Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
350.004-8 | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Teplička nad Hornádom - Spišská Nová Ves - Datum: 6.6.2010 - Autor: Tomáš Kubovec ![]() - Bem.: IC 500 Zelmer - Zobrazeno: 4284x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
06.08.2010 (23:59)
Milá Bea,
se zájmem jsem si přečetl všechny komentáře pod touto fotkou včetně těch tvých a rád bych na některé zareagoval. Myslím, že už nějakou dobu nemám potřebu vyvařit vše, co nafotím, jo začátky byly jiné. Asi jako většina začínajících autorů jsem měl pocit, že právě já jsem nafotil to nejlepší a cítil jsem potřebu jít s tím hned ven. Holt někdo tu potřebu má stále. Existuje klasické české přísloví: "dvakrát měř, jednou řež", trochu bych to upravil: "napřed přemýšlej , potom piš". Teprve poté, co tvá fotografie byla zamítnuta a v nezměněné podobě si ji vložila na railpage.net, byla zveřejněna má fotka, pořízená o dva měsíce dříve. V čem je problém? A že problém máš, je vidět z tvých komentářů, které ale dle mého subjektivního názoru, ale i názoru některých dalších uživatelů, jsou trochu mimo realitu. O tom, proč byla tvá fotografie zamítnuta si jistě bystří uživatelé, kteří se na tvou fotografii podívají, udělají úsudek sami. A i ty si připustila oprávněnost výtek. Jsem rád za tvůj komentář z 21:28 a doufám, že se ho budeš držet i v budoucnosti, jinak by to byla cesta do pekel. Je jasné, že většina z nás se snaží o co nejlepší edit fotografie, někomu se to daří víc, někomu míň. Ale je důležité začít především u sebe.
se zájmem jsem si přečetl všechny komentáře pod touto fotkou včetně těch tvých a rád bych na některé zareagoval. Myslím, že už nějakou dobu nemám potřebu vyvařit vše, co nafotím, jo začátky byly jiné. Asi jako většina začínajících autorů jsem měl pocit, že právě já jsem nafotil to nejlepší a cítil jsem potřebu jít s tím hned ven. Holt někdo tu potřebu má stále. Existuje klasické české přísloví: "dvakrát měř, jednou řež", trochu bych to upravil: "napřed přemýšlej , potom piš". Teprve poté, co tvá fotografie byla zamítnuta a v nezměněné podobě si ji vložila na railpage.net, byla zveřejněna má fotka, pořízená o dva měsíce dříve. V čem je problém? A že problém máš, je vidět z tvých komentářů, které ale dle mého subjektivního názoru, ale i názoru některých dalších uživatelů, jsou trochu mimo realitu. O tom, proč byla tvá fotografie zamítnuta si jistě bystří uživatelé, kteří se na tvou fotografii podívají, udělají úsudek sami. A i ty si připustila oprávněnost výtek. Jsem rád za tvůj komentář z 21:28 a doufám, že se ho budeš držet i v budoucnosti, jinak by to byla cesta do pekel. Je jasné, že většina z nás se snaží o co nejlepší edit fotografie, někomu se to daří víc, někomu míň. Ale je důležité začít především u sebe.
Moc pěkný a parádně trefený..bříza, mašina, sloup.
Chary: Chary napsal: "No, prosímvás, a kdé? Né, naprosto vážně, kde jsou ty zuby na mašině?"
No hele mě napadá jedině u fíry v ústech ;-)
Chary: Chary napsal: "No, prosímvás, a kdé? Né, naprosto vážně, kde jsou ty zuby na mašině?"
No hele mě napadá jedině u fíry v ústech ;-)
06.08.2010 (21:28)
Aby som dala veci na jasnú mieru. V poriadku poukázala som na niečo, čo bolo vytknuté práve mne keď som fotku dala do cenzúry. Snažila som sa eliminovať výpaly na bočných stranách vozňov, kedže som pri fotení na mieste použila nižšiu clonu, ako som mala pôvodne v úmysle. Ale som bola tak " šikovná " že som si ju neprepla. Uznávam. Chyby sa stávajú. Fotografia mi bola zamietnutá nakoľko podľa cenzúrov nespĺňala požiadavky na prijatie do galérie práve kôli spomínaným úpravám. Keď som si dnes otvorila žp, ostala som trochu zarazená pri pohľade na publikovanú fotografiu po zamietnutí mojej. Budiš.. beriem. Mám sa asi čo ešte od Vás učiť teda... Možno je to všetko práve svetlom, násvitom a večernou hodinou, neviem.. je jasné len jedno, že sa mi tu niekto týmto snažil ukázať, že to asi ide aj lepšie. Trochu sebakritiky asi neuškodí a niekedy by som ju mala asi obrátiť na seba, uznávam. Tak som si to asi celé zle vysvetlila. A čo je úplne jasné, že každí z nás má snahu mať fotografiu najlepšiu. Aspoň sa o to teda všetci snažíme, to niekam dotiahnuť. Najlepšie na tom je, že tá cesta nikdy nekončí.. pretože všetci sa máme čo od seba vzájomne naučiť.
Mám rád takové výzvy.
Třeba když si nejsem jist, jestli je to či ono barevné podání v pořádku, jak to ověřím? Mít monitor přímo na místě a koukat na trať a na fotku zároveň je poněkud nemyslitelné. Pokud si třeba nejsem jist barevnou věrností té či oné mašiny (kdo někdy editoval muzejní hydry tak ví o čem hovořím), no tak mám přeci možnost srovnávat s fotkami kolegů. Jakou mají oni představu o tom, jak to asi vypadá. A pak z toho vyberu nějaký průměr.
