Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
151.016-3 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Hoštejn - Tatenice - Datum: 22.8.2010 - Autor: Honzinus78 - Pozn.: EC 142 ODRA - Zobrazeno: 3257x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
28.08.2010 (0:11)
Mazání EXIF informací z fotografií má mnohem větší význam než jen datovou úsporu. Tedy alespoň u mne.
27.08.2010 (22:03)
Hezký, co takhle pokračovat na fóru? ;-)
27.08.2010 (21:47)
vjta00
Proč by nemohl být spoj Odra Praha-Žilina v kategorii IC ?
Nicméně to, že jediný vůz nemá klimatizaci je poněkud v rozporu s kriterii na mezinárodní kategorii vlaků EC.
Když ne závazná kriteria, tak alespoň rozpor s dobrými mravy :-))
Vzhledem k tomu, že se budou modernizovat již modernizované vozy, klimatizace bude doplněna. Co bude místo stávajícíh vozů jezdit ? Že by Bečka nebyly jen posilovou zálohou ? :-))
Pendolinem bych velice rád jezdil, ovšem relaci Pha-PA-OC-OV používám tak, 1x za 5 let.
Proč by nemohl být spoj Odra Praha-Žilina v kategorii IC ?
Nicméně to, že jediný vůz nemá klimatizaci je poněkud v rozporu s kriterii na mezinárodní kategorii vlaků EC.
Když ne závazná kriteria, tak alespoň rozpor s dobrými mravy :-))
Vzhledem k tomu, že se budou modernizovat již modernizované vozy, klimatizace bude doplněna. Co bude místo stávajícíh vozů jezdit ? Že by Bečka nebyly jen posilovou zálohou ? :-))
Pendolinem bych velice rád jezdil, ovšem relaci Pha-PA-OC-OV používám tak, 1x za 5 let.
Takže pokud jsem dobře z diskuze pochopil, cestující mají být rádi, že jedou špinavým vagonem z roku nebreč, hlavně že se dopraví z bodu "A" do bodu "B", když si náhodou vyberou EC, nepřekvapí je nic jiného, než totožný vagon. Takže proč nakonec nakupovat nové soupravy a vozy, když toto bohatě stačí...
Pozměnil bych vjtův slogan... "A jestli ti jde o okýnko tak si jednoduše přesedni, nebo si kup 1. třídu, ještě líp jeď Pendolinem nebo si úplně nejlíp vyber soupravu z vozů ZSSK."
Pozměnil bych vjtův slogan... "A jestli ti jde o okýnko tak si jednoduše přesedni, nebo si kup 1. třídu, ještě líp jeď Pendolinem nebo si úplně nejlíp vyber soupravu z vozů ZSSK."
Zirecek :
A je to tady už se tady zase rýpe....
Na Slovensku se kategorie z EC na Ex změní z jednoho prostého důvodu a to k vůli tomu, že Slováci mají ještě příplatky na EC jestli si pán nevšiml ;)
A myslím, že normálním lidem je jedno zda-li jedou R, nebo EC, jde jim jednoduše o to se dostat z bodu A do bodu B. A jestli chtějí něco lepšího tak doporučuji SC 5xx.
Ceskolipak:
No IC to být nemůže když je to na vlak na Slovensko ( ale nevím jak je to s IC 100/101...A jestli ti jde o okýnko tak si jednoduše přesedni, nebo si kup 1. třídu nebo ještě líp jeď Pendolinem ;)
A je to tady už se tady zase rýpe....
Na Slovensku se kategorie z EC na Ex změní z jednoho prostého důvodu a to k vůli tomu, že Slováci mají ještě příplatky na EC jestli si pán nevšiml ;)
A myslím, že normálním lidem je jedno zda-li jedou R, nebo EC, jde jim jednoduše o to se dostat z bodu A do bodu B. A jestli chtějí něco lepšího tak doporučuji SC 5xx.
Ceskolipak:
No IC to být nemůže když je to na vlak na Slovensko ( ale nevím jak je to s IC 100/101...A jestli ti jde o okýnko tak si jednoduše přesedni, nebo si kup 1. třídu nebo ještě líp jeď Pendolinem ;)
Jiří Hasil, vjta00: Být většina spojů Pha-Ova v kategorii R, tak většina lidí nic neřeší a jsou rádi za přemístění z A do B.
Proč slováci naše IC/EC přeznačí na jejich hranicích na Ex? Proč máme jezdit na státem placených spojích IC/EC na jednom rameni v plně klimatizovaném novém voze a na druhém rameni ve šrotojidních vozech desítky let starších? Proč se úředníci MD nezajímají o takto rozdílné kvality vlaků IC/EC? Samozřejmě fakt, že na tom druhém rameni se mimojiné prohání nedotovaná řada 680, je ryze čistě náhodný, :-).
Proč slováci naše IC/EC přeznačí na jejich hranicích na Ex? Proč máme jezdit na státem placených spojích IC/EC na jednom rameni v plně klimatizovaném novém voze a na druhém rameni ve šrotojidních vozech desítky let starších? Proč se úředníci MD nezajímají o takto rozdílné kvality vlaků IC/EC? Samozřejmě fakt, že na tom druhém rameni se mimojiné prohání nedotovaná řada 680, je ryze čistě náhodný, :-).
27.08.2010 (16:28)
Ad vjta00, Jiří Hasil
Proč není spoj v kategorii IC, nebo Ex ?
Vlak "vyšší kvality", který má vozy bez klimatizace a posilové B je výsměch této kategorie. Vždyť občas se Béčkům otevírají okénka, nebo se tam při dešti voda dostává jinak... Zda poměr vozů 1. a 2. třídy je dostatečný k tomu, aby cestující měl jistotu, že tomto vozu získá očekávaný komfort, je otázka.
Jediná polehčující okolnost je, že se u vlaků EC, IC neplatí přípatek.
Proč není spoj v kategorii IC, nebo Ex ?
Vlak "vyšší kvality", který má vozy bez klimatizace a posilové B je výsměch této kategorie. Vždyť občas se Béčkům otevírají okénka, nebo se tam při dešti voda dostává jinak... Zda poměr vozů 1. a 2. třídy je dostatečný k tomu, aby cestující měl jistotu, že tomto vozu získá očekávaný komfort, je otázka.
Jediná polehčující okolnost je, že se u vlaků EC, IC neplatí přípatek.
Musíte uznat, že když stojíte namačkaní v uličce a najednou vám připojí "mizerné béčko", tak je to krásný pocit :D
27.08.2010 (15:05)
Souhlasím, pro ty, co chtějí luxus tam ta první třída ve vlaku Eurocity vždycky je.Podívejte se, jak si neustále stěžují lidé na ceny vlaků a podívejte se taky jaké ceny mají okolní státy,pak suďte kvalitu.Já myslím, že prioritou dopravních prostředků je dopravit cestující z bodu A do bodu B,pokud možno dostatečně rychle.
Nevím o co Vám jde :D jedná se o nedělní řazení Odry, takže na začátku soupravy vidíte 3x B a pak už jsou Bmee, můžeme být aspoň rádi, že ČD v pátek a v neděli posilují spoje ;) a myslím, že ty co tady nejvíc píšou o kvalitě jezdí vlakem nejméně :D a když chcete kvalitu, tak si jednoduše kupte 1. třídu nebo se běžte najíst do jídeláku :D
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko