..: Galerie - Daten des Bildes 460.079-7 :..
 

460.079-7


460.079-7Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Ústí nad Labem hlavní nádraží - Ústí nad Labem sever
 - GPS: 50°39'40.677"N, 14°3'4.908"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 31.5.1992
 - Autor: BBvK  Neues Email senden
 - Bem.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 6411x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
30.01.2012 (15:29)  
Woky: Os (S4/U4) Nejvíc vytížené je to Ústí - Roudnice a Kralupy - Praha a pak nám pražáci vyčítají, že na to vození vzduchu mezi Roudnicí a Kralupama jim chybí ešus na potřebnějších místech.
Jinak linka Praha - Ústí je tím elefantem celkem na dobré technické úrovni, škoda že se v něm pro nepohodlí, téměř nedá vydržet.
30.01.2012 (10:37)  
Woky: ono je to tak trochu propojení dvou příměstských doprav. Na rozdíl od některých jiných regionů je ten mezi Ústím a Prahou dost obydlený a do obou center se hodně dojíždí (srovnejme třeba s Praha - Benešov = oblast husté příměstské dopravy, Č. Budějovice - Tábor = oblast slušné regionální dopravy, Tábor - Benešov = téměř pustina)...
Registrierter Benutzer Woky 
Anzahl der geschriebenen Kommentare263 »fotek 0
30.01.2012 (8:47)  
Rabín: tak ona Os-relace Praha-ÚL zanikla taky a teprve nedávno byla obnovena. Navíc je to trochu jiný případ, je to vzhledem ke koridoru relativně "kousek". I tak by asi málokoho napadlo jet Os (S4/U2) z Phy do ÚL, když každou hodinu jede EC nebo stejně rychlý R, který to vzládne za 65 minut. A jednou za 2 hodiny je to doplněno dalším pomalejším R.
30.01.2012 (8:34)  
Martin Keppert: a to je relace Praha - Ústí n. L. tak trochu výjimka, aspoň v Čechách se už moc "dálkových" osobních relací nenajde. Klasické "dálkové" osobáky typu Praha - Plzeň - Domažlice, Praha - Přerov apod. zahubilo zrušení rychlíkových příplatků - snad právě v roce 1992? Do té doby vcelku nikoho z "platících cestujících" (pomíjím režisty) nenapadlo, aby jel např. Praha - Beroun rychlíkem...
29.01.2012 (21:47)  
Jen technická. V zobrazované době se dalo z Ústí do Prahy cestovat denně cca 13 osobáky a 17 dálkovými vlaky, dnes je osobáků 11, pokud dobře počítám, a více méně dálkových vlaků 27.

Fotka 5*
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
29.01.2012 (19:28)  
No a dneska tam jede jeden ešus a je poloprázdný :-)
Registrierter Benutzer Mi5 
Anzahl der geschriebenen Kommentare1 »fotek 0
29.01.2012 (18:45)  
Ano,v pátek a v neděli se jeden rok jezdilo Ús-Pra dvojmo.Tam osobák a zpět spěšňák.Takto byla připravena jednotka na spojení,očekávající příjezd druhé půlky od Prahy.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
29.01.2012 (17:14)  
V roce 1992 se jezdilo ještě dvojmo?? Že jsem to nikdy neviděl. Každopádně ty kabely tam trčí.
Krásná historická fotka. A logo ČSD, tím spíše na tomto barevném schématu, si také nepamatuji. Já si pamatuji až na to, pro mě tenkrát úplně nové, ČD bíle napsané na bocích tohoto nátěru.
Registrierter Benutzer toffees  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare718 »fotek 0
29.01.2012 (17:03)  
Má to svoji logiku, ale aby se tam tak nějak v tuto chvíli plácali? Příprava a jednoduchý posun nebo na to fíř zapomněl, ale s odstupem času i dějin tu řešíme takovou píčovinu. No nic, aby řeč nestála ...
Registrierter Benutzer vasekpetr1  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare178 »fotek 0
29.01.2012 (16:26)  
Ty kabely mnohočlenného řízení, trčící z pod deklu mezi návěstními světly a položené přes nárazníky, tomu nasvedčují - pokud bylo myšleno toto. Pokud jela jednotka sólo, byly kabely uschovány ve skříni služebního oddílu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko