..: Galerie - Daten des Bildes V 118.214 :..
 

V 118.214


V 118.214Informace o fotografii:
 - Ort: Gera-Roppisch
 - Datum: 29.8.1980
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Bem.: Při čekání na
"nula-jedničku"jelo občas i
tohle...
 - Zobrazeno: 4932x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer fotista  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare176 »fotek 0
11.06.2009 (0:18)  
Východoněmecké 118 byly moc pěkné mašiny.
09.06.2009 (17:38)  
Fotka - parada! Masina je moc pekna! BR 118 se me moc libi.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
09.06.2009 (11:49)  
"Ponorka"

860 003 má v podstatném pravdu. Pro Nemce je "Ponorka" (kulatá okna) rada 119 DR, podle zadání z NDR vyrábená v Rumunsku na sklonku 70. a 80. let - delba práce v rámci RVHP. Duvod: Ludmilly nemely prechodnost zdaleka vsude, 118 bylo málo a stárly, topily jen parou.

Pokud jde o radu V 180 / 118, skutecne byly zprvu B'B', pak ale z duvodu prechodnosti i sestinápravové. Nemám u sebe literaturu, tak jen matne odhaduji "ze tech víc kol" melo radu 118.2. Zvlástní znamení - "boudicka" pripomínala malinko létadlo, podlaha i sedadla byla výse, nez u nás zvykem a zúzení bylo markantnejsí zevnitr. V léte fungovala jsko perfektní skleník = "potní lázne".
09.06.2009 (8:04)  
Takže v tom máte zmatek. Ponorky byly 6 nápravové a vyráběly se pro NDR v Rumunsku. V 180 (118) kromě jednoho prototypu byly 4 nápravové a byla to východoněmecká obdoba V 200 (221) DB. Ponorky byly mnohem novější. Na rozdíl od Pomerančů jich bylo asi 200. Ponorka měla řadu 119 a elektrické topení.
09.06.2009 (7:23)  
To je ale krasný kousek!
Ano U-Boot neboli Ponorka spolu s řadou Rumunské BR 119 velmi výstižná prězdivka i u DR.
Tak to bych nečekal od vás takový to skvost!
09.06.2009 (0:10)  
Jo,jo,tak tady ji máte kluci skutečnou,byly to pěkný mašinky,říkali jsme jim "ponorky",pro nás trochu nezvyklý,neboť měly 2 agregáty a hydrodynamický přenos,byly to takový legendární stroje,skoro jako NOHABky...
08.06.2009 (21:05)  
A u mne je v měřítku TT, :-).
08.06.2009 (18:40)  
Jojo, kdo tenhle model nemel v H0 jakoby nebyl :D. Mel sem dokonce 2, jeden v novym (myslim konkretne cislo 118.119) a starsi znaceni V180 v cerveno kremovem laku
08.06.2009 (17:47)  
Tak přesně na tohle se právě dívám v podobě modelu HO :-) Díky za tuto fotku
08.06.2009 (17:26)  
Žrádlo, tohle bych tu fakt nečekal... :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko