..: Fotogaléria - detaily fotografie 742.173-8 + 742.204-1 :..
 

742.173-8 + 742.204-1


742.173-8 + 742.204-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Březina nad Jizerou - Mnichovo Hradiště
 - Datum: 22.1.2009
 - Szerző: Chary  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 6263x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel davemh 
Počet komentářů uživatele1 »fotek 0
10.07.2010 (21:06)  
Peknej flek, ale lizt na stozar vn kvuli fotce...no nevim...
registrovaný uživatel Bartisko  mail  
Počet komentářů uživatele1219 »fotek 0
24.01.2009 (16:24)  
ten z nadrazi: Díky za info nikde sem to totiž nenašel. kamenujte mě du se zahrabat
24.01.2009 (14:46)  
Ďula
Ono asi jak kde:-), u nás je spojování v režii strojvedoucíh a hadice a propojovací kabely jsou součástí výbavy lokomotivy(někdy).

Fotografie velice zdařilá:-)
24.01.2009 (14:16)  
Jsem presne vedel ze spoustu z vas zminka o modrych hadicich rozhodi. Taky jsem na to kdyz jsem zacinal na dilne koukal jak puk. A je pro doplneni, primarni je na vlaku hlavni (cervene) potrubi, ktere slouzi i k plneni jimek i k obsluze samocinne brzdy (tlak 5 bar). Napajeci (zlute, 10 bar), pokud ho vuz ma, slouzi k napajeni jimek pro dvere, pro vak. WC atp. doplnovani jimek pro elektropneumatickou brzdu, popr. u nákladních vozu k privodu stlaceneho vzduchu pro pneumaticke vykladani. A modre slouzi k propojeni vzduchovych obvodu primocinne brzdy mezi lokomotivama. To rika vzducharova bible zvana SR 15 (V). Hybrid v tomhle pohledu je vuz 810 a 010 a jeho mutace, ktery si berou vzduch pro dvere z hlavniho potrubi.
24.01.2009 (10:40)  
Spojování lok se provádí v depech. Má to na starosti dílna,zde je uložený kabel i hadice na BP. V letošním GVD už není spojování ve stanicích. Tuším loňský GVD to bylo plánované v Libuni,ale nekonalo se to.Přeci jenom je to risk,co kdyby pak 742 mezi sebou nekomunikovaly.Navíc dvojče z pískovny vytáhne o proti solo 742 víc vozů (8)
Jediné depo,které to využívá je PJ HB. Lok. se spojí v PJ HB a vyrazí s Mn do Okříšek resp. do Žďáru n S.Zde se rozpojí a každá vyrazí solo na jinou trať,odpoledne pak dojde opět ke spojení a vrátí se do HB.Ovšem zátěže zde nejsou až tak velké,takže pokud by došlo k "nekomunikaci" zpravidla jedna 742 by to odtáhla.
Ještě by možná stálo za zmínku,že ne všechny 742 mají dvojčlen a možnost spojení BP.
Z výroby se jedná o stroje invt. čísla 060 výše, ovšem ne všechny stroje mají dnes zachovanou kabeláž.
Dále dvojčlenem jsou vybaveny "prototypy" 047-ČD a 048-ČDC a 034,které byla kabeláž dodělaná při MH.
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Adam  mail  
Počet komentářů uživatele1541 »fotek 0
23.01.2009 (23:38)  
Nepadá to doprava?
24.01.2009 (0:07)  


Taky jsme to už řešili. Rovnal jsem to na to, co je berné. Hrana dodávky, vysílač vzadu, vvn mimo záběr, dům vzadu vpravo, prasečák vlevo vzadu ve vesnici. Rychlostník je stejně křivě jako na fotce kolegy fotícího ze země. Ta je při svém superteleohnisku relativně věrohodná a rovná dle vysílače. Mašiny jsou v oblouku.
23.01.2009 (22:29)  
to Ďula:
Už jsem si doplnil znalosti, na čele zmíněných strojů se opravdu nachází modré kohouty. A jak se ty mašiny propojují? V inventáři lokomotiv jsou hadice?
23.01.2009 (20:09)  
moc pekne
registrovaný uživatel Bartisko  mail  
Počet komentářů uživatele1219 »fotek 0
23.01.2009 (19:07)  
Noo tak pardón jestli sem někoho pohoršil. Tak ten komentář klidně smažte jestli vám to moc vadí..a k fotce: pěkní kocúři i ten stín od nich se mi líbí, modrá je dobrá a bude jich víc po opravách...tak to dáme za lepší 4
registrovaný uživatel sturi 
Počet komentářů uživatele33 »fotek 0
23.01.2009 (18:44)  
Pěkní koucouři!! Modré lokomotivy této řady je vidět opravdu poskrovnu. pochvala autorovi fotky je za plných *5*
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko