..: Fotogaléria - detaily fotografie ES 64 F4.150 MRCE dispolok :..
 

ES 64 F4.150 MRCE dispolok


ES 64 F4.150 MRCE dispolokInformace o fotografii:
 - Úsek: Dolany nad Vltavou - Libčice nad Vltavou
 - Datum: 7.4.2009
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslať e-mail autorovi
 - Zobrazeno: 5672x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Lehy 
Počet komentárov užívateľa16 »fotek 0
09.04.2009 (12:11)  
Včera kolem 17-18 hod. jsem jí viděl projíždět po viaduktu v Praze - Kyjích směrem centrum, jela sólo, bez vagónů.
registrovaný užívateľ Drnky 
Počet komentárov užívateľa7 »fotek 0
09.04.2009 (11:26)  
Flaizer to napsal všechno za mě.Dodám jen to ,že se jedná o 8-10kusů pronájmu a vpřípadě kladné dohody by udržba a opravy lok byla realizována v SOKV UL.
09.04.2009 (9:42)  
Ad Flaizer: Zkoušet "jen" do 140 km/h se to bude mj. proto, že maximální rychlost ES64F4 je právě oněch 140 km/h. I tak je to na tlapové trakční motory slušná rychlost, holt je ten asynchron asi opravdu lehčí, no... ;o)

A zde jedna fotka tohoto vlaku z Pardubic, resp. Pardubiček: ;o)
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=267620.jpg&httpref=28/50890
09.04.2009 (9:09)  
860 003: A která lokomotiva například nejde při poruše odtáhnout? Vím že máte rád ty staré dobré bobinky a šestikoláky, ale když tohle utáhne víc než oni s postrkem, navíc s nižší spotřebou, rychleji a flexibilněji (více napájecích systémů), je to nic proti potenciálním poruchám elektroniky. Bobiny mají zase jiná poruchová hejblátka, nemluvě o komutátorech v trakčních motorech, které prostě dlouho nevydrží. Kdyby se ČDC vybodlo na oživování šrotů z 60. let, jejich homologaci v zahraničí a radši koupilo něco takového, jen na údržbě se náklady vrátí do 5 let.
09.04.2009 (8:35)  
Tak jsem to našel, doufám, že to autorům nebude vadit když to sem zkopíruju,
citace: lokomotiva řady 189 DB, která v těchto dnech podstupuje zkoušky před schvalovacím řízením na koleje SŽDC. Konkrétně se jedná o lokomotivu řady ES 64 F4 – 150, která pojede s měřícím vozem v trase Praha ods. nádraží – Kolín – Pardubice – Česká Třebová – Brno Maloměřice – Břeclav přednádraží a ve stejné trase zpět. Cílem testů je zkouška chodových vlastností lokomotivy, ověření vlakového zabezpečovače a měření parametrů v určených úsecích. Maximální povolená rychlost vlaku bude 140 km/h. Po úspěšných zkouškách a schvalo-vacím řízení by lokomotivy řady 189 mohly běžně zajíždět do České Republiky a dle neověřených zdrojů si ČD Cargo pronajme 8 těchto lokomotiv.
09.04.2009 (8:28)  
Jiří z Adamova: četl jsem o tom, měli tohle zkoušet až do 140 km/h, něco taky padlo že by měli nahrazovat náklady od Berlina, ale nemám to podložený, nevíte jak to je? Taurusy jsou určený na EC, nebo už jste viděli tauruse táhnout náklad?
09.04.2009 (4:52)  
No... doufejme že ta lokomotiva půjde při poruše alespoň odtáhnout. To zas bude elektronických hejblátek.
08.04.2009 (22:21)  
Dnes jsem ten vlak zahlédl v Hrušovanech u Brna (směrem na Břeclav) a nevěřil jsem svým očím. Ale jel rychle, foťák jsem nestihl vybalit :(
08.04.2009 (21:35)  
Mašina pěkná,už se těším až si ji vyfotim jenom ta černá barva bude v zataženém počasí dost zanikat.
08.04.2009 (21:29)  
To jsou ale řečičky, jaké chybičky? Já osobně na ní žádné chybičky nevidím! Moc pěkná fotka na pěkném místě. :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko