Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
T 448.0785 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Spojovací kolej Vítkovice-Mittal - Datum: 22.2.2010 - Autor: Zel.am ![]() - Bem.: Sunutý přesun, kovárna Kunčice-Vítkovice-doprava Západní nádraží - Zobrazeno: 3372x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 3 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Asi nejlepe je to vysvetleno zde: http://www.jhmd.cz/rollst10c.htm
Navzdory Kryspinovi maji vsechny stroje jeste "oficialni" oznaceni v aktualne platne logice.
Navzdory Kryspinovi maji vsechny stroje jeste "oficialni" oznaceni v aktualne platne logice.
28.02.2010 (14:01)
Označení lokomotivy je na vlastníkovi, viz JHMD a.s., které má všechny lokomotivy označeny Kryšpínem, stejně tak dieselová lokomotiva TU38.001 vlastněná Slezskými Zemskými Drahami o.p.s., která jezdí po kolejích SŽDC a.s.
28.02.2010 (9:49)
Nevím, proč by nemohlo být staré označení - parní lokomotivy ho také mají (nebo mají výjimku??)
28.02.2010 (8:38)
Co vím, tak tenhle kus jezdil s Kryšpínem odjakživa, ještě když byl celý červený (potkával jsem ho na výpomoci v kopřivnické Tatře.) Nejspíš to tedy nikdy nikomu nevadilo. T478.1001 taky jezdí s Kryšpínem v běžném provozu.
AŽD: Stroj patří "Vítkovicím" a má povolen přechod na koleje SŽDC, stejně jako ostatní průmyslové bangle. Třeba tenhle "Nosorožec" (785), spolu s "Verlybou" (631-7) a 632-5 ve firemní modré, jezdí pravidělně z Ostravy do Štramberka.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740206.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740214.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740235.html
Ony ty 740 nejspíš mají povoleny přechod všechny, co jsem si tak všiml:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740147.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740164.html
Plus samozřejmě desítky žluto-modrých strojů OKD, které ve dvojičkách táhnou náklady přes celou republiku... Nicméně je pravda, že kryšpína má minimum z celého toho počtu průmyslových 740.
AŽD: Stroj patří "Vítkovicím" a má povolen přechod na koleje SŽDC, stejně jako ostatní průmyslové bangle. Třeba tenhle "Nosorožec" (785), spolu s "Verlybou" (631-7) a 632-5 ve firemní modré, jezdí pravidělně z Ostravy do Štramberka.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740206.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740214.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740235.html
Ony ty 740 nejspíš mají povoleny přechod všechny, co jsem si tak všiml:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740147.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/740/740164.html
Plus samozřejmě desítky žluto-modrých strojů OKD, které ve dvojičkách táhnou náklady přes celou republiku... Nicméně je pravda, že kryšpína má minimum z celého toho počtu průmyslových 740.
Položme si otázku, komu ta lokomotiva patří. Pokud to není stroj ČD, a nemá povolen vjezd na koleje ČD, tak by to snad mělo být jedno
27.02.2010 (17:05)
4* Opravdu pěkné (kompozice, netuctová souprava ...), a jako bonus pohled na jezdí mašinu v ČR s Kryšpínem (na Slovensku celkem běžné).
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












