..: Galerie - Daten des Bildes 753.073-6 + 753.301-1 :..
 

753.073-6 + 753.301-1


753.073-6 + 753.301-1Informace o fotografii:
 - Ort: Mníšek u Liberce
 - Datum: 11.2.2009
 - Autor: Jirka Petrák  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 4977x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Sefik  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare60 »fotek 0
28.04.2009 (22:33)  
No já nevím, jestli jsem si dneska už čistil brýle, ale ta "pravá ruka" vypadá, jako trochu postižená. Nebude to spíš červený praporek dovoleně držený v pravé ruce???
28.04.2009 (20:59)  
:D :D :D ta diskuze nemá chybu :D
28.04.2009 (13:02)  
To je snad poprvé, co se tu v komentářích řeší hokej. Nu, Jirko, fotka se ti povedla a i díky diskusi jsem měl o zábavu před ranní poradou v práci postaráno. :) Máš tam pět kulí jak v Sarajevu ode mě.
Registrierter Benutzer sAd 
Anzahl der geschriebenen Kommentare226 »fotek 0
28.04.2009 (11:58)  
Nedovolené bránění jako vyšité :) -> http://www.arlh.cz/pravidla.asp?t=pravidla/d5.html
28.04.2009 (10:38)  
Jirka Petrák: Kristepane, a všechny za to při rozjezdu braly? Problémy s akcelerací to asi nemělo, že? :)
Registrierter Benutzer MB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare31 »fotek 0
28.04.2009 (9:03)  
Jednoznačně sekání, ovšem rozhodčí je levák, většinou se seká pravou rukou do levé. Pokud byly činné všechny stroje, tak to je kromě dvou minut za sekání ještě dvouminutový trest pro lavičku za příliš mnoho hráčů na ledě.
Fotka supr, ale nechápu proč byly činné všechny...
28.04.2009 (7:22)  
Na nedovolené bránění jsou ty ruce už moc vysoko, při signalizaci se kříží někde na úrovni prsou. Spíš bych to viděl na nedotažené nebo začínající gesto pro trestné střílení - zvedá ruce nad hlavu, ale zkříží dřív, než je úplně zvedne. Takže levé křídlo týmu DKV Synerov (Liberec) František Omáčka pojede samostatný nájezd, nejspíš s jedním brejlovcem do šturcu.
Registrierter Benutzer peršink  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare45 »fotek 0
28.04.2009 (7:12)  
nene všichni se pletete pravou rukou mává a levou si kryje obličej před sněhem
Registrierter Benutzer milos  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare578 »fotek 0
27.04.2009 (23:16)  
karosa: nechal jsem vyrok posoudit par hokejovymi odborniky a taknejak se nemuzou shodnout - kazdopadne par hlasu opravdu dostalo SEKANI - pravdepodobne firovi placacka ukazuje, ze si privezl peknou sekeru.
I kdyz pri vzati v potaz tesnou a nesportovni uniformu - mohlo jit i o nesikovne zobrazeni trestneho najezdu, ale pak nevim, co by to v realu znacilo? mozna jako ze jede bez zastaveni dal?

post edit: jeste je tu jeden vyklad: dle tohoto grafickeho manualu:http://www.hokej.cz/files/cslh/pravidlalh/Pravidla2006-2010signalizace.pdf totiz pravou rukou ukazuje "konec stridani" (pravidlo c.412), tzn. ze vymenu vlakove cety povazuje za ukoncenou a tou levou normalne mava na rozloucenou...
Registrierter Benutzer karosa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare34 »fotek 0
27.04.2009 (20:32)  
Pánové, vy zřejmě nejste odborníci na komunikaci hokejových rozhodčích... Výpravčí totiž jasně ukazuje SEKÁNÍ.. Teď jde jen o to, kolik si manipulák veze a kolik dostane při tom křižování dál.
Ale autor ode mne dostane za 5(hvězdišek, pochopitelně).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko