Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
V 118.214 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Gera-Roppisch - Datum: 29.8.1980 - Autor: Drahos Svestka - Bem.: Při čekání na "nula-jedničku"jelo občas i tohle... - Zobrazeno: 4932x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
09.06.2009 (17:38)
Fotka - parada! Masina je moc pekna! BR 118 se me moc libi.
"Ponorka"
860 003 má v podstatném pravdu. Pro Nemce je "Ponorka" (kulatá okna) rada 119 DR, podle zadání z NDR vyrábená v Rumunsku na sklonku 70. a 80. let - delba práce v rámci RVHP. Duvod: Ludmilly nemely prechodnost zdaleka vsude, 118 bylo málo a stárly, topily jen parou.
Pokud jde o radu V 180 / 118, skutecne byly zprvu B'B', pak ale z duvodu prechodnosti i sestinápravové. Nemám u sebe literaturu, tak jen matne odhaduji "ze tech víc kol" melo radu 118.2. Zvlástní znamení - "boudicka" pripomínala malinko létadlo, podlaha i sedadla byla výse, nez u nás zvykem a zúzení bylo markantnejsí zevnitr. V léte fungovala jsko perfektní skleník = "potní lázne".
860 003 má v podstatném pravdu. Pro Nemce je "Ponorka" (kulatá okna) rada 119 DR, podle zadání z NDR vyrábená v Rumunsku na sklonku 70. a 80. let - delba práce v rámci RVHP. Duvod: Ludmilly nemely prechodnost zdaleka vsude, 118 bylo málo a stárly, topily jen parou.
Pokud jde o radu V 180 / 118, skutecne byly zprvu B'B', pak ale z duvodu prechodnosti i sestinápravové. Nemám u sebe literaturu, tak jen matne odhaduji "ze tech víc kol" melo radu 118.2. Zvlástní znamení - "boudicka" pripomínala malinko létadlo, podlaha i sedadla byla výse, nez u nás zvykem a zúzení bylo markantnejsí zevnitr. V léte fungovala jsko perfektní skleník = "potní lázne".
Takže v tom máte zmatek. Ponorky byly 6 nápravové a vyráběly se pro NDR v Rumunsku. V 180 (118) kromě jednoho prototypu byly 4 nápravové a byla to východoněmecká obdoba V 200 (221) DB. Ponorky byly mnohem novější. Na rozdíl od Pomerančů jich bylo asi 200. Ponorka měla řadu 119 a elektrické topení.
To je ale krasný kousek!
Ano U-Boot neboli Ponorka spolu s řadou Rumunské BR 119 velmi výstižná prězdivka i u DR.
Tak to bych nečekal od vás takový to skvost!
Ano U-Boot neboli Ponorka spolu s řadou Rumunské BR 119 velmi výstižná prězdivka i u DR.
Tak to bych nečekal od vás takový to skvost!
09.06.2009 (0:10)
Jo,jo,tak tady ji máte kluci skutečnou,byly to pěkný mašinky,říkali jsme jim "ponorky",pro nás trochu nezvyklý,neboť měly 2 agregáty a hydrodynamický přenos,byly to takový legendární stroje,skoro jako NOHABky...
Jojo, kdo tenhle model nemel v H0 jakoby nebyl :D. Mel sem dokonce 2, jeden v novym (myslim konkretne cislo 118.119) a starsi znaceni V180 v cerveno kremovem laku
08.06.2009 (17:47)
Tak přesně na tohle se právě dívám v podobě modelu HO :-) Díky za tuto fotku
08.06.2009 (17:26)
Žrádlo, tohle bych tu fakt nečekal... :)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












