..: Galerie - Daten des Bildes 852.006-6 + 743.002-8 :..
 

852.006-6 + 743.002-8


852.006-6 + 743.002-8Informace o fotografii:
 - Ort: Tanvald
 - Datum: 10.11.1997
 - Autor: Karel Hanuš  Neues Email senden
 - Bem.: depo Tanvald
 - Zobrazeno: 5457x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.09.2011 (19:10)  
Pěkná vzpomínka Kájo na tvé "mládežnické" léta v Tanvaldu. Kde jsou ty časy ,kdy to ještě stálo za ...
25.09.2011 (19:06)  
NIcKON( 22.9-10.05)
Máte hodně zkreslené vzpomínky a komentáře k provozu libeňských motorových rychlíků na trati 070 -např. spojování na "měchy" atd. No a to "stoupání" do Byšic? To snad nemůžete myslet vážně. To by potom z Vysočan na Skály a Sata to nejelo vůbec. Nevzpomínám si,že by ze "salonu" byl nějaký extra výhled na trať. Ale možná už jsem jen mentorující stařec..
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
23.09.2011 (18:14)  
NIcKON: no jo, jenže ty nejezdí z Ústí do LBC.
23.09.2011 (10:42)  
Honza: Například Lenka s Nikolkou uvnitř (i zvenčí) až na detaily vypadají pořád stejně.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
23.09.2011 (0:17)  
Astartoth: to sice jezdí, ale s původním to má společný asi jenom tvar kastle.

Ne že bych byl tak mladý, že jsem to nemohl zažít, ale prostě jsem s tím nikdy nejel.
Za to tou současnou podobou můžu jet pomalu kdy se mi zachce.
Ovšem modernizované vleky jsou mnohem hezčí, takže od té doby co jezdí, už ani nevím, jak ta 854 uvnitř vypadá.
22.09.2011 (18:38)  
Astartoth: jo, to sice jo, ale už maj Caterpillar a to není vono ...
22.09.2011 (14:11)  
Honza: vzdyt tyhle motory prece, na rozdil od krokodylu a kredencu, stale v rekonstruovane podobe jezdi!
22.09.2011 (11:36)  
Já si je budu pamatovat asi do smrti, řadu let jsem s nimi jezdil každý víkend po 070. Jezdívaly v jediné soupravě i čtyři plus hromada vagonů. Nejlepší bylo v první osmičce vpravo po směru jízdy, když jel čelní motor průlezem napřed (otáčení průlezy k soupravě se tehdy vůbec neřešilo, stejně se nepoužívaly), to měl člověk z okna výhled téměř jako fíra. Nejlepší bylo, když jela sestava motor + 4 vleky + motor, v pátek narvaná k prasknutí, to se pak do každého kopce jelo trvale "na plnej", zejména stoupání od Všetat na Byšici stálo za to.
22.09.2011 (10:05)  
Honza: Já jsem je zažil ale v té době jsem ještě nevnímal čím to jedu... A vzpomínky jsou hodně matné...
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
22.09.2011 (2:01)  
Škoda že jsem 852 a 853 nezažil v provozu!

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko