..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 754.048-7 :..
 

754.048-7


754.048-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Olešnice - Červený Kostelec
 - Datum: 4.4.2015
 - Autor: Jan Jaroš 
 - Zobrazeno: 3463x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.04.2015 (13:42)  
Tomáš Krajcar: A to, že ti někdo napsal ať jedeš autem chápu.
Ale on mu to nikdo nepsal. :-)
08.04.2015 (15:29)  


A to víš jak ? Ověř si informace a pak piš, že mi nikdo nepsal. :)
08.04.2015 (13:41)  
Bohumil Stejskal: A on tady někdo psal, že se má autor omluvit nebo že se tam nesmí fotit? Netuším koho řadíš do elity ŽP, já to zaplaťpánbůh nebudu, protože jsem na tomhle místě ještě nefotil, ale pokud bych tam fotil a chtěl to mít +- takto, tak bych si vybral jinou roční dobu, abych neměl mašinu olepenou barákama nebo bych to cvaknul dřív.
Jedinej, kdo zde psal něco o jiných místech na 032 byl kolega Petr Holub, ale to se dá taky dost těžko interpretovat jako "návod" k omluvě.

Já jsem pouze chtěl vidět ty autorovy lepší kosuky, o kterých se zmiňoval. Takže bys napříště měl lépe číst a před napsáním komentáře si uvědomit o čem je tady řeč.

Zbytek napsal už Chary.
08.04.2015 (11:35)  
No tak ano, ono je celkem snadné mluvit o věcech, o jejichž pozadí nic nevím a ještě si u toho honit triko.
Já mám třeba rád, když lidi, kteří chtějí někomu dělat advokáta, aspoň trošku tuší, jak to celé ve skutečnosti je.
Začínajícím vždy doporučujeme si zkusit nafotit něco ohraného, vyzkoušeného. Flek, na kterém to jde snadno a kde se dá třeba popojít dvacet metrů sem tam a vidět, co to dělá s kompozicí. Když se někdo učí vařit, tak taky přesně podle kuchařky.
Ale...
Když už někdo základy umí, není důvod pro to, nepustit se do vlastních pokusů. Někdo rád experimentuje a někdo jen objíždí ty největší provary snad s fotkama v ruce, aby to měl přesně.
Je nabíledni, který z těch dvou přístupů je lepší nejen pro pestrost galerie, ale především pro rozvoj autorových dovednosti.
No a právě nejen na tomhle se tu snažíme s autory dlouhodobě pracovat.
Ale chápu, že dělat chytrýho bez znalosti pozadí je strašně jednoduchý, hlavně že se dá kopat do správců ;-)
08.04.2015 (15:25)  


Já se nepřipadám, že bych ještě uměl všechno. Mám se ještě co učit .. Nechci mít každou fotu na svém fleku, už jsem to psal, že si chci projet nejdříve zajímavé provozy, které nemám zdokumentované a až pak začít hledat něco nového, kde mě nebude mrzet, že jsem ten vlak vyfotil na špatném místě..
08.04.2015 (10:39)  
Co je nesouvisejícího nebo snad vulgárního na názoru, že se tu fotograf musí omlouvat "Radě nejmoudřejších šotoušů" (OK, nebudeme jmenovat, publikum si domyslí) za to co, kde, jak a proč fotil?

Honza se nemá za co omlouvat, proč by měl? Je to jeho fotka, byl to jeho výlet, byla to jeho fajn zábava s druhým kámošem atd. Kdyby byl s kámoškou v parku, tak je to taky OK. Rozhodnutí je na jeho straně.

Jelikož je z Prahy, má režiku, nedávno mě psal, že mu nevadí cestovat, tak jsem ho chtěl poslat do míst, kde třeba ještě nebyl (tipuji) a kde moc lidi nefotí, resp. fotky z daných lokalit moc nezveřejňují.
08.04.2015 (15:22)  


No uprímně se cítím jako bych se "měl" omluvit za svoje fotky některým správcům. Ale díky za to, že si se mě zastal, vážím si toho :)

Určitě díky za nápady, jsem za ně rád a když to půjde, můžu tam něco zkusit :) Ale bohužel zase nevím, jak to tam je přesně s tím provozem, to bych se ještě potřeboval zeptat. Každopádně i Tobě musím říct, že fotíš na zajímavých tratích s pěkným provozem, hlavně se mi tvoje fotky strašně líbí :)
08.04.2015 (10:30)  
Ale vždyť není špatně, že jsi jel na 032. Ten provoz tam byl zajimavý. Nemusíš vždycky najít všechno "nové". Já ti ani nepsal, že máš striktně hledat něco nového, jen mě zaujalo tvoje tvrzení, že jsou tratě profocené a to si já nemyslím.

A to, že ti někdo napsal ať jedeš autem chápu. Tak to může být, proč ne. Taky jsem onehdy jel autem a stačila k přípravě jedna smska z práce kamarádovi, že pojedu. Bylo mě jedno kde budeme fotit, protože nebylo čas to rozebírat a vypisovat. Otom bez diskuze.
08.04.2015 (15:18)  


Naprosto souhlasím, předtím jsem to blbě pochopil. Mně šlo hlavně o ty brejle, dostal jsem zprávu, poslal odpověď a jel. S těmi tratěmi máš taky pravdu, ale když už ta trať není profocená, tak je to trať s nezajímavým provozem a nebo tam jezdí i zajímavé soupravy, ale otázka, jestli se tam dá dostat v rozumném čase.
08.04.2015 (10:23)  
Co je nesouvisejícího nebo snad vulgárního na názoru, že se tu fotograf musí omlouvat "Radě nejmoudřejších šotoušů" (OK, nebudeme jmenovat, publikum si domyslí) za to co, kde, jak a proč fotil?
Fotit "totálně provařené" brýlofce na "totálně provařených" místech je zakázané, protože tam už fotila elita Zelpage (OK, nebudeme jmenovat)?
08.04.2015 (15:14)  


