Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
T 478.1010 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Radňovice - Veselíčko - Datum: 3.7.2010 - Autor: Raven ![]() - Zobrazeno: 3430x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.10.2010 (1:54)
J.S.:Povedlo se.Skutečně parádní kousek...Tato lokomotivní řada je bez jakékoliv nadsázky velice důstojným reperezentantem čs.lokomotivního průmyslu.Jednoduchost,spolehlivost,líbivý design a vkusné barevné řešení...Geniální konstrukce je slabé slovo.Některé jsou nepřetržitě v provozu už téměř 45 let,přitom posledních cca 10 let se tato řada už prakticky neudržuje,nechodí do dílen...je odsouzená k zániku.Podívám-li se po Evropě,těžko najdu něco srovnatelného,snad jen legendární NOHABky,ovšem to byla trochu jiná liga...byly to robustní stroje,o vyšším výkonu a určené pro provoz v nesrovnatelně těžších podmínkách.
03.10.2010 (21:28)
Anowis: 1001-1006 kulaté čelo, hladké boky, 1007 kulaté čelo a boky s prolisy, od 1008 až do konce hranaté čelo a boky s prolisy.
Krásná fotka "jako když".
Drahos Svestka: Slova pamětníků potěší dvojnásob. Naší snahou (v ŽM NTM) bylo lokomotivu co nejvíce přiblížit stavu po vyrobení. Do přípravy podkladů pro opravu lokomotivy se zapojila řada lidí - hlavní dík patří VÚŽ, že opravu financoval a nyní lokomotivu provozuje, a DPOV za to, že opravu provedli citlivě a s "láskou". Díky tomu se podařilo řadu věcí skutečně posunout směrem k roku 1967.
Drahos Svestka: Slova pamětníků potěší dvojnásob. Naší snahou (v ŽM NTM) bylo lokomotivu co nejvíce přiblížit stavu po vyrobení. Do přípravy podkladů pro opravu lokomotivy se zapojila řada lidí - hlavní dík patří VÚŽ, že opravu financoval a nyní lokomotivu provozuje, a DPOV za to, že opravu provedli citlivě a s "láskou". Díky tomu se podařilo řadu věcí skutečně posunout směrem k roku 1967.
03.10.2010 (13:32)
Ovšem tohle je opravdu hodně velká paráda...samozřejmě je to dáno i vzhledem lokomotivy.Ano,takhle přesně vypadaly,vzpomínám,jak někdy na sklonku roku 1967 přišly první dvě mašiny-byly to T 478.1018 a 1019,do depa Jihlava.Zpočátku jezdily ve společném turnusu s párami-464.0 a 477.0,než přišly další-1039,42,53 atd.
03.10.2010 (10:20)
Krásná fotka....a krásná bardotka! Kéž by jich takhle vypadalo víc...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












