Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.066-9 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Brno-Horní Heršpice - Troubsko - Datum: 13.11.2009 - Szerző: Miloš ![]() - Zobrazeno: 5266x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
15.11.2009 (23:35)
RegioNova: diky za upresneni. V Podebradech ovsem bohuzel zustali stare prazce SB6 a SB8, takze vysledky sice budou, ovsem jine a horsi nez jakych by se dosahlo na komplet novem svrsku koridoroveho typu.
A to nemluvim o zachovani obou prejezdu z puvodnich betonovych panelu na obou koncich upravovaneho useku :-(
A to nemluvim o zachovani obou prejezdu z puvodnich betonovych panelu na obou koncich upravovaneho useku :-(
Ono s těmi stěnami to není tak jednoduché. Od června 2006 se (opět) zpřísnila legislativa (tzn. vypadlo ustanovení "pokud se nedá nic dělat s hlukem venku, dělá se uvnitř/okna"), takže dnes se (bohužel) staví stěny o "106". Bokovnice (neboli "kolejnicové absorbéry hluku" jsou příslibem, mají nesporné výhody, ale praktických zkušeností je málo a není to zrovna levná záležitost (ač jde o pryžový recklát). Ale tentokrát je (bude) to - narozdíl od Havlíčkova Brodu - podchyceno kvalitním srovnávacím měřením hluku (1:staré kolejnice, 2:nové kolejnice, 3:nové kolejnice+absorbéry), tak uvidíme. Nicméně, projektanti nových kordorových úseků už s absorbéry počítají, spíše ale jako s nadstavbou (kde nelze postavit PHS - u přejezdů atp.).
V Poděbradech se krom Vosslohu budou zkoušet i absorbéry od Corusu (VolkerRail), které by mohly, díky jinému konstrukčnímu uspořádání (pryž+kov), omezit hluk ještě více (obecně je to cca 3-7 dB, záleží na stavu svršku, typu soupravy a rychlosti), viz např. http://www.volkerrail.com/bin/ibp.jsp?ibpDispWhat=zone&ibpPage=S85_FocusPage&ibpZone=S85_Raildamperb&ibpDisplay=view&
V Poděbradech se krom Vosslohu budou zkoušet i absorbéry od Corusu (VolkerRail), které by mohly, díky jinému konstrukčnímu uspořádání (pryž+kov), omezit hluk ještě více (obecně je to cca 3-7 dB, záleží na stavu svršku, typu soupravy a rychlosti), viz např. http://www.volkerrail.com/bin/ibp.jsp?ibpDispWhat=zone&ibpPage=S85_FocusPage&ibpZone=S85_Raildamperb&ibpDisplay=view&
15.11.2009 (19:56)
Otázka? Nemá někdo nějaké schema, jak to bude vypadat?
15.11.2009 (16:30)
Jedna z dalších možností snížení hluku jsou např. pryžové bokovnice, které můžete vidět v Havlíčkově Brodě nebo brzy i v Poděbradech :-)
http://www.vossloh-fastening-systems.de/cms/en/products/noise_protection/noise_protection.html
http://www.vossloh-fastening-systems.de/cms/en/products/noise_protection/noise_protection.html
14.11.2009 (22:11)
Ahoj Miloši,máš to pěkný,obě fotky a s komentářem thingie,Tvým jakož i Ivo Rušáka naprosto souhlasím.Kolem tratí se staví protihlukový stěny ostošest,přitom vlaky už pomalu nejsou slyšet,zatímco v obcích kde projedou denně desetitisíce gumokolů,je to v pořádku.
15.11.2009 (9:01)
Ahoj Drahoši, vidím to z Heršpic den co den a vždycky mě to bije do očí. Stejně tam v okolí moc lidí nežije a i kdyby, nebylo by levnější jim zaplatit plastová okna? Dříve se to tak dělalo.
Ty, který máš v živé paměti parní provoz, raguliny, sergeje a těžké nákladní vlaky, se tomu musíš divit ještě víc než já, dřív to bez protihlukových stěn šlo, nikdo neměl doma plasťáky a žilo se. Dnešní svět je moc idylickej...
Ty, který máš v živé paměti parní provoz, raguliny, sergeje a těžké nákladní vlaky, se tomu musíš divit ještě víc než já, dřív to bez protihlukových stěn šlo, nikdo neměl doma plasťáky a žilo se. Dnešní svět je moc idylickej...
No, díky za ten záběr. Konečně vidím, jak to místo s tím zhlavím k novému odstavnému nádraží vlastně vypadá...
A taky je to asi dnes už jedno z mála míst, odkud je Petrov ještě stále dominantnou města. Z jiných typických míst jej už zastínily různé M-paláce a další "mrakodrapy", kancelářské budovy Holandské ulice, odkud je sice pohled pěkný, ale jaksi "zprivatizovaný" jen pro ty šťastnější, kdo si tam pronajali kanceláře... Jo, jo, bývávaly byly časy, kdy dominantou Brna byl od jihozápadu po jihovýchod Petrov a Špilberk. Říkám si tak, kdyby tyhle novodobé zrůdnosti někdo nastavěl v Praze na Letné vedle Hračan, to by snad byl málem důvod k nové revoluci (viz blob, že?). A v Brně? "Investoři" můžou, na co si vzpomenou...
A taky je to asi dnes už jedno z mála míst, odkud je Petrov ještě stále dominantnou města. Z jiných typických míst jej už zastínily různé M-paláce a další "mrakodrapy", kancelářské budovy Holandské ulice, odkud je sice pohled pěkný, ale jaksi "zprivatizovaný" jen pro ty šťastnější, kdo si tam pronajali kanceláře... Jo, jo, bývávaly byly časy, kdy dominantou Brna byl od jihozápadu po jihovýchod Petrov a Špilberk. Říkám si tak, kdyby tyhle novodobé zrůdnosti někdo nastavěl v Praze na Letné vedle Hračan, to by snad byl málem důvod k nové revoluci (viz blob, že?). A v Brně? "Investoři" můžou, na co si vzpomenou...
ad thingie: Že bychom byli sousedi? Taky to bývala moje oblíbená trucovna.
A takhle to tam vypadalo ještě před půlrokem: http://www.flickr.com/photos/hansp73/3518675071/sizes/o/
A takhle to tam vypadalo ještě před půlrokem: http://www.flickr.com/photos/hansp73/3518675071/sizes/o/
Koukám že Horní Heršpice jako takové jsou pořád stejné. Neměl by někdo fotku nového mostu a celkově zrekonstruované odbočky na nákladní průtah? Díky!
14.11.2009 (16:05)
Ahoj, to co chceš, najdeš na této fotce: http://www.kpkv.bilysklep.cz/HERSPICE.jpg
Mnohem méně zajímavěji ovšem místo vypadá pro běžného kolemjdoucího tím novým podchodem (je tam vidět). Vlaky jsou bez výjimky skryty za protihlukovými stěnami, a to takřka dokonale, naproti tomu jsou nahrazeny neutuchajícím proudem mnoha aut (takže místní obyvatelé s tím hlukem fakt dokonale vyhráli…). A ani tohle místo nenahradí výhled ze staré lávky, nemluvě o tom, že se musí lézt kdovíkam do kolejiště, a možná to ani nebude šťastný nápad, až se tudy bude jezdit od Střelic na dolní.
Je to docela smutný. Chodíval jsem tam docela často, třeba v noci, když jsem nemohl spát. Teď tam sice můžu dojet busem skoro vedle, ale už není důvod chtít.
Je to docela smutný. Chodíval jsem tam docela často, třeba v noci, když jsem nemohl spát. Teď tam sice můžu dojet busem skoro vedle, ale už není důvod chtít.
14.11.2009 (16:20)
Naprosto se s tebou shoduji, mám stejný negativní náhled na věc. Nechápu hlavně ty protihlukový stěny, nemyslím si, že se bude vrchem po mostě jezdit stovkou a vlak každých deset minut... Jízda po mostě mohla být pěknou, zajímavostí při vjezdu a odjezdu z Brna, takle to každého jen vytočí. Navíc se jedná o tak lákavé sprejerské plochy, že i těch pár skleněných průhledů nad koridorem, bude brzy zářit všemi barvami... Je to velká škoda:-(
14.11.2009 (12:52)
martin749: Ta modrá hala je myčka.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












