..: Galerie - Daten des Bildes 751.087-8 + SNCF 66505 + TGV 325 :..
 

751.087-8 + SNCF 66505 + TGV 325


751.087-8 + SNCF 66505 + TGV 325Informace o fotografii:
 - Ort: Bratislava-Nové Mesto
 - GPS: 48°10'9.319"N, 17°9'8.387"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.7.1991
 - Autor: BBvK  Neues Email senden
 - Bem.: sken z negativu, TGV díl III.
 - Zobrazeno: 6002x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

11.04.2013 (10:23)  
TO Keprt : ...laik nelaik, aspoň jsi to vysvětlil chytrákům, kteří perlí na železničním serveru znalostmi, aniž by měli základní znalosti o (např.) železničích vozidlech.....
10.04.2013 (19:01)  
Nickon: samozřejmě, TGV má EDB a magnety, ale tlaková brzda (u TGV tedy opravdu zřejmě elektropneumatická), jakožto zařízení fungující za všech podmínek (zejména míněno bez zdroje energie), tam být musí taky. Elektropneumatická brzda je "jen" způsob ovládání tlakové brzdy. Pokud je vozidlo s EP brzdou zapojeno ve vlaku, kde loko není vybavena EP brzdičem (třeba ta mráča na fotce), tak se jeho tlaková brzda ovládá klasicky pomocí tlaku v hlavním potrubí. Tahle základní funkce musí být zachována.

Pokud toto čte někdo, kdo brzdám rozumí, omlouvám se mu, jsem laik :-)
10.04.2013 (17:52)  
To mě napadlo také, ale VR jednotka přece bude mít něco lepšího, minimálně elektropneumatickou brzdu, kterou ostatně má i žabotlam, jestli se nemýlím. Je takový systém přizpůsobem k připojení klasické pneumatiky, nebo ta je tam paralelně? Je tu někdo, kdo ví jak to opravdu je?
10.04.2013 (17:22)  
Nickon: TGV samozřejmě má klasickou samočinnou tlakovou brzdu, jinak by ho asi na koleje nikdo nepustil.
Registrierter Benutzer Davson  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare341 »fotek 0
10.04.2013 (8:55)  
Super. 5.
10.04.2013 (8:38)  
Takže baruny už vezly skutečně ledacos, počínaje VSOE až po TGV s vypnutými cederomy :) Úžasná momentka, díky. A vlastně ještě dotaz - nemá autor tušení, jak ta souprava brzdila? Že by mělo TGV klasickou samočinnou vzduchovou brzdu kompatibilní s DAKO?

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko