Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
854.027-0 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Praha-Čakovice - Datum: 18.7.2006 - Autor: Chary ![]() - Zobrazeno: 1994x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
20.07.2006 (13:08)
poprvý co jsem jel 830 jsem netušil jak se dostanu dovnitř, už jsem chtěl zkoušt okno:-))
20.07.2006 (11:31)
ale jo, samozřejmě cestovali, ale proč zachovávat něco, co je nemoderní a nepohodlné pro cestující, zvlášť když je těhl motorových vozů nedostatek... do autobusu si taky neotevíráme dveře klikou ;-) to že je tahle 854 pěkná na fotce je jiná věc, staré busy Škoda jsou taky pěkné na pohled, ale cestovat s nima na pravidelných spojích bych nechtěl...
20.07.2006 (10:24)
Podle toho podání řadou 852 a 853 necestovali starší lidé a ani dokonce holky...
Stejně je to tu šotouš vedle šotouše, který je hned raději když si šotne tuhle muzejní krásku. Jinak by mě denně nechodili desítky vzkazů kde ji lze potkat.
Stejně je to tu šotouš vedle šotouše, který je hned raději když si šotne tuhle muzejní krásku. Jinak by mě denně nechodili desítky vzkazů kde ji lze potkat.
20.07.2006 (10:19)
no divil by ses, ale pro spoustu lidí je problém to otevřít, zvlášť pro starší a holky, což sem zažil přímo u tohohle vozu, dveře jdou poměrně ztuha, proto mi to přijde takovej kočkopes, interiér je vcelku fajn, ale zachovávat popelníky je taky dost zvláštní... a ta hlučnost zbytečně větší.... jinak osobně se mi líbí a nic proti, ale celkově mi přijde škoda pro obyčejné cestující, že se nepředělala do klasické 854
20.07.2006 (9:36)
Pokud je mi známo, tak má vybavení jako stadartní 854.
Sedačky vypadají trochu jinak, a dveře jsou lámací... to je v tom takovej problém ?
Sedačky vypadají trochu jinak, a dveře jsou lámací... to je v tom takovej problém ?
20.07.2006 (9:20)
... no možná právě proto že ČD nemají dost moderních velkých motoráků, se měl rekonstruovat pořádně...
20.07.2006 (6:46)
JTB má pravdu každý velký motorák ČD potřebují... Ale není to moc vidět škoda...
Pizzaman : Ono to má být jako z historie...
Ficklip : Pamatuješ jak byla hlučná 853 ?
Sedlik : Účel zachování historického vzhledu zpočívá v tom že určitě nebude mít ovládané dveře knoflíkem. Nevím proč by nemala být zařazene do provozu, nový motor a vy by jste ji nechali v muzeu inu logika.
Na trati se můžete setkat s dvěma a to 854.021 a 854.027
Pizzaman : Ono to má být jako z historie...
Ficklip : Pamatuješ jak byla hlučná 853 ?
Sedlik : Účel zachování historického vzhledu zpočívá v tom že určitě nebude mít ovládané dveře knoflíkem. Nevím proč by nemala být zařazene do provozu, nový motor a vy by jste ji nechali v muzeu inu logika.
Na trati se můžete setkat s dvěma a to 854.021 a 854.027
20.07.2006 (4:50)
Sedlik: jenže u ČD každý velký motorák dobrý...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