Díky za zastání ;)
07.04.2015 (23:35)  
I na 032 se dá objevovat, nebo fotit trochu nekonvenčně. Teď po zimě je prořezáno i několik míst podél tratě, dá se toho využít.
08.04.2015 (1:08)  


To asi ano :) Na ten pořez jsem celkem koukal, ale nejsem domácí a jsem rád, že vím kde jsou aspoň Svatoňovice :) Tu trať musí mít člověk zmapovanou, aby věděl, kde může něco zkoušet ;)
07.04.2015 (23:18)  
Pokud si vzpomínám, tak jsi minule psal, že máš režiku a tak jsem zkrátka vybral místa, která mě napadla. Ono je defakto jedno, jestli je to na Moravě, ve Slezsku nebo u Karlových Varů. I na západě jezdí manipuláky, ale tam ti o nich já nenapíšu, protože nevím jak jezdí.

To, že nemáš čas jako chápu, ale neříkej, že když jsi jel na 032 jsi tomu chvilku předem nevěnoval, byť třeba psaním na facebooku. To samé by jsi třeba věnoval i jiné trati, ale jako chápu, že dvě barevné "čtyřky" byla jasná volba.

Jsem Pražák a auto ještě nemám, takže jsem ve většině případů odkázán na MHD a vlaky

To podle mě ale vůbec nevadí. Je opravdu nutné nahánět vlak celou trasu autem? Už se dá vyrazit i na kole. Myslím, že k režice ho můžeš vzít zdarma. Třeba by to ve finále mohl být hezký výlet i s návštěvou nějaké přilehlé památky. Například.

235, kde tu není snad ani jedna pořádná fotka, ta trať je naprosto super

Vida, tak to zkus. Aspoň jeden záběr, ne? Když to hezky vymyslíš, tak k tomu ještě domů dovezeš 754/749 někde od Zruče. A pak nahrej 754/749 i tu 814 zaráz a sleduj počet zobrazení. Tipl bych že 814 poveze, nedávno jsem si toho všiml u své fotografie.
08.04.2015 (1:05)  


Mám režíjku. Co jsem tak koukal, tak většinu těch manipuláků o víkendech nechytím a provoz v intervalu 1 vlak za 2 hod. mě taky nebere. No akcina 032 jsem věnoval asi 10 min večer, kdy kamarád napsal, že bere auto a jede na 4.030,048,050. Neváhal jsem a jel i přesto, že jsem nevěděl, kde se bude fotit. Na kole jsem byl v Polabí (122.019 a nějaké 363.5 mám v galerii z toho dne). Tady je trošku problém u mě, kolo mám sice nové, ale nerad jezdím sám, neznám horší věc, než samotu.. Proto jezdím jen občas a zrovna ten úsek, který mám na 235 vybraný je špatně dostupný i pěšky:/ A cestou zpátky na Horním už taky moc nového nenajdu... Ale vlastně já tam mám svůj flek, který jsem si našel hned u Zruce, bohužel první pokus byl bez nasvitu..

Ještě mám jeden důvod proč nic nového nehledam.. Poslední dobou focení omezuji jen na nějaké zajímavé příležitosti, normální provoz už téměř nefotim, holky proto nemají moc pochopení, a proto si vybírám nejlepší fleky z té trati, abych měl tu zajímavou věc, kde se mi líbí :)
07.04.2015 (22:44)  
ale na těch tratích kde jezdí něco zajímavého je skoro vše profocene..

Honzo to bych netvrdil.
V letošním roce výrazně kleslo turnusové nasazení "lachtanů" na trati z Břeclavi do Znojma. Všiml si toho vůbec někdo? Myslím, že tato trať má třeba malé zastoupení na tomto webu.

Manipulační vlaky na trati http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=extend&trat=282_1&st1=&st2=&parent=all&title=&id_autor=all&sort=title&smer=asc jsou taky dost zajimavé.

"Barevní" brejlovci sice už jezdí na málo tratích, které jsou profocené, ale jsou tratě, které profocené podle mě až tak moc nejsou a nemusí se tam fotit jen 814, které nemáš rád.
07.04.2015 (22:58)  


Trošku změním své tvrzení a napíšu to jinak, tratě, které jsou pro mě dostupné jsou profocené :) Jsem Pražák a auto ještě nemám, takže jsem ve většině případů odkázán na MHD a vlaky, což někdy není až takový handicap, jako na 032 :) NA tra´t Znojmo - Břeclav mě to láká už dlouho, hlavně kvůli "Krávám" a celkem hojné nákladní přepravě :) Určitě máš pravdu, že je hodně tratí, které profocené nejsou, příklad 235, kde tu není snad ani jedna pořádná fotka, ta trať je naprosto super, ale jezdí tam mnou neoblíbené 814 (Nevím jestli jsem se tady o to zmínil, ale jinak tuším odkud ta informace pochází). Ani nevíš jak rád bych našel nějaký pořádný flek na pořádný vlak(např. 742+ Pn atd..), ale nemám na to fakt moc času a nemám se kam z Prahy dostat, kromě některých víkendů. Jsem školou povinný, takže mám každé všední ráno plné..
07.04.2015 (21:19)  
Ale tak snad nemusí bejt něco nového hned z 032, copak fakt vymetáš jen ty totálně provařený tratě a fleky? :-(
07.04.2015 (21:36)  


Copak o to, kdyby byl všude tak super provoz s pěknými HV, tak je mi to jedno, ale na těch tratích kde jezdí něco zajímavého je skoro vše profocene..
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2026 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko