Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
914.071-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Osek - Hrdlovka - Datum: 25.6.2011 - Szerző: Andrew33 ![]() - Zobrazeno: 4095x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.07.2011 (22:28)
Yves: Naštěstí se to dělat nebude. Náklady na 240 jsou naprostý nesmysl, protože stejně není možné trať zdvoukolejnit dále, než do Zastávky. Ohledně souprav, jedoucích krokem - většinu roku jezdí po 240 max. pětivozové soupravy a na ty bohatě stačí 754. Nově tam budou 750.7, které mají ještě vyšší výkon. Problémem není hnací vozidlo, ale stav trati, tak si tyto dvě veličiny nepleť. Sice stále píšeš, že by to nemuselo být nutně pod dráty, ale v každém příspěvku řešíš traťovou rychlost v souvislosti se současným stavem trati. Ten je nevyhovující, geometrie je nezměněna již více než 100 let její existence. Stačilo by jen převýšit oblouky, místně přeložit a bude to jak jsem psal - rychlík z Brna do Jihlavy by to dal i o půl hodiny rychleji. A není k tomu třeba drátů, tudíž ani elektrické mašiny...
Ale to by současní soudruzi kapitalisti museli uvažovat jinak... ;o)
Ale to by současní soudruzi kapitalisti museli uvažovat jinak... ;o)
Martin Grill: To vyplynulo dobře. Když se něco dělá, tak by se to mohlo udělat pořádně s výhledem do budoucna. Třeba by se pak zase trať dala využít pro pár nákladů, mohly by jezdit delší soupravy aniž by nejely do kopců krokem. Opava - Ostrava se taky udělala na obou frontách. To jsou ale jenom odbočky. Hlavní je zkrátit jízdní dobu; zvýšit traťovou rychlost. Klidně to přijmu i bez drátů. Stejně řešíme zbytečnosti, protože se to dělat nebude.
03.07.2011 (21:07)
Yves: Z tvého příspěvku vyplynulo, že jediná efektivní rekonstrukcé 240 je spojena z elektrifikací, protože máme dýchavičné motorové mašiny. Ani jedna z těch věcí se nezakládá na pravdě.
Martin Grill: Proč bych měl být zelenej? Je to jeden z argumentů, kterej jsem použil a je pro mě až na okraji zájmu. Na popředí zájmu je změna poměrů např. Brno - Jihlava autem 0:55, busem 1:10, vlakem 1:58. Ta trať už žije jenom pro studenty, zaměstnance a výletníky. Těméř nikdo běžně precující do toho vlaku nesedne a to je pro mě zásadní nedostatek, protože fandím železnici v každé situaci. Jestli už se výrazně zmodernizovaná trať s normální rychlostí a ne 60 km/h zadrátuje nechám na kompetentních. Mně šlo o výkon, Usain Bolt by ten rychlík na 240ce v každém větším kopci předběhl s otevřenými novinami. Takže sečteno, jde mi o efektivitu té tratě a je mi jedno jestli s drátama nebo bez, není třeba vytrhnout z příspěvku jedno slovo a o něm tady kázat, sice pravdy, ale já je znám taky.
Horatio: návoz je rychlíkem R784 v pátek. Pak jede jako Os6834 (Os6955) jako přímý vůz Děčín Roudnice. V sobotu Os6930 z Hněvic. Jako Sv musí jet jen z Roudnice do Hněvic, a to celotýdenně, protože klasika jezdí přes týden stejně, jen nejede jako přímý Os z Dc do Roudnice.
Fotka mi přijde hodně neobvyklá. Jinak taky moc nemusím motoráky na elektrifikovanejch tratích. Trochu se mi zdá, že nám chybí cosi jako elektrické vozy nebo tak něco.
A nebylo by vhodnejší protáhnout do Litvínova rychlíky Liberec - Ústí n.L.? Když už jede 854/843 pod drátama z Děčína do Ústí, tak už může zajet i do Litvínova.
Honza: 445 né, ale kdo ví zda tu má být právě ona. Když uváděli jiné. No to je pravda s tím spojem. Akorát ten návoz není rychlíkem, ale v sobotu Sv 6995 poté Os 6930 a je v Děčíně, pak si jezdí osobáčky celý den a v neděli méně protože jede jako R do Prahy.
Martin Grill: Zajisté to poslední... stejně, jednou uhlí dojde, kdo je odsud už ví jak to zde v okolí vypadá. Nemám slov raději.
Martin Grill: Zajisté to poslední... stejně, jednou uhlí dojde, kdo je odsud už ví jak to zde v okolí vypadá. Nemám slov raději.
Horatio:Co my víme jestli to tam elektrifikujou a i kdyby jo pořád tam nějaké dny pojedou cestující(myslím na Litvínov)do Litvínova jezděj lidi na zápasy takže by to nebylo zbytečné.
Martin Grill: ano, to je celkem pravda. Připomíná mi to ostrou diskuzi s odpůrcem trolejbusů na téma trolejbus versus moderní ekologický autobus.
Že ve městě budeme mít čisto a v Prunéřově se budou dusit a dřív, nebo pozdějš ty smrady dojdou z Prunéřova do Ústí a budem tam, kde jsme byli.
Že ve městě budeme mít čisto a v Prunéřově se budou dusit a dřív, nebo pozdějš ty smrady dojdou z Prunéřova do Ústí a budem tam, kde jsme byli.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info

informacni okenko