Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
230.073-9 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Šlapanice - Ponětovice - Datum: 8.8.2009 - Autor: Jiří Zedníček / J.U.R.A - Pozn.: Cementárenský expres - Zobrazeno: 3803x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
26.02.2010 (10:09)
Ážetďák:"Zadrátovat trať až do Veselí,kde už dráty jsou"??...to bude nějaký omyl-leda ža by se jednalo o Veselí nad Lužnicí.
Druhá věc je,že by to nemělo žádný smysl-doprava je plně v režii motorových vozů,pouze několik nejfrekventovanějších spojů jezdí v klasice se 754...vlaky jsou tak krátké a lehké,že nějaké stoupání do Nemotic ani nepocítí.
Jsou mnohem potřebnější věcí než elektrifikace lokálek-např.zdvoukolejnění a optimalizace Brno-Přerov-včera bylo pozdě.
Druhá věc je,že by to nemělo žádný smysl-doprava je plně v režii motorových vozů,pouze několik nejfrekventovanějších spojů jezdí v klasice se 754...vlaky jsou tak krátké a lehké,že nějaké stoupání do Nemotic ani nepocítí.
Jsou mnohem potřebnější věcí než elektrifikace lokálek-např.zdvoukolejnění a optimalizace Brno-Přerov-včera bylo pozdě.
26.02.2010 (9:17)
Nerezaví, loupe se...
25.02.2010 (22:45)
Konečně se sem vecpala taky laminátka :-))
ad ážetďák: Dráty ve Veselí? a kde a odkud? :-)) to je dobrej překlep :-))
ad ážetďák: Dráty ve Veselí? a kde a odkud? :-)) to je dobrej překlep :-))
To Miškin:
Díky za info. Ten propletenec kolem Křenovic a Holubic je zajímavý. Křenovice jsou jedním z mála zapadákovů v ČR, který má dvě nádraží. (kdysi dávno jsme tam řešili telefonizaci, dávalo se tam UKčko). A zadrátovat trať až do Veselí, kde už dráty jsou, by nebylo marné, i kdyby jen kvůli zjednodušení oběhu hnacích vozidel. Ale ten stoupák k Nesovicům by byl pro elektriky to pravé ořechové.
Díky za info. Ten propletenec kolem Křenovic a Holubic je zajímavý. Křenovice jsou jedním z mála zapadákovů v ČR, který má dvě nádraží. (kdysi dávno jsme tam řešili telefonizaci, dávalo se tam UKčko). A zadrátovat trať až do Veselí, kde už dráty jsou, by nebylo marné, i kdyby jen kvůli zjednodušení oběhu hnacích vozidel. Ale ten stoupák k Nesovicům by byl pro elektriky to pravé ořechové.
Jiří PEKÁREK: Pokud tím myslíte barvu vozů, tak tyto s největší pravděpodobností nejsou Carga.
To Ážedťák: dráty pro 340 končí v Blažovicích, potažmo pokračují po spojce do Holubic. Od Blažovic na Křenovice vede jen napájení k měnírně u křížení tratí 340 a 300 u Křenovic: http://www.mapy.cz/#mm=FP@ax=138641536@ay=132685008@at=M
Zadrátování 340 by podle mě mělo význam v úseku Blažovice- Nesovice, aby mohly být vlaky IDS JMK vedeny v závislé trakci, dále už by to asi nemělo takový význam.
To Martinp- loni na podzim jsem ještě nějakou ucelenku viděl, ale o té doby jsem tam nebyl.
Fotka má výbornou kompozici, hodně se mi líbí.
Zadrátování 340 by podle mě mělo význam v úseku Blažovice- Nesovice, aby mohly být vlaky IDS JMK vedeny v závislé trakci, dále už by to asi nemělo takový význam.
To Martinp- loni na podzim jsem ještě nějakou ucelenku viděl, ale o té doby jsem tam nebyl.
Fotka má výbornou kompozici, hodně se mi líbí.
Jo,moc se mě to líbí 5.Hlavně taky proto,že jsme tu láminátku nějakou dobu neměli a mám pro ně slabost.
Ty dráty končí, pokud se nepletu, ve Slavkově? Kdy se bude drátovat dál, na Kyjov? To stoupání k průsmyku na Nemotice by dráty potřebovalo.
Hezký záběr. A z trati, ze které jsem nějak moc fotek v poslední době neviděl... Jo, ten vlak je, jestli jsem to dobře pochopil, asi tenhle: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/230364.jpg, ale v opačném směru (tedy prázdný), že ? Škoda že zrovna z Tuřan nestartuje ještě nějaký nákladní Iljušin, to by byl asi taky v záběru... (?) :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko