Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
460.006-0 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Jeseník nad Odrou - Datum: 12.4.2007 - Autor: wincman ![]() - Bem.: os3314 - Zobrazeno: 5203x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
A vůbec jak toho docílili, že je tak čistý, já možná mám doma fotku 006 a tam nejde poznat, jesli je to zelenožlutá a nebo už ta šedá a navíc zelenožlutý jsem slyšel, že se nedají čistit, protože by slezla i původní barva.
zaza + JTB: V ústeckém DKV jsou 2 panťáky v původním provedení sběračů, a to 71 + 72, který je momentálně v dílnách, pak 79 + 80, který teď jezdí každá půlka v jiné soupravě; dále tam je jede 75 + 76 s polopantografy v původním počtu a zbylých 6 jednotek + 021 mají polopantografy bez krajních. Řekl bych, že na ostravsku není ani jeden s původními 2 ramennými sběrači vč. krajního.
Zelenožlutej čistej nátěr je opravdu super, je škoda, že už de facto neexistuje. Já ho pamatuju ještě jako hódně malej, to jsem snad ještě ani nechodil do školy, kdy je přemalovali na modrošedý, jehož taková verze dnes asi taky neexistuje, poslední tento nátěr měl hnací vůz 460 082 v ústeckém DKV před rekonstrukcej. To samé 460 001 v té době přišel o zelenožlutý nátěr jako poslední (cca 6.4.2006 přijel z Parsu 460 001 + 063 418 + 063 420 + 460 082. v totálně hnusném stavu!)
Nový nátěr bílomodrý je velice krásný, ale jen pár minut po umytí, pak je horší než modrošedý.
Fotka je velice pěkná, vyniká tam dobře ta opravená trať,je to super!
Zelenožlutej čistej nátěr je opravdu super, je škoda, že už de facto neexistuje. Já ho pamatuju ještě jako hódně malej, to jsem snad ještě ani nechodil do školy, kdy je přemalovali na modrošedý, jehož taková verze dnes asi taky neexistuje, poslední tento nátěr měl hnací vůz 460 082 v ústeckém DKV před rekonstrukcej. To samé 460 001 v té době přišel o zelenožlutý nátěr jako poslední (cca 6.4.2006 přijel z Parsu 460 001 + 063 418 + 063 420 + 460 082. v totálně hnusném stavu!)
Nový nátěr bílomodrý je velice krásný, ale jen pár minut po umytí, pak je horší než modrošedý.
Fotka je velice pěkná, vyniká tam dobře ta opravená trať,je to super!
Za zelený a neposprejovaný hnací vůz panťáku 1*. Fotka je značně neostrá.
13.04.2007 (22:47)
Zaza: v DKV UL už 460 s jen jedním polopantografem snad dokonce převažují nad původním provedením.
No zeleny pantograf sem sakra dlouho nevidel...ja znam jen sedomodre a sedooranzove brnenske 560ky...Ony sou i 460 s jednim sberacem?Jak tak koukam tak jo, to sem nevedel!
13.04.2007 (16:40)
Jo, tenhle nátěr byl asi nejlepší a navíc, kde jsou ty časy, kdy jezdívaly spřažené do dvojic. I když šedo-modré se zelenými dveřmi z těch původních mají též něco do sebe, že by snaha ušetřit alespoň někde nějakou tu kačku? :D
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












