..: Photo Gallery - Photo details 705.914.0 :..
 

705.914.0


705.914.0Informace o fotografii:
 - Section: Třemešná ve Sl.úz.r. - Liptaň
 - Datum: 22.9.2007
 - By: Railman  Send mail
 - Zobrazeno: 3545x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
01.10.2007 (19:42)  
já už jsem se svezl!opakuji přijdte se svést,stojí to zato!
Registered Photograph or Member of ŽelPage Vlad  mail  
Number of user's comments815 »fotek 0
01.10.2007 (0:14)  
djexpres: Barvy více méně odpovídají skutečnosti. Zvu Vás do Slezska - přijeďte se podívat a případně i svézt!
30.09.2007 (23:53)  
škoda toho polotmavého čela, aj tie farby mi prídu umelé
30.09.2007 (22:47)  
Kopřivy jsem si nevšiml, jinak souhlas s LA.
30.09.2007 (20:36)  
705 914 ČD opravily,néé???

705 913-shořela v listopadu 2006
705 914-provozní
705 916-provozní
705 917-nevím
Registered user ČD4ever  mail  
Number of user's comments267 »fotek 0
30.09.2007 (20:02)  
Ajemgud: Radši 10 kiláků vlakem a 100 kiláků pěšky, než stodeset kiláků busem.......
Wool: Díky, lépe bych to vysvětlit nedokázal....
Registered user Wool 
Number of user's comments11 »fotek 0
30.09.2007 (18:49)  
Hehe, Ajemgud, Vy jste ale borec - cituji "Ale dival jsem se na mapu..." - pokud chcete neco rusit, tak se nestaci podivat na mapu a zhodnotit smerove podminky drahy a lokalizaci zastavek, vy jste tam asi nikdy nebyl. Pripominate mi politiku Martina Rimana, je nutne si uvedomit, ze existuji skutecnosti, ktere se pri vsi vuli nedostanou do kladnych cisel. Subvence nesmime vnimat jako zlo, utapeni penez - pokud tu skutecne spolecenska potreba je, pak je nevyhnutelne ji naplnit. Jiste, z Vasich slov vyplyva, ze alternativou je autobus, s tim ovsem prave pro Osoblazsko nelze souhlasit - lide jsou na vlak zvykli, cestuji jim do skoly, prace, v zime je to mnohdy jediny prostredek, kterym se da dostat do civilizace (nizinata oblast Slezske Hane je idealni pro vznik zaveji atd.), navic uzkokolejka je ve vybornem stavu po rekonstrukci v osmdesatych letech a diky aktivite SZD je posledni dobou vnimana jako turisticka atrakce, viz jedna z fotek kol. Rodnyho ve zdejsi fotogalerii, doporucuji si vsimnout frekvence, ktere zvecneny vlak dosahl. Tato trat ma vcelku veselou budoucnost a ji zastaveni provozu rozhodne nehrozi. A nemluvte zde o ekonomice, trat je i kulturnim dedictvim a hodnoty Vami prezentovane jsou dost dobre temporarni, zatimco drazka tu muze byt porad. Pokud jsme hospodarsky silni, pak dokazeme lokalni drahy dotovat a zajistit tim radnou zivotni uroven.
A Vas postoj - zkurvenost vseho v tomto state - smim se zeptat, cemu se profesne ci studijne venujete? Jak prispivate k tomu, aby to tu dale nebylo, jak tvrdite, na hovno? Nebo jste jen jednim z rady kverulantu? Ja jsem s zivotem v nasi kotline spokojen.
30.09.2007 (13:55)  
ofil - právě, že 810 má skoro stejné parametry, jako bus. Ale souprava lokomotiva + jeden vagónek má parametry uplně jiné, určitě tam bude mnohem vyšší spotřeba atd...
Ale je pravda, že i tratě, kde jezdí jediná 810 pořád poloprázdná, ty bych zrušil též. Jde o ekonomiku, to se prostě nemůže vyplatit (to asi jen tak žádnej vlak - ale tyhle spoje jsou nejspíš veliký díry na peníze).
30.09.2007 (13:51)  
vypada to jako ze vlak stoji v trave.Davam 4
30.09.2007 (13:45)  
Celo temer bez nasvitu, ostrost nic moc, kopriva pres celo, vlecnak nemusel byt v kolizi se znackou - urcite se dalo vytezit vice 3*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko