..: Photo Gallery - Photo details 460.079-7 :..
 

460.079-7


460.079-7Informace o fotografii:
 - Section: Olomouc-Nové Sady - Nemilany
 - Datum: 29.5.2011
 - By: Johník  Send mail
 - Comm.: Os3812
 - Zobrazeno: 7005x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.04.2013 (10:02)  
super fotka.

v nátěru AČR jsem to ještě nepotkal.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
20.04.2013 (11:56)  
Mně se to líbí víc nějak jen se 2 vagónama. Tak to je víc symetrické a aby to vozilo jen vzduch je trochu škoda.
20.04.2013 (11:45)  
No, ale mě tam chybí jeden vagon. To už je jak v té Francii.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
20.04.2013 (1:55)  
Jen škoda že tady už se čtyřistašedesátkou nejspíš nesvezu :-(
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
20.04.2013 (0:58)  
Důvod odebírání sběračů byl jasný - polopantografy jsou spolehlivější než klasické sběrače a není potřeba si s sebou vozit několikaset kilový balast za půl mega.

Jinak polopantografy se začaly dávat už v 80. letech, ale první 2 sběračový panťák byl tuším v roce 1995.
Pro zajímavost, takový 460.075/076 dostal při hlavní opravě 4 polopantografy v roce 2000 a byl to první ústecký s polopantografama. Vydrželo mu to až skoro do poslední HO, kdy dostal najbrtí kabát. Poslední s 4 klasickými byl právě tento retro (ten o krajní nikdy nepřišel). Předposlední s 4 klasickými byl 460.071/072, který o ně přišel v roce 2007 při hlavní opravě.

Stejně ale v končinách, do kterých se ústecké panťáky po přesunu dostaly, se krajní sběrače skoro nepoužívají a jezdí se tak, jako by je neměly (množné číslo proto, že po přesunu byly 2 panťáky se 4 sběrači - retro a 075/076).
19.04.2013 (20:29)  
Wabun-szpecilně pro takové jako jszi tyi
Registered user Davson  mail  
Number of user's comments341 »fotek 0
19.04.2013 (18:01)  
Ükulele: Podobné odebrání sběračů došlo i u 470-tek, kde byly celkem 4 polopantografy a někde na stránkách o těchto Krakenech jsem se dočetl, že dva sundali jen proto, že byly prostě zbytečné (bylo to v době nasazení Krakenů do provozu), takže počítám, že redukce tady u toho bude ze stejného důvodu.

edit: tak jsem to našel: K odběru proudu sloužily z výroby dva polopantografy umístěné na střeše obou hnacích vozů. Před časem ale proběhla rekonstrukce spočívající v demontáži předních sběračů, a to z důvodu jejich malého využití

zdroj: http://jednotkakraken.blog.cz/1301/elektricka-cast
19.04.2013 (17:22)  
Liška: Jo, pátral jsem a zjistil přesně to, co píšeš. Ale ten důvod, proč to tak začali dělat, mi není jasný.
19.04.2013 (17:11)  
Předpokládám, že by se mi fotka líbila i s rozčeřenou hladinou vody.
Avšak nevím, co na to Tvoje fotografická ultrapreciznost, když 380ku tam lze vyfotit i toto GVD, :-).
19.04.2013 (22:12)  


Daní za fotografickou ultrapreciznost je mnohdy velká časová náročnost. Byl jsem schopen totéž místo navštívit opakovaně za účelem zachycení té správné lokomotivy (nejlépe umyté) s pěknou soupravou a to za krásného počasí...
Trochu se mi změnily priority, což je myslím i poznat z mé publikační činnosti zde ve fotogalerii.
19.04.2013 (15:54)  
Jsem si říkal, kdy Johník vytáhne tento panťák, někde pěkně vyfocený, :-). Ještě zbývá 380ka na WallachBahn, :-).
19.04.2013 (16:17)  


Díky. Krom trati 301 jsem s ním nikdy neměl moc štěstí.

Co takhle 380.011 focenou z Bečvy u Jablůnky? Jen se mi tenkrát nestihla uklidnit hladina vody, protože jsem přes kukuřici doběhl a poté dobrodil na poslední chvilku... :-D
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko