale fotka je to parádní, na té "Saudkově" zdi to tuplem vynikne, tu si měli nechat ;-) Autorovi 5*
Ale fotka je to parádní, na té "Saudkově" zdi to tuplem vynikne, tu si měli nechat ;-) Autorovi 5*
No,takový krásný funglák,to beru.
Když ty nátěry zavedli v 80. letech,tak jsem z nich moc nadšený nebyl.Nicméně takovouhle retrovku bych taky bral,neboť když to není na hodně strojích,tak je to docela atraktivní.Dnes páru peršingů a nic víc.
Když ty nátěry zavedli v 80. letech,tak jsem z nich moc nadšený nebyl.Nicméně takovouhle retrovku bych taky bral,neboť když to není na hodně strojích,tak je to docela atraktivní.Dnes páru peršingů a nic víc.
30.09.2014 (18:56)
Astartoth:
Myslíte, že se toho někdo z nás dožije? :)
Myslíte, že se toho někdo z nás dožije? :)
Musite pockat az budou krysy u CD ruseny a preprodavany soukromnikum a pak si koupit a natrit :)
29.09.2014 (21:38)
No jo, dřív zkrátka byly lokomotivy hezčí, tráva zelenější, nebe modřejší, holky povolnější... Kdeže ty loňské sněhy jsou.
Souhlasím s Kolmixem.
Každopádně by bylo fajn, kdyby ještě alespoň jednoho Potkana udělali retro, nebo alespoň ponechali jednoho ať si jezdí v současném (avšak brzy už také historickém) žluto-zeleném nátěru, protože ta 151.023 se mi zdá dost podobná těm současným a hlavně; taková lokomotiva jako 150/151, by si zasloužila alespoň 2 (když ne 3) retro nátěry...
Každopádně by bylo fajn, kdyby ještě alespoň jednoho Potkana udělali retro, nebo alespoň ponechali jednoho ať si jezdí v současném (avšak brzy už také historickém) žluto-zeleném nátěru, protože ta 151.023 se mi zdá dost podobná těm současným a hlavně; taková lokomotiva jako 150/151, by si zasloužila alespoň 2 (když ne 3) retro nátěry...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko