Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
753.766-5 + 753.765-7 | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Ostružná - Branná - Datum: 4.6.2015 - Autor: JirkaŠ - Zobrazeno: 3316x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.06.2015 (8:58)
Spíš takovej přerostlej vysavač
Naprosto přesná definice :)
Naprosto přesná definice :)
No dyk. A přesto mi přijde, že to hučení je takový... trakčákový. Ke konci je tam pak svist turba, jestli se nepletu. Nějaký velký duněný válců nepozoruju ani omylem. Spíš takovej přerostlej vysavač, přinejlepším.
24.06.2015 (7:51)
Chary: Minimálně na tom odjezdu z Lipové lázně(na Tebou odkazovaném videu) jsou catři ve výkonu. Trať v těchto místech směrem k Horní Lipové začíná pěkně stoupat.
No tak třeba tady (průjezd cca 0:20 - 0:35) mi to přijde, že slyším hlavně trakčáky
https://www.youtube.com/watch?v=I9mv2-uSUOI
A v tom videu v odkazu od PM v čase cca 8:50 to samý... Nebo ne?
https://www.youtube.com/watch?v=I9mv2-uSUOI
A v tom videu v odkazu od PM v čase cca 8:50 to samý... Nebo ne?
23.06.2015 (21:02)
NIcKON: Je to takovej znuděnej vysavač. S burácením K12V230DR se to absolutně nedá srovnat.
23.06.2015 (20:15)
Nickon: Slyšet jsou, ovšem do bublání šestiválce z barun to má daleko. Doporučuji např.toto video kde se několikrát catry s plnou zátěží představují.
https://www.youtube.com/watch?v=NusCmHivbRQ
k fotce: Technicky pěkně odvedená standardní práce. Vděčný podvečerní Mn na profláklém místě je sázka na jistotu.
https://www.youtube.com/watch?v=NusCmHivbRQ
k fotce: Technicky pěkně odvedená standardní práce. Vděčný podvečerní Mn na profláklém místě je sázka na jistotu.
Jaký mají vlastně zvuk caterpillary pod plnou zátěží? Jsou vůbec slyšet?
Hmotnost vlaku i s lokomotivami byla 635 tun. Normativ pro jednu 753.7 je 360 tun, pro dvojče 710 tun. Lokomotiva řady 751 má normativ 340 tun.
Fotka za5*.docela by me zajimala vaha vlaku.kdyz jezdily berty tak mely do ramzove povoleno 300 tun na jednu.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko