Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
477.024 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov (Hrušovany nad Jevišovkou) - Datum: 19.3.1974 - Szerző: Drahos Svestka - Zobrazeno: 12165x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
to bartisko: Nemůžu souhlasit! I motoráky jsou dobré..možná lepší jak páry. Ikdyž je to nejspíš věc každé osoby, každému se líbí něco jiného.
Papúch v Hrušovanech? Tak to bych chtěl vidět aj teď, porád samé motoráky o ničem...
29.06.2009 (1:23)
Tentokrát jsem dal jen 4*, abych odlišil od jiných děl autora, které se mi líbí víc.
OT. Našel jsem téměř náhodně zahraniční soutěžní galerii s pěknými černobílými fotkami. Soutěž vyhrál někdo se Štokrem, tak jsem si řekl, že by jste se třeba taky rádi podívali. Sorry za OT v téhle diskuzi, ale sem se to hodilo asi nejvíc. http://www.dpreview.com/challenges/Challenge.aspx?ID=1972&View=Results&Rows=4&Page=1
OT. Našel jsem téměř náhodně zahraniční soutěžní galerii s pěknými černobílými fotkami. Soutěž vyhrál někdo se Štokrem, tak jsem si řekl, že by jste se třeba taky rádi podívali. Sorry za OT v téhle diskuzi, ale sem se to hodilo asi nejvíc. http://www.dpreview.com/challenges/Challenge.aspx?ID=1972&View=Results&Rows=4&Page=1
dotaz ktery jsem liny vycist z netu: od ktereho cisla mely 477 dlouhe tanky podel kotle a zmensene ty na tendru?
28.06.2009 (23:15)
Ono je to trochu složitější.1.série papouchů-tj.477.001-038 měly z výroby vodojem pouze nad zadním podvozkem.Protože zásobník měl značný objem,zadní podvozek byl přetížený a docházelo k závadám.Z toho důvodu došlo ke konstrukčním změnám u 2.série(477.039-060)-byla dosazena "malá"vana do prostoru nad hnací nápravou a zadní vodojem byl zespodu zmenšen.To co vypadá jako "dlouhý"tank je ve skutečnosti pouze oplechování.A většina strojů 1.série byla také tímto způsobem zrekonstruována-ovšem bez těch protažených krycích plechů.Nerekonstruovány-tj.v původním provedení bez "malé"vany zůstalo pouze pár strojů-z hlavy si je všechny nepamatuji,ale zcela určitě brněnské 477.002,014 a také českolipská 005.Stačí?
28.06.2009 (22:07)
A něco víc motorových lokomotiv by nebylo? ;-)
28.06.2009 (22:15)
To tě asi zklamu,motorů mám opravdu jako šafránu,fotil jsem je minimálně,protože to bylo něco,co mělo budoucnost před sebou,zatímco parní trakce končila.
Drahoší,měl bys i nějakou fotku z okolí Veselí nad Moravou ???
28.06.2009 (21:44)
Něco málo se najde,ale zatím to není naskenováno.Snažím se dávat fotky rovnoměrně,ze všech míst po tehdejším Československu,kde jsem fotil a kde bylo něco zajímavého.
p.Drahoši děkuji.Krásná vzpomínka. Do roku 1972-73 v LD-Břeclav na os.vlaky byl turnus pro 354 ,ale pak už je vytlačil turnus 477. Denní dojíždění do Valtic, nejde zapomenout.
28.06.2009 (21:51)
Ty 354.1 jsem bohužel nestihnul,škoda.Papoušci,kteří je nahradili,přišli všichni z Brna-dolního,kde už nebyli potřeba.Konkrétně to byly 477.002,014,020,024,027 a 036.Jezdily pouze do změny GVD v červnu 1975,pak je"nahradily"M 262.0.Katastrofa aneb motorizace za každou cenu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