Krémová místo bílé na spodní části blonski? Nojo, bílá z lakovny zůstane bílou po celou dobu, jak během dne, tak během roku, během cyklu mezi myčkami. Nebo že by ne?
Pokud ovšem ta zašpiněná bílá nasvícená pozdně odpoledním podvečerním sluncem je dožluta a je to špatně, pak mám srovnání:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/362/362580.html
ty vozy také nevypadají, že prošly Lanzou (Aby bílá bílá byla), ostatně i bok mašiny ne
Mluvě o boku mašiny, tohle je taky bílá blonski?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/163/163944.html
Tyto vozy rovněž postihla mírná pomerančiáda http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/362/362668.html
aby toho nebylo málo, tak tyhle vozy jdou i jemně do růžova http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/350/350881.html
Takže buď není barevně věrohodná ani jedna, anebo naopak všechny, snad s výjimkou té růžovoučké. Večerní slunce špinavou bílošedou do růžova nebaví.
Co z toho plyne nechť posoudí každý čtenář sám ;-)
Ve věci zubatosti lokomotivy? No, prosímvás, a kdé? Né, naprosto vážně, kde jsou ty zuby na mašině?
Třeba když si nejsem jist, jestli je to či ono barevné podání v pořádku, jak to ověřím? Mít monitor přímo na místě a koukat na trať a na fotku zároveň je poněkud nemyslitelné. Pokud si třeba nejsem jist barevnou věrností té či oné mašiny (kdo někdy editoval muzejní hydry tak ví o čem hovořím), no tak mám přeci možnost srovnávat s fotkami kolegů. Jakou mají oni představu o tom, jak to asi vypadá. A pak z toho vyberu nějaký průměr.
Krémová místo bílé na spodní části blonski? Nojo, bílá z lakovny zůstane bílou po celou dobu, jak během dne, tak během roku, během cyklu mezi myčkami. Nebo že by ne?
Pokud ovšem ta zašpiněná bílá nasvícená pozdně odpoledním podvečerním sluncem je dožluta a je to špatně, pak mám srovnání:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/362/362580.html
ty vozy také nevypadají, že prošly Lanzou (Aby bílá bílá byla), ostatně i bok mašiny ne
Mluvě o boku mašiny, tohle je taky bílá blonski?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/163/163944.html
Tyto vozy rovněž postihla mírná pomerančiáda http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/362/362668.html
aby toho nebylo málo, tak tyhle vozy jdou i jemně do růžova http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/350/350881.html
Takže buď není barevně věrohodná ani jedna, anebo naopak všechny, snad s výjimkou té růžovoučké. Večerní slunce špinavou bílošedou do růžova nebaví.
Co z toho plyne nechť posoudí každý čtenář sám ;-)
Ve věci zubatosti lokomotivy? No, prosímvás, a kdé? Né, naprosto vážně, kde jsou ty zuby na mašině?
06.08.2010 (20:45)
Bea: toto je tvoja fotka: http://www.railpage.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=9166&album=lastup&cat= na 4 až 6 vozni je tiež iný odtien bielej, tak som zvedavý čo povieš na toto!...
06.08.2010 (20:24)
Mně akorát připadá, že ty první dva vozy jsou čistší než ty zadní. Jinak nevím, co tam kdo vidíte, já bych si toho ani nevšimnul. A to nemluvě o zubatosti... Pomyslně vám dávám palec dolů.
06.08.2010 (20:14)
Zdá se mi to, nebo vypadá tady Blonski líp vypadá na fotce než ve skutečnosti?
06.08.2010 (19:27)
Josef, ja by som veľmi nerád, aby tu došlo k nejakému konfliktu. Z mojej strany, a ty to dobre vieš, že si nemôžem ani dovoliť oprávnene kritizovať fotku, kedže sa mám stále čo učiť... V tomto prípade som len postrehol jednu vec, ktorá mi bola pri cenzúre jednej fotky vytknutá, preto si ju pamätám, a tu som ju tiež videl... narážam na tú ostrosť.. k farbe vozňov, možné je všeličo, nebudem sa hádať... ;)
06.08.2010 (19:06)
Bea, Matěj) Troufám si vyjádřit svůj absolutní nesouhlas. Uvědomujete si, že ty vozy mají střed skříně sice bílý, ale nejsou všechny nasvícené pod stejným úhlem a ani není zaručeno, že jsou stejně čisté? To je asi tak jediné, co můžeme o tom říct. A dodat můžeme, že v podvečerním světle se barvy asi budou jevit trochu jinak, budou mít teplejší odstín.
Tahle fotografie podle mého subjektivního názoru žádnou vadu na editu nemá. Spíš tu má, bohužel, někdo problém, ke kterému se nedokáže postavit ze správné strany. :/ Škoda.
Tahle fotografie podle mého subjektivního názoru žádnou vadu na editu nemá. Spíš tu má, bohužel, někdo problém, ke kterému se nedokáže postavit ze správné strany. :/ Škoda.
Beo, napsala jsi: "...je zretelný farebný rozdiel v spodnej časti vozňov, kde miesto bielej bádam krémovú. Zreteľné to je na 3, 4 vozni, kde je farebný rodziel popri prvých dvoch..."
A teď se ještě podívej na druhý vůz. Já tam vidím opravdu zřetelný rozdíl mezi ním a vozy před ním a za ním - na střeše.
Opravdu si myslíš, že lehká barevná odlišnost je způsobena jen editem a nemohla být v reálu?
A teď se ještě podívej na druhý vůz. Já tam vidím opravdu zřetelný rozdíl mezi ním a vozy před ním a za ním - na střeše.
Opravdu si myslíš, že lehká barevná odlišnost je způsobena jen editem a nemohla být v reálu?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko