Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
242.219-4 + 242.260-8 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Adamov - Babice nad Svitavou - Datum: 5.8.2013 - Autor: malard ![]() - Zobrazeno: 3383x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 4 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Takže kočkopes (842+954) není jen Plzeň-Most? To se mi ulevilo. Holt, pokrok nezastavíš.
Náhrada za 560 ne, v roce 2013 jezdily Bymáče s Plecháčema na trati 260 (a návazně i na trati 300) zcela normálně. Panteři pro JMK byly (asi) ještě na papíře.
No a protože byl zrovna rozkopaný viadukt Křenová (jak už autor foto naznačil), tak bylo vozební rameno Březová nad Svitavou- Křenovice hor. n. rozděleno na dvě:
1. Skalice až Brno-Židenice jezdili panťáci a tyhle dvouhlavé příšery (protože v Židenicích nebyl prostor na objíždění souprav, které se jinak realizovalo v Křenovicích nebo Sokolnicích).
2. Brno hl.n. až Křenovice se jezdilo na naftu, konkrétně 842+054+954 (.2).
Takže pěkné zachycení nezvyklé soupravy, jen mě to připadne takové přesvícené.
No a protože byl zrovna rozkopaný viadukt Křenová (jak už autor foto naznačil), tak bylo vozební rameno Březová nad Svitavou- Křenovice hor. n. rozděleno na dvě:
1. Skalice až Brno-Židenice jezdili panťáci a tyhle dvouhlavé příšery (protože v Židenicích nebyl prostor na objíždění souprav, které se jinak realizovalo v Křenovicích nebo Sokolnicích).
2. Brno hl.n. až Křenovice se jezdilo na naftu, konkrétně 842+054+954 (.2).
Takže pěkné zachycení nezvyklé soupravy, jen mě to připadne takové přesvícené.
Pánové, u dráhy se nyní dějí ještě absurdnější věci než se děly před pli(y)šákem. Je to systém totáltotálutotalitního ...:-( Jo a postrk či záloha něčeho? Chacháchá. Od čeho jsou dispe(a)čerky?
Já tu rezervu nemyslel až tak vážně, omlouvám se za nejapný žert.
Ale je pravda, že co jsem viděl tu ceduli o umyté podlaze (pravda - vozy vypadaly tak nově, že nejspíš jely rovnou z fabriky) a připomněl si tak vojenské "nevstupovat na vyšůrovanou podlahu, dokud nebude obodována", moje představa o tom, co je u ČD možné, je zase o něco volnější.
Koneckonců už jsem jel na pravidelné lince motorovým vozem taženým Sergejem i pravidelným rychlíkem, který měl dvě mašiny vpředu a jednu vzadu. Což tehdy nebyl až takový nesmysl - v Brně jedna zdechla, tak před nás zapřáhli druhou a do kopce do Tišnova nebo tam někam přidali postrk.
Co ale nechápu dodnes: v Bratislavě jsem nastoupil do vlaku, a když se pokusil odjet, nešlo a nešlo odbrzdit. Což se jistě občas stane, ale jak je možné, že dozadu to jelo?
Ale je pravda, že co jsem viděl tu ceduli o umyté podlaze (pravda - vozy vypadaly tak nově, že nejspíš jely rovnou z fabriky) a připomněl si tak vojenské "nevstupovat na vyšůrovanou podlahu, dokud nebude obodována", moje představa o tom, co je u ČD možné, je zase o něco volnější.
Koneckonců už jsem jel na pravidelné lince motorovým vozem taženým Sergejem i pravidelným rychlíkem, který měl dvě mašiny vpředu a jednu vzadu. Což tehdy nebyl až takový nesmysl - v Brně jedna zdechla, tak před nás zapřáhli druhou a do kopce do Tišnova nebo tam někam přidali postrk.
Co ale nechápu dodnes: v Bratislavě jsem nastoupil do vlaku, a když se pokusil odjet, nešlo a nešlo odbrzdit. Což se jistě občas stane, ale jak je možné, že dozadu to jelo?
Tenkrát byla výluka v Brně na hlavním. Obraty probíhaly v Židenicích.
Kdyby jedna přestala fungovat?
Tohle se u drah snad nikdy neaplikovalo, ne?
Nebude to spíš panťák buď na ostré obraty, nebo na obraty tam, kde by to objížděním bylo náročné až nemožné? (výluková činnost ve stanici, vjezd na kusou atp.)
Jen tak zbůhdarma proto, že co kdyby první zdechla, to si fakt u drah nedovedu představit. To se dělalo tak ještě při zkouškách reko 754.
Taky by to ještě mohla bejt už zdechlina stahovaná do depa, ale jestli by pak měla hrábě hore?
Tohle se u drah snad nikdy neaplikovalo, ne?
Nebude to spíš panťák buď na ostré obraty, nebo na obraty tam, kde by to objížděním bylo náročné až nemožné? (výluková činnost ve stanici, vjezd na kusou atp.)
Jen tak zbůhdarma proto, že co kdyby první zdechla, to si fakt u drah nedovedu představit. To se dělalo tak ještě při zkouškách reko 754.
Taky by to ještě mohla bejt už zdechlina stahovaná do depa, ale jestli by pak měla hrábě hore?
Kdyby jedna přestala fungovat?
Někdy před 14ti dny jsem jel rychlíkem (Matalík, kolem 05hod ze Vsetína do Prahy), a nejen že měl mimořádné tři vagóny, ale ty vagóny měly na dveřích cedule "Nevstupujte, umytá podlaha". Nevím, kde k nim přišel, jel jsem z Pardubic.
Někdy před 14ti dny jsem jel rychlíkem (Matalík, kolem 05hod ze Vsetína do Prahy), a nejen že měl mimořádné tři vagóny, ale ty vagóny měly na dveřích cedule "Nevstupujte, umytá podlaha". Nevím, kde k nim přišel, jel jsem z Pardubic.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












